Vertical^ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Samme 599'en som jeg fikk sitte på med for ca. et år siden. Langt i fra den peneste Ferrarien i mine øyne, men dæven for en lyd, og for et interiør! Eieren er også en meget artig og hyggelig type Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Synd han aldri ga på noe i tunnelene der... Menmen.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Spotta en Gallardo (2005/2006) i Lillestrømområdet. Fyren råna rundt flere ganger så jeg skulle tro noen hadde lånt den av eieren he he.. Hvis den var med svenske skilter, kan det være bilen til Gr8Experience! Nei, denne hadde BR-skilter. Men denne bilen har jeg sett en del ganger i vår. Bare hyggelig at han bruker den På E18 utover mot Skøyen i dag passerte det en hvit Mercedes SLS med taket ned og en passe glætt fyr med solbriller bak rattet. Og han dro på som faen i høyrefila så det smalt i potter og kar. Dama ble dritforbanna fordi jeg skrudda ned radioen i bilen midt i nyhetene da han dro forbi oss. Absolut Worth it. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 På lørdag så jeg en Ferrari Testarossa mens vi stod å mappet bil.. Rakk dessverre ikke å ta noe bilde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Så en eller annen gammel britisk sportsbil/roadster i går kveld.Har virkelig ikke greie på den type biler. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 På Skøyen i Oslo i dag: Svart FF Svart DB9 Volante 2 x Continental GT S-klasse (W222, dvs. den nyeste versjonen) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ikke så flott akkurat, men interessant. Det tilhengerlasset er ikke i nærheten av lovlig.. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Så en foliert grå Ferrari F430 Spyder med rødt tak passere Operaen i Oslo på Fredag. Fikk også tatt bilde av en småfet og sprek Vinge Cossie på Gjøvik i går Endret 28. april 2014 av olehenri 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Sort 599 med sorte felger i Høland for en halvtime siden. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Noen andre i samme slengen forøvrig.. Endret 28. april 2014 av olehenri 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Den siste EVO'en var <3 Alltid likt de, men EVO 6 og nedover har alltid vært noe spesielt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ja den var rå, var en pen 10 og en sykt pen 8/9 der også, men fikk ikke tatt no særlig av de Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hahahah, fyfaen. Rett foran stortingen, den gaten man kan kjøre som går oppover mot slottet så kjører det en Chrome/Rød Audi R8. Kunne ikke vært mer obvious at han ville vise fram bilen, drev og gasset på hele tiden. Endte bare opp med å fremstå som blodharry i mine øyne. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Hahahah, fyfaen. Rett foran stortingen, den gaten man kan kjøre som går oppover mot slottet så kjører det en Chrome/Rød Audi R8. Kunne ikke vært mer obvious at han ville vise fram bilen, drev og gasset på hele tiden. Endte bare opp med å fremstå som blodharry i mine øyne. Denne tipper jeg Endret 29. april 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hahahah, fyfaen. Rett foran stortingen, den gaten man kan kjøre som går oppover mot slottet så kjører det en Chrome/Rød Audi R8. Kunne ikke vært mer obvious at han ville vise fram bilen, drev og gasset på hele tiden. Endte bare opp med å fremstå som blodharry i mine øyne. Denne tipper jeg Godt mulig men nå var den sølv chrome/rød. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kuleste Volvoen jeg har sett på en stund Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Ikke så altfor "eksotisk" eller spennende men jeg så en M3 i nydelig farge på vei hjem fra Sverige idag. *Ikke mitt bilde, men helt lik var den!* Usikker på hva fargen heter annet enn "baby blå"? Endret 4. mai 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Karen trener på samme sted som meg. Toucher gassen hver gang han skal parkere, slik at han får riktig vinkel inn på plassen:P Han kjører med Power FC, så det er nok litt pulver i den Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Gikk forbi denne på vei til skolen i går :dribble: 1 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Lekker bil den RS6'en, men de felgene var bælstygge til den bilen. Når du først bruker over 2 millioner kroner på en bil er det lov å bry seg litt om hvordan den ser ut. Originalfelgene fra Audi er MYE finere enn de som står på nå. Det er riktignok min mening, jeg mener vedkommende bommet grovt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå