Tee-Zee Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Naboen din må være høyt oppe i Toyota-systemet, ettersom han får den nye modellen før Toyota Norge. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Oh den er så nydelig! Pappa og jeg skal kanskje ut å prøvekjøre den idag (ikke facelift riktignok) Den svarer liksom til alle kriterier føler jeg Kraftig motor (2,5 på 208hk) topp kvalitet, fullspekket, tilogmed ventilerte seter. Prisen er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 han er ikke i det etter va jeg vet han hadde Lexus IS 200 før denne og var ganske fornøyd så han bestilte den nye så fort han hørte om den, og lenge før han så den han jobber ikke i Toyota/Lexus han er byggmester Lenke til kommentar
Carman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 VW Passat CC er et råskinn av e bil Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bakenden var ikke særlig flatterende. Minner meg om noe amerikansk fra nittitallet. Personlig ser jeg ikke poenget med en slik bil. Den er for upraktisk som familiebil, men heller ikke eksklusiv nok for de med penger. Faller mellom to stoler, spør du meg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Den er mye flottere når man se den "live". Fifth Gear eller noe testet denne opp mot CLS'n og CC'n fikk en ganske god konklusjon mot CLS'n som er en litt dyrere bil. Men upraktisk? Ikke så veldig. Det eneste som er dumt med den er at det kun er 4 seter. Det er plass til det midterste setet, men den skal være mer "ekslusiv" slik. Bagasjerommet er gedigent på denne. Endret 29. oktober 2008 av DSG Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er vel heller bilde av baken som er dårlig, for jeg har sett en slik hos forhandler og baken er meget pen. Jeg var veldig skeptisk til denne når jeg så den på bilder, men når jeg fikk sittet i den og studert den litt så må jeg si at den er skikkelig lekker. Men smaken er jo som baken. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, den er virkelig lekker i virkeligheten. Jeg så for første gang den nye Fiestaen i dag. Snerten sak! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så BMW X6 her om dagen, sick bil. Den fanget min oppmerksomhet, om det var fordi den var vakker eller stygg, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Så BMW X6 her om dagen, sick bil. Den fanget min oppmerksomhet, om det var fordi den var vakker eller stygg, vet jeg ikke. Samme tenkte jeg når jeg se den i trafikken Var den kul? Nei, den var rar... eller? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Greier ikke å plassere den, er det en småbil? Er det en suv? Bakfra ser den ut som den er blitt oppfostret på boler. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er synd at bakparten ser så jævlig ut. Fronten er kul, og bilen er den klart beste å kjøre størrelsen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 BMW X6 klarer jeg ikke å gjøre meg opp en mening om, grei fremme - men ... merkelig bak. Minner meg om en småbil med SUV-understell, litt "Beach-buggy". Passat CC er snerten, ble forelsket i den hos en VW-forhandler i Belgia. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 I stad kjørte en rød Ferrari F355 forbi meg rakk ikke ta bilde da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kjørte en Scirocco i dag, fet bil og moro å kjøre. 2l tdi og DSG http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/vw_scirocco.jpg Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kjørte en Scirocco i dag, fet bil og moro å kjøre. 2l tdi og DSG http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/vw_scirocco.jpg Den er nydelig! Driver å prøver å lokke muttern til å kjøpe den, skal faktisk innom møller i morgen - handle litt klips og skruer til Golfen, og kanskje høre om prøvekjøring av rocco. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er vel heller bilde av baken som er dårlig, for jeg har sett en slik hos forhandler og baken er meget pen. Jeg var veldig skeptisk til denne når jeg så den på bilder, men når jeg fikk sittet i den og studert den litt så må jeg si at den er skikkelig lekker. Men smaken er jo som baken.Har sett den i virkeligheten. Var ikke noe penere enn på bildet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kjørte en Scirocco i dag, fet bil og moro å kjøre. 2l tdi og DSG http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/vw_scirocco.jpg TDI i den bilen der må være maks nedtur... :| Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kjørte en Scirocco i dag, fet bil og moro å kjøre. 2l tdi og DSG http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/vw_scirocco.jpg TDI i den bilen der må være maks nedtur... :| Jasså? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Teknisk sett en carspotting - dog nesten daglig.. I dag ble det også cardriving! Den nyervervede Mustangen til fader'n. Et artig tilskudd i Mustangsamlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå