Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ble lansert forrige helg, samtidig som utstillingen i Paris avduket den. Jeg ville heller ikke kalt den en "fet" bil, men heller en praktisk familiebil med mulighet for 7 seter.

Ganske sikker på at de aller fleste ikke klarer å se forskjell på +2 og den vanlige. De er veldig, veldig like.

Lenke til kommentar
Artig det der, Golf er en bil, som i likhet med Huyndai H1 (uten sammenligning for øvrig), bare blir styggere og styggere for hver generasjon ...

ikke på grunn av at vi har den, men jeg sntes at 5 er finest. og ja H1 blir bare mer og mer stygg.. den nyeste er jo helt grusom ;)

Lenke til kommentar
Jeg syns Audi har voldtatt fronten på de nye bilene sine... Særlig de "SUVene".

hmm. nye A3 har de det på.. A6 er bob-bob. A4 er total forbedering, A5 er egentlig ganske fin, Q5 sin front er ikke pen. grunnen til at jeg syntes at A3 og Q5 har stygg front er LED lyktene.. de ser ikke ut.. og de lager bilene sine ALT for like, samme fronten på alle bilene!

post-130293-1226067734_thumb.png

Lenke til kommentar
A5 er det peneste Audi har lagt siden første generasjons A8. Nye A4 er òg lekker, i sedanutførsel ... Stasjonsvognene har jeg mistet sansen for. I hvert fall baklyktene. :/

gleder du deg til A5 Sportback neste år da? :) og cabriolet! jeg gleder meg til A4 Allroad som også kommer nesteår :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...