WheelMan Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Så en eller annen gammel britisk sportsbil/roadster i går kveld. Har virkelig ikke greie på den type biler. Hvor og hvilken farge? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 På lørdag så jeg en Ferrari Testarossa mens vi stod å mappet bil.. Rakk dessverre ikke å ta noe bilde.. Kunne kanskje vært til inspillingen av neste ukes panser episode? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Lekker bil den RS6'en, men de felgene var bælstygge til den bilen. Når du først bruker over 2 millioner kroner på en bil er det lov å bry seg litt om hvordan den ser ut. Originalfelgene fra Audi er MYE finere enn de som står på nå. Det er riktignok min mening, jeg mener vedkommende bommet grovt. Han ønsket seg vel en Vossen-look.. Men hadde jeg vært ham hadde jeg heller gjort som jeg nettopp gjorde, bestilte RS6-2 felgen i gunmetal.. Men hvor fet er ikke Audi-fronten med de nye LED matrix-lyktene?! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Helt latterlig fet! Samme bil stoppet for meg når jeg skulle gå over fotgjengerfeltet i dag. Utrolig stillegående bil, helt til man tråkker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Så en eller annen gammel britisk sportsbil/roadster i går kveld. Har virkelig ikke greie på den type biler. Hvor og hvilken farge? Ullandhaug, Stavanger. Rød. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Lekkert og lekkert, men jeg så to drosjer på Fornebu: Tesla Model S og S-klasse (forrige versjon). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Spotta 2014 Sepangblå RS4 i morges. Har spotta den flere ganger i Lillestrøm/Sørum. Simpelthen eelsker den bilen. RS6 synes jeg fort blir litt "tung" i nedre del av hekken. Minner meg om den fisken med leppene: Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Lekkert og lekkert, men jeg så to drosjer på Fornebu: Tesla Model S og S-klasse (forrige versjon). Så faktisk en matt lilla tesla taxi på E6 for drøyt 2 uker siden. Litt sært og spesielt! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Så nettopp denne M3'en og en Sierra Cosworth parkert i Ås. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det er vel ikke den som ble lakket i imola red? Ligger en tråd om den på bimmers. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Var lik som i bildet når jeg så den, samme felger og alt. Kjente den igjen fra facebook-siden til E30Meet, jeg. Er litt usikker på om jeg har sett den tråden eller ikke, er så mange jeg har lest gjennom der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Aha, bet meg merke i den på grunn av fargen, en godt vedlikeholdt rødfarge med senk og felger: dææmn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Delvis demontert Carrera GT på henger.Så ikke ut til å være den GT'en som jeg har sett her i området, med mindre de har lakkert den siden sist. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Knall orange Porsche GT3 RS i Lillehammer i helga, ikke Påårsjæ fan, men GT3 RS er "ok" Lenke til kommentar
Sigvemann Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så en Ferrari på Værnes (Trondheim flyplass) for litt siden. Har ikke veldig peiling på bil, men lignet på en F12 faktisk. Den hadde relativt langt panser hvertfall.Forøvrig så jeg en Mustang Shelby GT ved Lademoen kirke i Inherredsveien i Trondheim på lørdag. Rå lyd, sikkert V8'er. Tror den var hvit med blå striper. Rått! Lenke til kommentar
Sigvemann Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så også en svart Supra i Trondheim samme dag som Mustangen. Æ kom. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Noen her som var på Streetmeet i Oslo i helgen? Der var det liv til tusen! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Fikk akkurat tilsendt et bilde.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Så vidt meg bekjent den eneste RS6 i Lillehammer, han her har hatt tidligere utgaver også samt en S6 V10 oppigjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå