Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Model S som taxi, tipper det er effektivt i kulden.

Tenk hvor latterlig mye han sparer inn på drivstoff, og den premiumen han kan ta betalt.

Det han sparer inn på drivstoff taper han fort i inntekt når bilen går tom for strøm.

For et par måneder si kjørte jeg en Nissan Leaf taxi hjem fra byen, han var på ingen måte fornøyd med valget av elektrisk bil.

Den har riktignok dårligere batterikapasitet, men konsepetet blir det samme, er du tom tar det ikke 3 min å få full tank igjen før du kan kjøre videre.

Lenke til kommentar

Model S som taxi, tipper det er effektivt i kulden.

Tenk hvor latterlig mye han sparer inn på drivstoff, og den premiumen han kan ta betalt.

Det han sparer inn på drivstoff taper han fort i inntekt når bilen går tom for strøm.

For et par måneder si kjørte jeg en Nissan Leaf taxi hjem fra byen, han var på ingen måte fornøyd med valget av elektrisk bil.

Den har riktignok dårligere batterikapasitet, men konsepetet blir det samme, er du tom tar det ikke 3 min å få full tank igjen før du kan kjøre videre.

Hvor lang tid tar det egentlig å lade på disse hurtigladestasjonene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

15 minutt for 70% på Tesla under optimale forhold (temperatur).

Her i distriktet tror jeg ikke det er noe særlig med hurtigladere tilgjengelig for offentligheten heller.

Lenke til kommentar

15 minutt for 70% på Tesla under optimale forhold (temperatur).

Her i distriktet tror jeg ikke det er noe særlig med hurtigladere tilgjengelig for offentligheten heller.

Er ikke det tiden det tar med superlader da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...