frohmage Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Veit det er kjipt uten bilder, men så en BMW 235i på Mæckern på Ullevål i sta. Første for meg :-) Ellers går det en noe uvanlig Taxi for Asker&Bærum taxi som jeg har spotta noen ganger: Dodge Charger med 300 bensin-hester! Sikkert økonomisk i bruk.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ellers går det en noe uvanlig Taxi for Asker&Bærum taxi som jeg har spotta noen ganger: Dodge Charger med 300 bensin-hester! Sikkert økonomisk i bruk.. Det kan godt være at den har LPG-anlegg, i tilfelle går den nok billigere enn disse nymotens turbodieselmotorene. 1 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Mitsubishi Lancer Evolution X er ikke noe man ser daglig... 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ellers går det en noe uvanlig Taxi for Asker&Bærum taxi som jeg har spotta noen ganger: Dodge Charger med 300 bensin-hester! Sikkert økonomisk i bruk.. Det kan godt være at den har LPG-anlegg, i tilfelle går den nok billigere enn disse nymotens turbodieselmotorene. Ja, det ville forklare en hel del. Jeg sjekka regnr. hos biltilsynet, og der sto det bare bensin, men ombygging til LPG blir det kanskje ikke opplyst om der. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Mitsubishi Lancer Evolution X er ikke noe man ser daglig... Og godt er det! :-P 1 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Mitsubishi Lancer Evolution X er ikke noe man ser daglig... Og godt er det! :-P På godt og vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Spotter en sølv Evo 9 med gull XXR tror jeg det er så godt som hver dag. Gjør dagen litt bedre. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Vet ikke om dette har vært oppe tidligere, men som dere kanskje vet så kommer Gumball 3000 til Aker brygge på førstkommende søndag. Her er det snakk om så mye fint at dere ikke vil tro det engang. Jeg sitter selv egentlig midt i eksamenskriving her nede i kristiansand , men tenker nok å ta meg en dagstur opp kun for opplevelsen. Det er mange rykter, men jeg vet at Det kommer 3 porsche 918, en haug av ferrrarier og lamboer, minst 1 mclaren og sikkert masse masse mer. Har tidligere gått 2-3 bugattier også i denne rekken. Kommer til å bli helt vilt. Her er bilene som var med ifjor.. Denne videoen taler vel for seg selv. Her er mer info om arrangementet:http://www.gumball3000.com/rally/schedule Endret 20. mai 2015 av Phinex Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Dæven! Godt du sa det. Tror jeg må komme meg ned selv på Søndag. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Vet ikke om dette har vært oppe tidligere, men som dere kanskje vet så kommer Gumball 3000 til Aker brygge på førstkommende søndag. Her er det snakk om så mye fint at dere ikke vil tro det engang. Jeg sitter selv egentlig midt i eksamenskriving her nede i kristiansand , men tenker nok å ta meg en dagstur opp kun for opplevelsen. Det er mange rykter, men jeg vet at Det kommer 3 porsche 918, en haug av ferrrarier og lamboer, minst 1 mclaren og sikkert masse masse mer. Har tidligere gått 2-3 bugattier også i denne rekken. Kommer til å bli helt vilt. Her er bilene som var med ifjor.. Denne videoen taler vel for seg selv. Her er mer info om arrangementet: http://www.gumball3000.com/rally/schedule Hallo, ikke glem ! 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Den stasjonsvogna der må være det grelleste som er lagd. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Den stasjonsvogna der må være det råeste som er lagd. Endret 21. mai 2015 av H.A.M. 5 Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ja, helt klart at det er noe av råeste jeg har sett som har faktisk plass til en familie. men synes faktisk hans rebellion var tøffere. Helt vilt å gjøre dette lovlig på veien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Så min først XC90 i går, syns forsatt at den er lite pen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Ellers går det en noe uvanlig Taxi for Asker&Bærum taxi som jeg har spotta noen ganger: Dodge Charger med 300 bensin-hester! Sikkert økonomisk i bruk.. Håper på at det er en av de tilgjengelig bilene i leiebil-klassen jeg har bestilt i når jeg skal til statene i høst Endret 21. mai 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Den stasjonsvogna der må være det grelleste som er lagd. http://www.specsavers.no/ Endret 21. mai 2015 av toth 2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Skal nedover å titte på Gumball gjengen selv, gleder meg! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Bor veldig nærme selv, så skal definitvt ta turen. Hvordan har promoteringen egentlig vært for arrangementet? Håper det ikke blir helt kaos der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Hvor parkerer dere? Kanskje lettest å ta toget inn? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Er flere P-hus om og rundt Aker Brygge/Rådhuset, så er vel fult mulig å få plass, men syns det greieste er å ta toget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå