KKake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kødder ikke.. Eller, jeg har sett en Charger, men det er ikke av den gode gamle, klassiske typen, heller en av den helt nye wannabe-typen . Skulle gjerne dratt på et Amcar-treff, vet du om noen på Østlandet? BTW, slenger ut et bilde av den Chargeren, så den i fjor høst, på noe "Vänersborgdagorna" elns i Sverige. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 så en Rolls Royce Phantom Cabriolet istad! den var som den på bildet, bare den var beige og hadde rødt tak Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Wow. Noen med masse cash og en elsk for å vise fram pengene sine det der Phantom har jeg sansen for, kort og godt fordi det ikke er cab. Å kjøre en så dyr cabriolet, uten å ha noe slags Ferrari eller noe blir ganske flashy. Jeg sier ikke at Ferrari ikke er flashy, men man har gjerne en kjekk motor å høre på. Hele poenget med en Rolls er jo stillheten og komforten i baksetet. Da ser jeg ikke helt poenget med en cab. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (...)Skulle gjerne dratt på et Amcar-treff, vet du om noen på Østlandet?(...) Amcarklubber på østlandet Er ikke alle websidene der som er oppdaterte på noen år.. Men du kan jo uansett sjekke det opp. Det er en litt mere oversiktelig liste over treff i amcar-bladet uansett. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Sto å fylte bensin på MX-5'en til mamma, og så utover veien ved siden av da en nyere Aston Martin med ledbaklys rullet inn i krysset. I det den ga på ørlite grann vekk fra meg var det rett før jeg ble slått i bakken av lyden. Fantastisk fin bil, med rett og slett et vakkert stykke musikk kommende fra motoren ved gasspådrag. Var vanskelig å se hvilken farge den var i i halvmørket, men det minner mye om en slags veldig mørk rød, mot lilla. Endret 12. oktober 2008 av Atald Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kjørte Danmark-Tyskland-Nederland-Belgia-Luxemburg-Frankrike i uka som var. Ufattelig mye tøft på motorveien der nede: BMW M3, BMW M5, Ferrarier, Porscher, mange Aston Martin, Golf R32, Audi RS4, Audi RS6 ++ Endret 13. oktober 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Carman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Stod en XC60 i butikken vi leverte Range Rover Sport V8`n vi hadde prøvekjørt... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det kommer til å bli en del XC60 på veiene når vi kommer til desember og utover. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) XC60 er nice. God å kjøre også, faktisk. En god blanding av S60 og XC90. Endret 13. oktober 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Carman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 XC60 er nice. God å kjøre også, faktisk. En god blanding av S60 og XC90. ja den var god å sitte i , men litt lite bagasjerom.. og det blir så liten plass øverst i bagasjerommet pga. luka og taket... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 XC60 er nice. God å kjøre også, faktisk. En god blanding av S60 og XC90. ja den var god å sitte i , men litt lite bagasjerom.. og det blir så liten plass øverst i bagasjerommet pga. luka og taket... Hvor ofte bruker man det plassen øverst i bagasjerommet? Ikke ofte man fullstapper en bil Men XC60'n er helt nydelig! Nå er det bare å vente å se om Q5'n blir noe bedre Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 XC60en er rett fantastisk. Jeg og fattern var ute å prøvekjørte toppmodellen (D5 med Summum, eller hva faen de utstyrspakkene heter). Aj aj aj. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er en helt herlig bil ja. Er allerede to stk. i familien som har kjøpt den Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men gleder meg til jeg skal på tur med Q5 neste uke. Da får vi se hvem som har gjort den beste jobben. Skal vel få prøvd GLK etter hvert også, men personlig er jeg ikke fan av Mercedes. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg så den nye Lexus IS Faceliften istad =) det er den enste i landet frem til jul, og den er ikke lansert enda! det er naboen sin btw. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg så den nye Lexus IS Faceliften istad =) det er den enste i landet frem til jul, og den er ikke lansert enda! det er naboen sin btw. Hva med et bilde? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 skal til de i morgen, skal se hva jeg kan få tak i =) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 så en gallardo på jobben her om dagen. har bilder og video. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 så en gallardo på jobben her om dagen.har bilder og video. Hva venter du på? Sleng ut bilder og video Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jeg så den nye Lexus IS Faceliften istad =) det er den enste i landet frem til jul, og den er ikke lansert enda! det er naboen sin btw. Hva med et bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå