Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å stikke bort å titte på Gumball-sirkuset jeg også. Noen som har nærmere info om når og hvor?

 

Så forresten for første gang en Testla Model S P85D i dag! (Og en hvit '11 M5 utenfor GS-bildeler på Hellsfyr)

Bilene ankommer ca. 18:00 ved Aker Brygge og Rådhusplassen. Arrangementet går fra 18:00 til 22:00 har jeg skjønt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

^det stemmer. Det er også show i en halfpipe med Tony Hawk og vennene hans. Mellom 8-10 på mandag kan man også se når bilene drar tror jeg.

 

Mer info står her for de som er interessert: http://www.gumball3000.com/rally/schedule

 

Til dere som drar; ta bilder for oss som ikke kan komme!

Og til dere som heller ikke kan dra, men som gjerne vil følge med på sirkuset vil jeg varmt anbefale Shmee150 sin Youtube-kanal. Han lager i tradisjonens tro videoer gjennom hele sirkuset. :)

 

/rettet skrivefeil.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Takk for info folkens!

 

Shmee150 sin Youtube-kanal

 

OT: Ga ikke han og noen kompiser ut en serie DVD-er for lenge siden der de blandt annet besøkte Pagani fabrikken i Italia, og hadde noen Gumball-aktige race rundt i USA? Mener at han (eller en av de andre hovedpersonene) hadde en Supra i ett av racene, og en blå RS4 i et annet. Lurer bare fælt på hva denne DVD-serien het. Noen som aner hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Takk for info folkens!

 

Shmee150 sin Youtube-kanal

 

OT: Ga ikke han og noen kompiser ut en serie DVD-er for lenge siden der de blandt annet besøkte Pagani fabrikken i Italia, og hadde noen Gumball-aktige race rundt i USA? Mener at han (eller en av de andre hovedpersonene) hadde en Supra i ett av racene, og en blå RS4 i et annet. Lurer bare fælt på hva denne DVD-serien het. Noen som aner hva jeg snakker om?

Tenker Rob Ferreti og Super Speeders du. De har vel kjørt bullrun et par ganger nå.

Lenke til kommentar

Bor veldig nærme selv, så skal definitvt ta turen. Hvordan har promoteringen egentlig vært for arrangementet? Håper det ikke blir helt kaos der.

Det promoteres vel mest til menigheten, tror ikke den jevne biluinteresserte mannen i gata har fått med seg noe.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...