JDM86 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det en moddet Punto Abarth? Leveres vel ikke originalt med Abarth-skorpion istedetfor Fiat-logo? Edit: Denne blir det vel: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49666354 Snakket med eieren i dag - han har justert en standard punto med styling, lyd og effekt. Sorry for misforståelsen Edit: Kleint å ta bilder, men her jeg bor nå har flere av naboene sportslige biler: Aston Martin DB9, Ferrari 360, 430 Spyder og en 458 samt M3 AMG og S.. Til og med bilutleiesjappa her har en gul 430 Spyder, 911 cab og en Maserati cab. Vurderer å leie den siste der noen timer bare for å rase litt fra meg.. Hva heter bilutleiesjappa!!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det en moddet Punto Abarth? Leveres vel ikke originalt med Abarth-skorpion istedetfor Fiat-logo? Edit: Denne blir det vel: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49666354 Snakket med eieren i dag - han har justert en standard punto med styling, lyd og effekt. Sorry for misforståelsen Edit: Kleint å ta bilder, men her jeg bor nå har flere av naboene sportslige biler: Aston Martin DB9, Ferrari 360, 430 Spyder og en 458 samt M3 AMG og S.. Til og med bilutleiesjappa her har en gul 430 Spyder, 911 cab og en Maserati cab. Vurderer å leie den siste der noen timer bare for å rase litt fra meg.. Hva heter bilutleiesjappa!!!Den er inne i Port d'Alcudia på Mallorca. Navnet husker jeg ikke men den ligger i Careterra Artà ett eller annet nære havna:http://goo.gl/maps/aU2aO De har hatt andre spreke biler der tidligere, bl.a Aston Martin som du kan se på linken. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Svart BS regga Ferrari 458 Italia med Autostrada merker på Lillehammer i går. Nydelige biler Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjørte forbi en rød Delta Integrale mellom Ås og Ski idag. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Tror jeg så den jeg og! Eller kanskje nevermind.. usikker på den du. Endret 4. september 2014 av Trouble Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg lå bak en CLS 63AMG i går, hastigheten vår gjorde at fotografering ikke ville vært forsvarlig.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 I dag så jeg noe vakkert på vei til jobb Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 http://mobil.ba.no/nyheter/article7567544.ece Hadde aldri kjøpt bil av denne mannen her. Han bor bak oss og jeg ser(hører) den Ferarrien nesten daglig og han kjører svin med alle bilene han tar med seg hjem. Sliter disse bilene over de 20 fartdumpene vi har her hver dag. I vinter er jeg ganske sikker på at han kjørte en gallardo på salte veier. Uff Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Egentlig litt svak for disse: 2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 I dag så jeg noe vakkert på vei til jobb [bilde av Volvo P1800] Godt mulig det var denne jeg så vidt så bakenden på i Moss lørdag morgen. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg så en lyseblå E63 amg på e6,masse driftebiler på henger, en gul caterham eller lignende og en Beach Buggy Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ferrari FF, Lamborghini Gallardo, 2 stk Nissan R35, Ferrari 358, BMW E30 med litt over 1000hk, toyota supra. Flere dere vil vite? ^^Kan få lastet opp noe bilder også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Var i Frankrike sist uke og det var masse små-biler (Focus, Fiesta, 208 osv...) i S/R/RS/SR/Sport utgave, mange av de så faktisk utrolig bra ut, få av de har jeg sett her i landet. Gikk og forbi en Citroen-konsept butikk når jeg var i Paris, likte bilen litt (sett bort fra krom-felgene da..) Så også motorsykkelen til batman; Og tilslutt leketøyet vi hadde der nede Endret 9. september 2014 av bIsk0p Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 De S/SR/Sport/etc.-utgavene er nok stort sett bare stylingpakker til normalmodellene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 De S/SR/Sport/etc.-utgavene er nok stort sett bare stylingpakker til normalmodellene. Jepp, klar over det. Men snasne biler fremdeles, ei heller noe jeg ser mye av i Stavanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ferrari 599 rett borti gata fra jobb i dag. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Naboen min tuter avgårde med denne med jevne mellomrom nå på sommeren. Fantastisk liten sak 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Usikker på om det var en Ferrari F12 Berlinetta eller en 599 GTB jeg så utenfor Ullevål Stadion her om dagen. Var er erketypisk douche som satt i fin dress, gelésleik, solbriller og snakket i mobiltelefonen mens han kjørte. Noen som vet hvilken jeg snakker om? Den er rød. Endret 10. september 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Usikker på om det var en Ferrari F12 Berlinetta eller en 599 GTB jeg så utenfor Ullevål Stadion her om dagen. Var er erketypisk douche som satt i fin dress, gelésleik, solbriller og snakket i mobiltelefonen mens han kjørte. Noen som vet hvilken jeg snakker om? Den er rød. Sliter med å skille dem selv fra de fleste vinkler, men om enn får sitt de bakfra er det ganske lett: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fikk bare glimtet den mens den kjørte forbi et smug. Eneste karakteristikken jeg fikk med meg var den lange fronten og de lange skarpe frontlyktene. Når jeg tenker meg om så må det ha vært en F12 Berlinetta, da jeg mener det var en slags ledstripe på ytterkanten av lyktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå