Auto Asmodeus Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Beklager - er på Storefjell, Hafjell, Beitostølen og Trysil flere ganger om vinteren da vi har hytte der og venner har hytte de andre stedene osv og jeg har ALDRI sett at det har vært et omfattende problem at bærumsfolk står fast overalt fordi de ikke kan kjøre millionbilene sine. Kanskje jeg ikke har vært samme steder som deg? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hafjell, Kvitfjell og Trysil er steder jeg har vært mye og opplevd det ofte. Tilogmed tilbudt meg og ta over og kjøre folka til topps noen ganger også. Var i Hafjell hver natt i mange år på jobb, og vært der mens det har vært mye snøfall og mange sliter med å komme seg opp. Er en grunn til at det er en "snakkis" på Lillehammer hver vinter.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Legger bare emrke til Audi om dagen: RS-Blå 2014 RS4 Avant ved Fetsund Kromrød R8 V8 med svart folier på panser og tak ved Lørenskog Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er det en Jaguar? Ikke så veldig bra bilde akkurat Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Er en S5 rundt her jeg bor.. Ser den i ny og ned. Er også en A5 parkert like ved meg med heftig svære og fine felger. Ah, glemte å si at det regelmessig blir spotta Cayenne, Panamera (ikke helt regelmessig) og Evoque her.. Tror det er olje som kommer ut av vannkrana deres. Endret 9. august 2013 av SLi Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Nei, det er en Rolls Royce Ghost. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Nei, det er en Rolls Royce Ghost. Like, men jeg ser det nå. Ghosten har litt større baklykter? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg lurer på hvor mange RR'er det er i Norge, av nyere modeller. Den ghost'en der var sikkert den som var tilsalgs for en stund tilbake. Også vet jeg det er en på Nesøya, som både har hatt winter camo wrap og hele pakka : P Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 En er RR Phantom i lier/drammen området, slipper sønnen sin av på Hegg barneskole hver morgen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 En er RR Phantom i lier/drammen området, slipper sønnen sin av på Hegg barneskole hver morgen Heldig fyr. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Heldig fyr. Fordi sønnen går på Hegg barneskole? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Lå etter en Rød Integrale på E6 ved Lillehammer i går, gudhjelpe meg så sexy bil det er! 2 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 En Bentley Flying Spur 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg så drømmebilen min i dag. i det den passerte meg på motorveien kjentes det ut som hjertet stoppet og jeg ble lamslått av de fantastiske linjene. dette er den eneste bilen som vekker så store følelser. bilen jeg snakker om er en Nissan 200sx. ble sett utenfor jessheim, og den kjørte mot hamar. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg så drømmebilen min i dag. i det den passerte meg på motorveien kjentes det ut som hjertet stoppet og jeg ble lamslått av de fantastiske linjene. dette er den eneste bilen som vekker så store følelser. bilen jeg snakker om er en Nissan 200sx. ble sett utenfor jessheim, og den kjørte mot hamar. Sett endel i Akershus området. Ellers går det latterlig mange av dem i stavanger området og! Latterlig fin bil som går jævlig bra iforhold til pris, ser bra ut og lett å trimme. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Stod en Tesla Model S i garasjen på Haukeland Sykehus i dag. Er en Signature Performance Edition. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 2013-08-17 14.33.18.jpg Stod en Tesla Model S i garasjen på Haukeland Sykehus i dag. Er en Signature Performance Edition. Jeg kjenner en i hakadal som har kjøpt seg en Tesla S. han får den i november Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg så drømmebilen min i dag. i det den passerte meg på motorveien kjentes det ut som hjertet stoppet og jeg ble lamslått av de fantastiske linjene. dette er den eneste bilen som vekker så store følelser. bilen jeg snakker om er en Nissan 200sx. ble sett utenfor jessheim, og den kjørte mot hamar. Ooog det er snakk om? S13, S14 eller S14A? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå