olehenri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Så denne på gata i bangkok her om dagen sett en helt lii i hvitt også. Noen som vet hvillen lamborghini dette er http://postimg.org/image/pzxop9ym9/ Gallardo.. Og basert på vingen så er det nok en Superleggera. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Harlequin forsøk fra Mercedes? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg tror egentlig det er et forsøk fra firmaet som eier bilen. Interessant utseende hadde den i det minste. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Okei.. Harlequin forsøk fra firmaet som eier bilen ? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Ford Mustang Shelby GT500 på stappfull bensinstasjon mellom Abu Dhabi og Dubai. SL63 AMG Safety Car og AM Vantage GT4 på Yas Marina Circuit. Kanskje en av de kjipere F1-banene på kalenderen, men baneanlegget var veldig imponerende. Endret 20. januar 2014 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Og du klarte ikke å få tatt bilde av noen av de ? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Jo, men gidder ikke laste opp bildene pga. filstørrelsen. Kan ev. ta det til helgen. Endret 20. januar 2014 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Ble forbikjørt av en splitta ny Mercedes 250 CLS og denne her Audien i dag. Endret 23. januar 2014 av satyrion1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Model S som taxi, tipper det er effektivt i kulden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Model S som taxi, tipper det er effektivt i kulden. Tenk hvor latterlig mye han sparer inn på drivstoff, og den premiumen han kan ta betalt. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Har aldri sitti inni en model s, men tysk kvalitet må da være mye bedre? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 At noen vil BETALE for å sitte i baksetet på en Tesla Model S er mer enn jeg kan fatte. Selv skulle jeg hatt svært godt betalt for å sitte der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Model S som taxi, tipper det er effektivt i kulden. Tenk hvor latterlig mye han sparer inn på drivstoff, og den premiumen han kan ta betalt. Det han sparer inn på drivstoff taper han fort i inntekt når bilen går tom for strøm. For et par måneder si kjørte jeg en Nissan Leaf taxi hjem fra byen, han var på ingen måte fornøyd med valget av elektrisk bil. Den har riktignok dårligere batterikapasitet, men konsepetet blir det samme, er du tom tar det ikke 3 min å få full tank igjen før du kan kjøre videre. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Har aldri sitti inni en model s, men tysk kvalitet må da være mye bedre?Synes Model S ser ganske "billig" ut. Sikkert et ålreit valg som pendlerbil i byområder for folk som har råd til minst to biler. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Model S som taxi, tipper det er effektivt i kulden. Tenk hvor latterlig mye han sparer inn på drivstoff, og den premiumen han kan ta betalt. Det han sparer inn på drivstoff taper han fort i inntekt når bilen går tom for strøm. For et par måneder si kjørte jeg en Nissan Leaf taxi hjem fra byen, han var på ingen måte fornøyd med valget av elektrisk bil. Den har riktignok dårligere batterikapasitet, men konsepetet blir det samme, er du tom tar det ikke 3 min å få full tank igjen før du kan kjøre videre. Hvor lang tid tar det egentlig å lade på disse hurtigladestasjonene? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Synes Model S ser ganske "billig" ut. Sikkert et ålreit valg som pendlerbil i byområder for folk som har råd til minst to biler. Hvis det ikke hadde vært for setene ja.. Forsetene er dårlige, baksetene er katastrofale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor lang tid tar det egentlig å lade på disse hurtigladestasjonene? 15 minutt for 70% på Tesla under optimale forhold (temperatur). Her i distriktet tror jeg ikke det er noe særlig med hurtigladere tilgjengelig for offentligheten heller. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor lang tid tar det egentlig å lade på disse hurtigladestasjonene?15 minutt for 70% på Tesla under optimale forhold (temperatur). Her i distriktet tror jeg ikke det er noe særlig med hurtigladere tilgjengelig for offentligheten heller. Er ikke det tiden det tar med superlader da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Mulig jeg mixer begrepene. (vanlig -> hurtig -> super?)Tenker da på Tesla sine egne ladere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå