Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Jeg kødder ikke.. Eller, jeg har sett en Charger, men det er ikke av den gode gamle, klassiske typen, heller en av den helt nye wannabe-typen :p .

Skulle gjerne dratt på et Amcar-treff, vet du om noen på Østlandet?

 

BTW, slenger ut et bilde av den Chargeren, så den i fjor høst, på noe "Vänersborgdagorna" elns i Sverige.

post-103196-1223353424_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow. Noen med masse cash og en elsk for å vise fram pengene sine det der :p Phantom har jeg sansen for, kort og godt fordi det ikke er cab. Å kjøre en så dyr cabriolet, uten å ha noe slags Ferrari eller noe blir ganske flashy.

Jeg sier ikke at Ferrari ikke er flashy, men man har gjerne en kjekk motor å høre på. Hele poenget med en Rolls er jo stillheten og komforten i baksetet. Da ser jeg ikke helt poenget med en cab.

Lenke til kommentar

Sto å fylte bensin på MX-5'en til mamma, og så utover veien ved siden av da en nyere Aston Martin med ledbaklys rullet inn i krysset. I det den ga på ørlite grann vekk fra meg var det rett før jeg ble slått i bakken av lyden. Fantastisk fin bil, med rett og slett et vakkert stykke musikk kommende fra motoren ved gasspådrag. Var vanskelig å se hvilken farge den var i i halvmørket, men det minner mye om en slags veldig mørk rød, mot lilla.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
XC60 er nice. :) God å kjøre også, faktisk. En god blanding av S60 og XC90.

 

ja den var god å sitte i , men litt lite bagasjerom.. og det blir så liten plass øverst i bagasjerommet pga. luka og taket...

 

Hvor ofte bruker man det plassen øverst i bagasjerommet? Ikke ofte man fullstapper en bil ;) Men XC60'n er helt nydelig! Nå er det bare å vente å se om Q5'n blir noe bedre :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...