atwater Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Så en gul Camaro lik Transformers bilen ved Shell i Ås! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hørte en eller annen deilig V8 lyd i Ås sentrum her i stad, kanskje det var den? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) På vei hjem fra jobb idag spotta jeg en sølvgrå Lamborghini Gallardo i motgående retning på E6 like ved Råde. Mulig det også var en Superleggera, men det så jeg ikke. Det er en gallardo, er en fyr her i Halden som kjøpte den for en liten stund siden. Ser den jevnlig, fin fin bil Er nok denne du så tenker jeg http://www.ha-halden.no/HATV/article7348440.ece Er sånn biltreff her nå i byen, fullt av camaroer, mustanger osv. Endret 7. august 2014 av Ownbeef Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Karma utenfor Møller Bil Romerike i dag Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Karma utenfor Møller Bil Romerike i dag 20140808_132335.jpg Så den i Lillestrøm rundt 15:25 i dag men fikk ikke tatt bilde. Aldri sett en sånn før faktisk! Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 God gammel volvo.. Ukjent strandbuggy, med veteranskilt fra oslo Begge på Røros Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 På vei hjem fra jobb idag spotta jeg en sølvgrå Lamborghini Gallardo i motgående retning på E6 like ved Råde. Mulig det også var en Superleggera, men det så jeg ikke. Det er en gallardo, er en fyr her i Halden som kjøpte den for en liten stund siden. Ser den jevnlig, fin fin bil Er nok denne du så tenker jeg http://www.ha-halden.no/HATV/article7348440.ece Er sånn biltreff her nå i byen, fullt av camaroer, mustanger osv. Jepp, det var nok den. Kjørte nemlig i retning Halden. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 American Car Club Trondheim har "Hot August Nights" i helga. Får se om jeg får tatt noen bilder i kveld Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 1990-modell Ferrari Testarossa på Torshov. Den så velholdt ut. 2 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg så også en ferrari nylig men ingen anelse hvilken. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Sett i Midtbyen, Trondheim i kveld Cadillac Mustang GT av nyere type ' Børning Endret 10. august 2014 av k-orm Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg så også en ferrari nylig men ingen anelse hvilken. ferrarri.png Ferrari 599 GTB. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Volvo pickup i Tøcksfors i dag. Skikkelig raklediesel og max effektanlegg. Røykla hele p-huset i sin exit, selvfølgelig mot kjøreretninga og eurodance på full mugge. *edit: verdens beste bilde, men jeg tok det i full latterkrampe og hikstene klarte ikke å få meg til å stå i ro Endret 10. august 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hva slags lasteplan er det der ..? En badekar-løsning!? Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvit Abarth 500 ble spotta istad, hvor sjeldne er egentlig disse bilene i Norge? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ser de relativt ofte i Oslo. Uten at jeg har tall for hvor mange som er solgt, tror jeg ikke de er så fryktelig sjelden. Ligger sju stykker på Finn i skrivende stund. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Uten å spore alt for mye av, finnes det noe lister for alle solgte biler i Norge, ikke bare topp 20 liksom? Eller, jeg kan faktisk holde tråden; Jeg så en Camaro Cab i Alanya, men var ikke nok til at jeg gadd å nevne det.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Hva slags lasteplan er det der ..? En badekar-løsning!? Badekar for bikkja tenker jeg. Måtte google volvo pickup og det finnes mange pene løsninger. Den jeg så var ikke det... Ooog spotta en R8 på vei ut av Sørumsand på lørdag. Eldre dame bak rattet faktisk.. Endret 11. august 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Uten å spore alt for mye av, finnes det noe lister for alle solgte biler i Norge, ikke bare topp 20 liksom? Eller, jeg kan faktisk holde tråden; Jeg så en Camaro Cab i Alanya, men var ikke nok til at jeg gadd å nevne det.. Det finnes ganske omfattende register over solgte biler i Norge, ja. Opplysningsrådet for veitrafikken har dette, men det er ikke i noen åpen tilgjengelig database. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) DB9 og rallyspec eldre porsche av noe slag spotta i Oppegård Endret 12. august 2014 av Trouble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå