Auto Asmodeus Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 RS5 - BS85193 på E6 mellom Kløfta og Jessheim. Tok bilde, men telefonen var i videomodus så det ble bare ute av fokus alt sammen. Skulle mene at dette er den samme bilen som var til salgs på Kjeller bruktbil for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) SL63 AMG Safety Car (Yas Marina Circuit). Fantastisk pent baneanlegg. Vantage GT4 (Yas Marina Circuit). Mustang Shelby GT500 (bensinstasjon) Veyron (Dubai Mall) Andre godbiter (som jeg ikke tok bilder av): CLK63 AMG Black Series (nyeste type), MP4-12C, Aventador, SLR McLaren 722 Edition. Holder nok fortsatt Monaco og Londons Knightsbridge (tidlig august) som bedre steder for carspotting (pga. lavere fart og mindre areal). Endret 26. januar 2014 av tlwrtpmc 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva du enn driver med så vil jeg ta del i det. Nå! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva du enn driver med så vil jeg ta del i det. Nå! Er nok bare en helt vanlig turist. Yas Marina Circuit: Bare stikk innom å si at du er interessert i banekjøring (som uansett vil være fullbooket 1-3 uker i forveien). Da kan man fint gå rundt å kikke på Racing School-området, inkl. garasjen. Yas Viceroy Hotel (hotellet over banen) kan man også besøke uten å være gjest. Et visst forbehold vedr. alder. Tror ikke banen ønsker et lass av tenåringer 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Lyser hotellet opp om natten i masse forskjellige farger, slik som det er under Formel 1? Et imponerende skue Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Ja. Pent hotell, men jeg synes ikke finishen var helt perfekt. Ser bedre ut på bilder, men sånn er det vel med det meste. Endret 26. januar 2014 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva du enn driver med så vil jeg ta del i det. Nå! Er nok bare en helt vanlig turist. Yas Marina Circuit: Bare stikk innom å si at du er interessert i banekjøring (som uansett vil være fullbooket 1-3 uker i forveien). Da kan man fint gå rundt å kikke på Racing School-området, inkl. garasjen. Yas Viceroy Hotel (hotellet over banen) kan man også besøke uten å være gjest. Et visst forbehold vedr. alder. Tror ikke banen ønsker et lass av tenåringer Vielen dank. Er nok gammel nok til å passere forhåndsbedømt kvalitetskontroll ha ha. Nå må jeg bare lure samboeren min med på en tur til flere ting som hun ikke interesserer seg for som Abu Dhabi, Ferrari World og Aribiske Emirater.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 F10 M5 og SQ5.Sistnevnte virker ut som en merkelig bil for min del, hadde nok heller gått en "SUV-klasse" opp enn å kjøpe den der for samme pris. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 SQ5 er en merkelig bil. Jeg er ikke noen fan. Den har dreiemoment så det holder, men den er ikke så veldig gøy utover akkurat det. Det er mange som skryter slik av den dieselmotoren, at den høres ut som en bensin-sekser og så videre; ikke tro på hva dem sier. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg testet en SQ5 TDi i Tyskland. I bunn og grunn bare trist sånn alt i alt. Motoren høres ikke ut som noen bensinsekser, men en lastebilmotor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Noen som har spottet nye X5 ? Er den like stygg i virkeligheten som på bilder ? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Ikke så ofte man ser disse på veiene, i hvertfall ikke her jeg bor. Er en Autobianchi A112 Junior i følge regnummeret... Snerten liten bil med 42hk originalt. Endret 27. januar 2014 av CFM Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Denne var også snerten. Spotting og prøvekjøring i ett - morsom lyd og mange snudde seg da jeg dro på med fullt pådrag på E6 i dag: Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Den folkevogna bør funke ja.. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Det går to GT-R R35 jevnlig her i Moss, en hvit og en svart. Den svarte er forresten til salgs på FInn om noen har lyst på(Og har 1,6Mill å bruke). Skal ta bilde neste gang en av dem dukker opp. Endret 29. januar 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Fy faen så stygg BMW i3 er, så en prikklik denne i går: Helt der opp med Mitsubishi I-Miev (og Citroen som er identisk). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Godt vi er uenig. Jeg digger i3, og har gjort det helt fra jeg tok på den første gang for et års tid siden. Kjører bra gjør den og. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Så en 4-serie coupé i dag i Oslo. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Liten stund siden dette, men fikk prøvekjøre en artig liten sak 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå