Hopperesque Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Merker at det skal langt mer til før jeg snur meg etter en bil om dagen. Etter at jeg begynte å tilbringe mer tid på Frogner / Bygdøy Allè så er det overflod av "finere" biler. Daglig ser jeg nok: 5-10 Porscher av div typer (om jeg ikke teller med Cayenne) 5-10 Jaguar'er 5-10 Testla S (Kryr av de i Oslo som det er påpekt tidligere her) 5-10 Finere BMW / Mercedes (M3,M5,M6, CL/SL 63) Et par ganger i uken ser jeg en del fine biler som jeg snur meg litt etter eller stopper for å høre på. Ferrari 458 (fyr noen hus nedenfor dama som eier en) Ferrari FF (står alltid en parkert utenfor Nordic Choice Hotel i Bygdøy Allè) Bentley Continental GT (2-3 stk i området) Lamborghini Gallardo (også en rett nede i gata som har en) FF-en er muligens Stordalen sin. Han har i hvert fall hovedkvarteret sitt i BA. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Merker at det skal langt mer til før jeg snur meg etter en bil om dagen. Etter at jeg begynte å tilbringe mer tid på Frogner / Bygdøy Allè så er det overflod av "finere" biler. Daglig ser jeg nok: 5-10 Porscher av div typer (om jeg ikke teller med Cayenne) 5-10 Jaguar'er 5-10 Testla S (Kryr av de i Oslo som det er påpekt tidligere her) 5-10 Finere BMW / Mercedes (M3,M5,M6, CL/SL 63) Et par ganger i uken ser jeg en del fine biler som jeg snur meg litt etter eller stopper for å høre på. Ferrari 458 (fyr noen hus nedenfor dama som eier en) Ferrari FF (står alltid en parkert utenfor Nordic Choice Hotel i Bygdøy Allè) Bentley Continental GT (2-3 stk i området) Lamborghini Gallardo (også en rett nede i gata som har en) Ferrari FF er Stordalen sin, han kjører også en MB CLS Shooting Brake i matt svart også, den er stilig syntes jeg! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Spottet denne. Ikke veldig spesiell, men en smule mere sjeldent så langt nord. Er dessverre bare en 320D. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Denne ble også spottet for en stund siden. Også 320D. Ser litt rar ut fordi speilene er snudd inn. Endret 23. oktober 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ferrari FF er Stordalen sin, han kjører også en MB CLS Shooting Brake i matt svart også, den er stilig syntes jeg!Ja, den så jeg noen ganger på Skøyen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Stordalen kjører også SLS Electric.. Forøvrig mye artig spotting rundt Lillestrøm i helga! 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Er kona til Petter som kjører den elektriske SLS'en Endret 27. oktober 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Da var det nok ikke meg Ja lite japser, eneste strøkne var vel Corollaen og den svenske 350z'n.. Japsene blir dessverre oppbrukt i drifting, digger drifting men mer glad i strøkne japser Før har det jo vært ett par sinnsykt nydelige R35 der, men bare 2 Racing R35 i år.. Men men, mine fav var Ferrari Enzo og GTO, + den med nesten 27 000l motor Passer kanskje bedre å ta det her Aha Den Corollaen var utrolig strøken, men liker nok S12 bedre Er alltid en og annen strøken Japse, som ligger i en garasje og lurer Enzo var stort å se, samme med EB110 og GTO'en, men blir mer imponert av å se eldre strøkne biler man ser folk har brukt flere hundre arbeidstimer på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) 288 GTO'en var høydepunktet for min del. Den peneste bilen Ferrari har produsert i mine øyne, og ligger nok også på topp 5 lista over "peneste bil(er) som noengang er produsert". Syns det blir litt for mye amerikanere på disse messene som er alt for mye stylet opp. Syns også det er en smule teit å se Audi'er med diselemotorer som er stylet for det dobbelte av markedsverdi. Masse fine sykler var det også. (Av det som var mest mulig originalt). Endret 27. oktober 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Savnet R-sykler også jeg, det eneste jeg så var banesykler.. Synes egentlig messen var litt skuffende i år, enn de forrige årene. I fjor hadde de vel en nybilhall også? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Syns også årets messe var skuffende. Var jo to haller som var ubrukte. Og er etter min mening uinteressant med en hel hall bare for lastebiler og tyngre kjøretøy. Var nesten ikke mennesker i den hallen. Vil ha flere unike biler, og da gjerne flere biler som er tøffe/kule/interessante, men som er originale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Enig med du Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Sku fått inn foresteren til neste år :-P Endret 27. oktober 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ja! Gjør det da, det hadde vært utrolig kult! Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det var jo også TO Ford GT40 der også hvis noen fikk med seg det! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 GT40 er fett, langt fetere enn den nye rare kopien. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ja! Gjør det da, det hadde vært utrolig kult!Er jo ikke akkurat show n shine kvalitet på det kosmetiske da, men er jo det under panseret som er interessant :-D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er jo ikke akkurat show n shine kvalitet på det kosmetiske da, men er jo det under panseret som er interessant :-D Du rekker full shining av undersiden, og lakking av bilen vel? Sant det, det meste av Forestere skal vel slite med å ta igjen deg, når den blir ferdig that is Men det er bare å gønne på, keen på å se den irl Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Rekker gjør jeg, men råd? Nei. Forestere har ikke sjangs, den kommer til å knuse orginale (og lettere friserte) STI'er også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå