olehenri Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kryr av Tesla Model S her i Silicon Valley, mange flere enn i Stavanger. Faktisk sett noen Tesla Roadster også, sjelden man der de i Norge. Ellers en haug av M, AMG og S/RS-modeller fra de tyske fabrikantene, og overraskende mange av Golfene har vært GTI og R32. Lite superbiler faktisk, ganske mange Porscher, men ikke mange Ferrarier eller Lamborghinier, selv ikke i San Francisco. Jøss, i LA krydde det iallefall med Lamboer og Ferrarier.. Spesiellt i områet Rodeo Drive-Sunset etc. Men SF er vel mest kjent for å være Gay hovedstad, så kanskje derfor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Møtte en Tesla Model S P85 på E18 helgen før jul. Var på Oslotur i Donkervoorten, og han var med på å leke. Dro faktisk fra den - det forventet jeg ikke. Ikke han heller, så vi prøvde flere ganger. 3-0 til meg. Endret 2. januar 2014 av WheelMan 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 You show that environmentalist who's the boss! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Møtte en Tesla Model S P85 på E18 helgen før jul. Var på Oslotur i Donkervoorten, og han var med på å leke. Dro faktisk fra den - det forventet jeg ikke. Ikke han heller, så vi prøvde flere ganger. 3-0 til meg. Nå skal det sies at tesla er latterlig rask 0-100km/t men etter det så går den greit men ikke noe vilt, som andre biler. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Du sier noe der. Dette var 60- og 80-160. Endret 2. januar 2014 av WheelMan Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva kjører du igjen? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva kjører du igjen? https://www.google.no/search?q=donkervoort&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=oMvFUrTQFOi7ygOq-4KoDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1920&bih=978 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha, da er det kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hmm naboen til en venninne av meg har en rød Ferrari FF noen plasser bortenfor hennes i fellesgarasjen. Bilen stod under et rødt trekk, men jeg turte ikke å løfte for å kikke og angrer på at jeg ikke tok bilde. Skal gjøre det neste gang jeg drar på besøk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hva kjører du igjen? Kjører noe eldre enn hva HB linket til. En 1992 Donkervoort S8AT, ikke den det er bilder av - som er en D8 GTO. Min er bygd på et Super 7 chassis, med en gammel Ford Sierra-motor med et turbokit av Donkervoort. Ca 200hk til hjula på 645 tørre kilo. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nice! (Flyttet andre innlegg ang. Subaru girkasse til Bilkaféen, trodde jeg var i den tråden når jeg postet) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Var jo i Tyskland i sommer, men lastet ikke opp alle godbitene. Kan starte med litt Subaru. (Mulig noe er postet før, men bil er bil, og kan gjerne ses på en gang til ) Deilig intro fra klokka 04:30 om morgenen etter 21 timers kjøring. Nissan Kunne faktisk leie en GT-R på Nordschleife. Var bare 15.000 for 5 runder eller noe slikt Mercedes&McLaren Fantastisk lakkering på den MP4'en! Lotus&Caterham Holder på med å få opp BMW-mappa (her er det mye deilig!) og mappa med diverse. (Jaguar, Aston, Honda, Lancia, og Ford). Endret 3. januar 2014 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Første bilen made me fap Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Den var visuelt sett utrolig deilig. Samme med lyden! Svært strøken, og er da i tillegg gøy å se folk som tør å gi på litt med biler som begynner å bli verdt mye (eller som allerede er verdt mye). Hadde jo et par runder med Saab'en på banen. Raste jo forbi GT86'er og blant annet en RS500 som tydeligvis var på søndagstur. Endret 3. januar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 BMW Meget godt og blandet 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kjørte du? Har ikke du noe Fiat-opplegg? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Tok med Saab'en dit. Kjørte fire runder. På veien hjem til hotellet fikk vi turbohavari Fatter'n har en ombygd Fiat X1/9 med en Fiat Ritmo Abarth 2-liters motor. Ca . 180 hk fordelt på ca. 700 kg er moro Problemet er jo to seter når man tre mann + bagasje for en uke i en bil som er på størrelse med en gokart. Kjørte to runder og var jo en herlig opplevelse. Går ikke så veldig fort med Saab'en, men ble store hastigheter og mange forbikjøringer. Ville tilstander der! Endret 3. januar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kan tenke meg det er gøy! Ikke noe gøy med turbohavari derimot, fikk du fikset det i Tyskland da? Hahah, du har ikke noe video da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det ble fikset i Tyskland. Var dog et helvete og det kostet MYE mer en det smake. Turbo måtte bestilles fra Sverige, og så montering. Vi måtte jo da i tillegg overnatte 4 eller 5 (tror jeg det var) dager ekstra på hotell. Ble dessverre ingen videoer. Hadde gitt mye for et GoPro akkurat da. Hadde i tillegg vært litt smågøy å kunne fått filmet den hvite røykskyen som blåste ut av eksosrøret da turboen gikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sånt er ikke noe gøy :/ En film hadde gjort seg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå