Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alpina B7?

Fin var den i alle fall... :)

730 D - nok diesel hester i disse ihvertfall... 245 ca. Sparker godt opp bakker

Aahh! En som har jukset litt med å pynte en vanlig 730D med felger, plastikk og dekaler slik at den fremstår som noe langt heftigere. Ikke uvanlig det...

Endret av Solaris
Lenke til kommentar

Slike pyntinger er særdeles normalt dessverre.

Det er jo lov med felger fra f.eks M-sport, Alpina, AMG eller Abarth. Det som ikke er sosialt akseptert er å putte på badges før du har konvertert nok til å nå den gyldne grensen. Dinan har et veldig greit poengsystem der du har lov til å kjøpe Dinan-deler i bøtter og spann, men de selger deg ikke badgen før du har samlet opp nok poeng. Det stopper deg selvsagt ikke i å kjøpe en falsk/brukt badge fra Ebay, men respekten forsvinner i samme slengen da.

Lenke til kommentar

Slike pyntinger er særdeles normalt dessverre.

Det er jo lov med felger fra f.eks M-sport, Alpina, AMG eller Abarth. Det som ikke er sosialt akseptert er å putte på badges før du har konvertert nok til å nå den gyldne grensen. Dinan har et veldig greit poengsystem der du har lov til å kjøpe Dinan-deler i bøtter og spann, men de selger deg ikke badgen før du har samlet opp nok poeng. Det stopper deg selvsagt ikke i å kjøpe en falsk/brukt badge fra Ebay, men respekten forsvinner i samme slengen da.

Ja er nok lurt. men ser ikke helt poenget med å bare style opp bilen uten å gjøre noe med motoren og så kalle det for en R/S/AMG utgave

Lenke til kommentar

Ja er nok lurt. men ser ikke helt poenget med å bare style opp bilen uten å gjøre noe med motoren og så kalle det for en R/S/AMG utgave

Jeg har selv M-sport felger, så jeg er ikke akkurat upartisk i diskusjonen. På en annen side så har jeg kun M-badging på felgene i form av et 1,5x1cm klistermerke, og jeg bærer fortsatt 520i bak på bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...