ahpadt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kjørte en Scirocco i dag, fet bil og moro å kjøre. 2l tdi og DSG http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/vw_scirocco.jpg TDI i den bilen der må være maks nedtur... :| Jasså? Ordene sportsbil og diesel passer ikke sammen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva med ordene Golf og diesel? Scirocco er jo i utgangspunktet en femmer-Golf med litt annen styling. Og jo, det finnes sportsbiler med dieselmotor. Hadde ikke bydd meg i mot å ha en R8 med diesel. (Ja, jeg vet den ikke har kommet enda..) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg var ute å kjørte tidligere i dag, da jeg kom bak denne biltransporten med en Ferrari Spider, en Mercedes og en Nissan R35 Bildene er tatt med en iPhone, så kvaliteten er ikke allverdens men... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) jeg tok meg en tur opp på et par bilbutikker og her er noe av det jeg kom over.. http://i33.tinypic.com/ofrpjc.jpg http://i36.tinypic.com/e9xkr4.jpg http://i34.tinypic.com/t8te2w.jpg kom over mye mer, som nye nissan qashqai, ferrari 360 Modena etc. Defenden er Land Rovers nye 60 års jubileumsmodell! den heter vell SVX Endret 1. november 2008 av Catastros Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nissan Qashqai er da ikke så fryktelig ny? magnusalex: Var det i bergensområdet du så dette, eller? Kanskje de er på vei til Ferdinand motor. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, Sarpsborg faktisk Han peker nok til den nye Nissan Qashqai +2. Er ikke så mange av de på veien ennå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan godt hende at Qashqai +2 er skjelden, men en særlig fet bil er det vel ikke..? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den ble lansert forrige helg, samtidig som utstillingen i Paris avduket den. Jeg ville heller ikke kalt den en "fet" bil, men heller en praktisk familiebil med mulighet for 7 seter. Ganske sikker på at de aller fleste ikke klarer å se forskjell på +2 og den vanlige. De er veldig, veldig like. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Forskjellen er at den er litt lengre, og taket over bagasjerommet er høyere. I den vanlige, skråer taket ned, og er lavere. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Audi Q5, VW Golf VI og nye A6 Facelift med nye grøftelys, frontlys med LED, og nye baklys.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Artig det der, Golf er en bil, som i likhet med Huyndai H1 (uten sammenligning for øvrig), bare blir styggere og styggere for hver generasjon ... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nja, jeg vil si at golf 4 er finere enn 3. Men det er vel heller unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så en Bentley GTC her om dagen på Skøyen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg syns Audi har voldtatt fronten på de nye bilene sine... Særlig de "SUVene". Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mja, synes Golf IV er grusomt stygg, så ble det bedre med 5-eren. 6-eren er meget pen, synes jeg - i hvert fall GTI-en. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Artig det der, Golf er en bil, som i likhet med Huyndai H1 (uten sammenligning for øvrig), bare blir styggere og styggere for hver generasjon ... ikke på grunn av at vi har den, men jeg sntes at 5 er finest. og ja H1 blir bare mer og mer stygg.. den nyeste er jo helt grusom Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg syns Audi har voldtatt fronten på de nye bilene sine... Særlig de "SUVene". hmm. nye A3 har de det på.. A6 er bob-bob. A4 er total forbedering, A5 er egentlig ganske fin, Q5 sin front er ikke pen. grunnen til at jeg syntes at A3 og Q5 har stygg front er LED lyktene.. de ser ikke ut.. og de lager bilene sine ALT for like, samme fronten på alle bilene! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) A5 er det peneste Audi har lagt siden første generasjons A8. Nye A4 er òg lekker, i sedanutførsel ... Stasjonsvognene har jeg mistet sansen for. I hvert fall baklyktene. :/ Endret 7. november 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 A5 er det peneste Audi har lagt siden første generasjons A8. Nye A4 er òg lekker, i sedanutførsel ... Stasjonsvognene har jeg mistet sansen for. I hvert fall baklyktene. :/ gleder du deg til A5 Sportback neste år da? og cabriolet! jeg gleder meg til A4 Allroad som også kommer nesteår Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) så en mb mclaren slr på vei til jobb for par uker siden.. den var parkert der rundt en ukes tid.. utrooolig fin bil.. fikk desverre ikke tatt bilder.. angrer litt på det Endret 8. november 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå