Trouble Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg så en spesiell skolebil her om dagen selv.. En Porsche Cayenne S Diesel elns.. 382hk mener jeg det var den yter, ganske grei ytelse selv om den går på djevelens drivstoff. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Spottet en trafikkskole BMW X1 med //M badging. Det er så sjeldent at de kun finnes med pretensious-pakken. Sikker på det ikke var M-sport? Forskjell på M-sport badge og M1/M3/M5/osv-badge. http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/x/x1/2012/showroom/lines/m_sports_package.html M-sport: Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge. Samme her, forskjell på S5 of A5 S-line. vs Både M-sport og S-line logoer er fullstendig legitime om man har det utstyrsnivået(leveres jo da ferdig med badges fra fabrikk), det betyr ikke at man utgir seg for å ha en bil man ikke har - og de med kjennskap ser forskjellen uansett. Endret 1. oktober 2014 av toth Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg synes egentlig alt sånt er smakløst, uansett hvordan bilen er utstyrt. Gjør verden en tjeneste og bestill sprek bil uten skrytelapp. Endret 1. oktober 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg er enig, det er greiest å slippe emblemer i det hele tatt. På bilen min er det kun stjerne foran og bak, modellbetegnelsen fikk jeg fjernet kort tid etter at jeg kjøpte bilen.. Har de gamle emblemene liggende i en pose i tilfelle noen skulle ha interesse av å sette de på igjen den dagen jeg selger bilen. Pussig nok ble det også langt færre småunger i BMW og Auda som skulle kappkjøre etter at merkene forsvant Endret 1. oktober 2014 av Snylter 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Personlig helt enig i at clean er best, har mest med at jeg liker looken og symmetrien man får. Fjerner selv både A6, 3.0 og TDI, men poenget her er at mange tror "//M" og "S-line" er fake skryt om at man har M5 eller S6, det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge. Samme her, forskjell på S5 of A5 S-line. vs Både M-sport og S-line logoer er fullstendig legitime om man har det utstyrsnivået(leveres jo da ferdig med badges fra fabrikk), det betyr ikke at man utgir seg for å ha en bil man ikke har - og de med kjennskap ser forskjellen uansett. Jeg er en av de med kjennskap, både når det kommer til M og S/RS. Den bilen jeg snakket om er en bil med S5 badge. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg husker i fjor en gang, ble forbikjørt av en "S6" på E6en.. Bilen hadde sånn ca alle elementer utseendemessig, men var en 2,0TDI 140hk grevling.. Stor humor egentlig Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Obsertverte en svart ny MB S450... med tanke på hvem det var som kjørte er jeg overrasket over at det "bare" var en 450... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Så en halvgammel Porsche 911 Carrera 4 i dag. Ikke det mest spektakulære, men den lagde i alle fall bedre lyd enn køen av el-biler den stod i EDIT: tydeligvis bruktimportert, da den ble registrert i Norge i juni Endret 1. oktober 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Obsertverte en svart ny MB S450... med tanke på hvem det var som kjørte er jeg overrasket over at det "bare" var en 450... Jeg sier meg bare helt enig, siden det ikke finnes noen 450 av dagens S-klasse så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Obsertverte en svart ny MB S450... med tanke på hvem det var som kjørte er jeg overrasket over at det "bare" var en 450... Jeg sier meg bare helt enig, siden det ikke finnes noen 450 av dagens S-klasse så vidt jeg vet.. Så ikke at det stod mer enn S450 bak... men en cls stemmer mer med hvordan den så ut Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 CLS450 er det vel heller ikke noe som heter.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge. Samme her, forskjell på S5 of A5 S-line. Både M-sport og S-line logoer er fullstendig legitime om man har det utstyrsnivået(leveres jo da ferdig med badges fra fabrikk), det betyr ikke at man utgir seg for å ha en bil man ikke har - og de med kjennskap ser forskjellen uansett. Jeg er en av de med kjennskap, både når det kommer til M og S/RS. Den bilen jeg snakket om er en bil med S5 badge. Vel, dét er bare tragisk. Jeg griner når jeg er på finn.no og ser en flott merce med OK motor, eks. E350, også setter de på fake "E55 AMG" og har guts til å ta bilde av det og publisere uten å synke ned i et hull. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det verste er at det er gnaks emange av de der, det rett og slett kryr av idioter som driver med den slags riceboyaktig badgetrimming.. Trist som faen. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Blir litt trist selv. Det verste av alt er fake AMG. Den ser jeg oftest.. Så kommer /M på 316, fint etterfulgt av S5 på 1.8t Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nå er det ikke så mange av disse "AMG"ene som har med enn AMG-logo vel? AMG jobber dessverre hardt for å vanne ut varemerket ved å tilby nærmest identisk styling på alle mulige modeller som på de virkelige AMGene.. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Spotta en R8 i sølv tidligere idag, Moss. Jævlig fet! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Gallardo ved Lillestrøm i helgen: matt sort med orange detaljer - noen som kjenner til denne? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 *Doppelpost for that AMG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå