Snylter Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg tror nok det kan stemme bra ja.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Herregud. Salgspant på nesten 1,4 mill på det gamle raklet der.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ja.. Også på grønne skilter da. Men, er jo godt over 500hk. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Regner med den McLaren 650s`n som ble nevnt over her var den grønne med litt spar merker osv, i såfall er det Shmee150 på Youtube, verdt å følge kanalen hans!Hele gumball styret på AB var kaos fra ende til annen, rett og slett amatørmessig at dem ikke klarte å sette opp gjerder hele vegen der bilene skulle kjøre, syntes rett og slett synd på de stakkars vaktene som måtte gå frem og tilbake for å få folk til å trekke unna.Norske folk kan heller ikke oppføre seg og skal absolutt trenge seg frem og sperre for dem som står der med kameraer osv, aner ikke hvor mange pokes jeg fikk både av folk som skulle forbi og folk som kjørte paraplyer i trynet på meg støtt og stadig, men fikk tatt noen bilder iallefall selvom kvaliteten suger balle pga det var umulig få stått ordentlig til. 2 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg kjørte rundt i en BMW m235i her om dagen. Det var absolutt ingen dum opplevelse. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Herregud. Salgspant på nesten 1,4 mill på det gamle raklet der.. Pantebeløpet du får oppgitt er vel opprinnelig pant tror jeg, dvs det kan godt være 90% er nedbetalt pr idag. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Var mer det at noen gidder å kjøpe det gamle skrapet der når man kan få en dønn ny bil med gode ytelser for samme summen. Men smaken er som baken: god. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Var mer det at noen gidder å kjøpe det gamle skrapet der når man kan få en dønn ny bil med gode ytelser for samme summen. Men smaken er som baken: god. To år gammelt skrap? Bilen står i Mercedes sine systemer med leveringsdato 8. mars 2013. Relativt godt utstyrt er den også. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Regner med den McLaren 650s`n som ble nevnt over her var den grønne med litt spar merker osv, i såfall er det Shmee150 på Youtube, verdt å følge kanalen hans! Hele gumball styret på AB var kaos fra ende til annen, rett og slett amatørmessig at dem ikke klarte å sette opp gjerder hele vegen der bilene skulle kjøre, syntes rett og slett synd på de stakkars vaktene som måtte gå frem og tilbake for å få folk til å trekke unna. Norske folk kan heller ikke oppføre seg og skal absolutt trenge seg frem og sperre for dem som står der med kameraer osv, aner ikke hvor mange pokes jeg fikk både av folk som skulle forbi og folk som kjørte paraplyer i trynet på meg støtt og stadig, men fikk tatt noen bilder iallefall selvom kvaliteten suger balle pga det var umulig få stått ordentlig til. Hvis man ser litt overall på videoene fra de forskjellige treffene gumball har i ulike byer og hovedsteder føler jeg dette er en fellesnevner stort sett. Folk overalt og dem gir generelt blaffen i gjerder. Alle skal ta på bilene og high five artistene. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Var mer det at noen gidder å kjøpe det gamle skrapet der når man kan få en dønn ny bil med gode ytelser for samme summen. Men smaken er som baken: god. To år gammelt skrap? Bilen står i Mercedes sine systemer med leveringsdato 8. mars 2013. Relativt godt utstyrt er den også. Den ser ut som om den er fra 90-tallet.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Var mer det at noen gidder å kjøpe det gamle skrapet der når man kan få en dønn ny bil med gode ytelser for samme summen. Men smaken er som baken: god. To år gammelt skrap? Bilen står i Mercedes sine systemer med leveringsdato 8. mars 2013. Relativt godt utstyrt er den også. Den ser ut som om den er fra 90-tallet.. Har du hørt uttrykket "Never change a winning team"? Det passer veldig godt på Geländewagen og f.eks Defender. http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G-Class 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Mulig det, men det ser fortsatt ut som noe gammelt ræl. Er det greit for deg at jeg mener det? 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Mulig det, men det ser fortsatt ut som noe gammelt ræl. Er det greit for deg at jeg mener det? At den for deg ser ut som den er gammelt ræl kan jeg ikke si noe på, laseroperasjon hjelper ikke mot slikt - men opprinnelig kalte du bilen i seg selv for "gammelt rakkel", og det må være lov å påpeke at det er en meget feilaktig påstand. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 2015-05-26 15.13.36.jpg 2013, 5.5L, 544hk, 2610kg, 275/50R20 hjul Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Mulig det, men det ser fortsatt ut som noe gammelt ræl. Er det greit for deg at jeg mener det? At den for deg ser ut som den er gammelt ræl kan jeg ikke si noe på, laseroperasjon hjelper ikke mot slikt - men opprinnelig kalte du bilen i seg selv for "gammelt rakkel", og det må være lov å påpeke at det er en meget feilaktig påstand.Tror ikke laseroperasjon på bilen hjelper.. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 To amg'er i dag. En ZZ-registrert C63 på Gardermoen, og en EL-registrert SLS i Oslo Fikk tatt noen dårlige bilder, men sleit med å få lasta opp her.. Regner med at folk har sett disse før uansett. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Så en svart R34 i går. Ikke ofte man ser Godzilla i norge! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Så Ferrari nordic club forlate Tjøme nettopp. 20-30 Ferrarier fra Testa Rossa til 458 Italia. En 599 GTO også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå