Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På vei hjem fra jobb idag spotta jeg en sølvgrå Lamborghini Gallardo i motgående retning på E6 like ved Råde. Mulig det også var en Superleggera, men det så jeg ikke. :p

Det er en gallardo, er en fyr her i Halden som kjøpte den for en liten stund siden. Ser den jevnlig, fin fin bil :)

Er nok denne du så tenker jeg

http://www.ha-halden.no/HATV/article7348440.ece

Er sånn biltreff her nå i byen, fullt av camaroer, mustanger osv.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

På vei hjem fra jobb idag spotta jeg en sølvgrå Lamborghini Gallardo i motgående retning på E6 like ved Råde. Mulig det også var en Superleggera, men det så jeg ikke. :p

Det er en gallardo, er en fyr her i Halden som kjøpte den for en liten stund siden. Ser den jevnlig, fin fin bil :)

Er nok denne du så tenker jeg

http://www.ha-halden.no/HATV/article7348440.ece

Er sånn biltreff her nå i byen, fullt av camaroer, mustanger osv.

Jepp, det var nok den. Kjørte nemlig i retning Halden. :)

Lenke til kommentar

Volvo pickup i Tøcksfors i dag. Skikkelig raklediesel og max effektanlegg. Røykla hele p-huset i sin exit, selvfølgelig mot kjøreretninga og eurodance på full mugge.

*edit: verdens beste bilde, men jeg tok det i full latterkrampe og hikstene klarte ikke å få meg til å stå i ro
post-116700-0-73658800-1407703447_thumb.jpg

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Hva slags lasteplan er det der ..? En badekar-løsning!?

Badekar for bikkja tenker jeg. Måtte google volvo pickup og det finnes mange pene løsninger. Den jeg så var ikke det...

Ooog spotta en R8 på vei ut av Sørumsand på lørdag. Eldre dame bak rattet faktisk..

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Uten å spore alt for mye av, finnes det noe lister for alle solgte biler i Norge, ikke bare topp 20 liksom?

Eller, jeg kan faktisk holde tråden; Jeg så en Camaro Cab i Alanya, men var ikke nok til at jeg gadd å nevne det..

Det finnes ganske omfattende register over solgte biler i Norge, ja. Opplysningsrådet for veitrafikken har dette, men det er ikke i noen åpen tilgjengelig database.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...