Populært innlegg magnusalex Skrevet 2. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2013 Jeg har en del. Er ikke fotograf av noe kaliber, så de er bare tatt med iPhone (5S). De er vel brukbare nok. 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Veldig bra! + til deg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Her er mine, putter de i spoiler jeg ettersom det er en del. 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Takk for flotte bilder gutta Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Her er mine, putter de i spoiler jeg ettersom det er en del. Hvis den Audi R8'en har skilter eller kjører på veiene i Norge så spottet jeg den her omdagen på E6! Men hvordan funker bil utstillinga, kan hvem som helst stille med sin bil eller? Ser mange biler som fint ikke hadde trengt å vært der. Endret 3. november 2013 av R3pulsive Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Alle kan stille der ja, men de tar jo så klart ikke inn hva som helst. Må nok sendes en søknad med bilder og lignende. Vet ikke om det koster noe, men det gjør det sikkert. Er i hvert fall svindyrt å ha stand/bod der. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hvis den Audi R8'en har skilter eller kjører på veiene i Norge så spottet jeg den her omdagen på E6! R8'en går på skilter i Lørenskog-området. Han som eier den var så snill å låne den bort til en kompis av meg en hel dag for et par uker siden. Trist. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg var i Oslo i helga og det flommet over med Teslaer der. Så noen Maseratier der og! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg var i Oslo i helga og det flommet over med Teslaer der. Så noen Maseratier der og! Er ikke vits å legge innlegg hvis ordet "tesla" befinner seg i det. De florer og er alle manns bil i mine øyne nå. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Enig med det. Tesla er blitt like spennende som en Golf - ser dem overalt nå.. 4 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mclaren F1 spotta i hell Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ikke verdens beste bilde, men det er et bilde :-P Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Den der ser jeg hele tiden på lund, tror eier bor i stjerneblokka Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Jaaah... Endret 9. november 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Den der ser jeg hele tiden på lund, tror eier bor i stjerneblokka Ja ser den ofte jeg og da jeg har en kompis på lund, men tenkte jeg skulle legge inn bilde siden de fleste spotter biler men ikke gjør noe slikt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 De hjula på GT86'n så stusselig små ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 RX8 på Strømmen i dag, jeg vet.. Ikke noe spess.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 RX8 på Strømmen i dag, jeg vet.. Ikke noe spess.. Ikke noe spesielt, men fortsatt en steike rå bil. Absolutt en av de bilene som står i toppen av min realistiske ønskeliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå