Momicocra Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så en mørkeblå Mustang cabriolet i Elverum i dag. Ganske fet... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 3,2 er da ikke så kult. En helt "greit" motorisert bil med FWD. Hvor mange Audi, BMW og MB har man ikke sett med 3,X-litere? Veldig lite spennende, egentlig. Hadde det vært en T6 kunne det vært litt morsommere. det er på grunn av at det er den enest i norge jeg syntes det er kulere enn de andre... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Når jeg gikk på ungdomsskolen så jeg flere ganger sånne Mini Coopers i forskjellige farger rundt omkring (type italian job). Så forresten en koeniksegg eller hva den kalles for et par måneder siden i byen Endret 1. oktober 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 "Spotta" en M5 i dag. Eller jeg var rettere sagt ute og lekte med en M5 i dag. Syk bil. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 HELDIGGRIS! Dro den skinnet av pølsa? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den dro pølsa av pølsa.. ;D Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Mer bilder?? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bilder? Jeg skulle kjøre, for faen. Ikke ta bilder! skal se om jeg får tatt noen fler i morgen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En bekjent sin eller no? Må være en digg følelse å dra på litt ut av en lyskryss eller no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) *mumle noe om å tenke feil* Var ikke noe. Endret 2. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En bekjent sin eller no? Må være en digg følelse å dra på litt ut av en lyskryss eller no Nope. BMW Norge sin. Jobber som motorjournalist. ;D Akkurat det var ikke så gøy nå. Hadde ikke noen som helst feste på dette føret. Den spant når jeg kjørte i 110 i tredje gir på motorveien. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lurer på om det var den samme jeg så nord på Skøyen (utenfor et kjøpesenter) i sommer. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Oslo er byen å spotte i! BMW 845. Sladda skiltnr, om noen lurte! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 645 mener du kanskje? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Begynte å lure selv. Men ville ikke skrive noe, da en venn av meg spotta noen BMWer som ikke blir solgt her i Europa, i De Arabiske Emirater. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 så en Porsche Carrera GT istad blir vell i går nå men.. =) utrolig tøff Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Var en tur i Sverige tidligere i dag, spotta denne på en parkeringsplass. Dodge Magnum RT, med HEMI... Ellers spotta jeg også denne for et par uker siden, Dodge Charger: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Dodge Charger.. Missunner deg, Charger er drømmebilen min (sammen med BMW M3 da ) og bare det å få sett en hadde vært rått. Endret 5. oktober 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 i går så jeg en Nissan Figaro Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dodge Charger.. Missunner deg, Charger er drømmebilen min (sammen med BMW M3 da ) og bare det å få sett en hadde vært rått. Du kødder? Kom deg på amcar treff, NÅ! Er alltid 5-10 Chargere hver gang her borte på Jæren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå