Amberlamps Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Lykke til med gjensalg. Uansett rått da! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Lå bak en Ferrari California på vei ut av Oslo på tirsdag Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Fy fa** i helv****! Jeg spotta en Lexus LFA på vei hjem fra jobb ikveld Var nok 100% sikkert han fyren fra Stavanger, ettersom det var den retningen han kjørte Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Spotta en M5 idag, E6 idag. Ikke noe super bilde men, rimelig grei lyd når han ga på i ene tunnel. Også en svart Volkswagen sivil. Mulig r32/6? Så bare dobble eksosrør fikk ikke med meg logoen bak da han suste forbi :/ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Fy fa** i helv****! Jeg spotta en Lexus LFA på vei hjem fra jobb ikveld Var nok 100% sikkert han fyren fra Stavanger, ettersom det var den retningen han kjørte Hyggelig kar han der, ganske ok bil å sitte bak rattet i også Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg spotta en Aston Martin Vantage utenfor treningssenteret på mandag.. Eller det vil si jeg spotta eieren først og mente jeg hadde sett han før en plass, også gikk jeg bort til vinduet og så Aston'en og da kobla jeg, det var han Espen som var med i skaperen, han som fant opp quickloader stroppene har bilde på mobilen, skal se om ikke jeg kan få slengt det inn på pcen etterhvert Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ser mye fint om dagen. Mange med mye penger tydeligvis... Så også en ny Tesla Model S kjøre forbi, men fikk ikke tatt bilde av den. Ellers et par andre biler jeg har sett i det siste: (Audi A7, Mercedes S-500 4M, Ferrari FF) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Du glemte å sladde skiltet på bilen i speilet på det ene bildet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) En liten stund siden, men så en Fisker Karma i Stavanger. Bildet er riktig vei når du klikker på det. Vet ikke hvorfor det er rotert her, er riktig vei på Macen. Endret 25. mai 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er det noe spesielt med den Audien egentlig? A7 er vel ikke nødvendigvis dritfett? For alt jeg vet kan det være en 2,8FSI med 204 triste ponnyer og feilhjulstrekk.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ja, det er bare trist at de ikke har fått vekk kaklelyden. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg er 90% sikker på at jeg så en Model S på E6 like ved Ikea Furuset retning Oslo for et par uker siden. Men tror den hadde tyske skilter? (Blir en nordmann tatt i en tyskregistrert bil vanker det vanligvis et par hundre tusen i avgifter, men en Model S har vel 0 i avgifter ) Jupp. Jeg mener også å mene at 'norske' tesla har en testbil? Den bilen er såpass lett å få øye på at jeg tror helt sikkert jeg så riktig. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er flere Tesla S i Osloområdet. loffeleif, du har en unødvendig lang og stygg signatur, den tar 5-6 ganger så mye plass som innlegget ditt i seg selv. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er flere Tesla S i Osloområdet. loffeleif, du har en unødvendig lang og stygg signatur, den tar 5-6 ganger så mye plass som innlegget ditt i seg selv. Det er rettet opp. Vet du ca tall på leverte biler? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Takk for at du rettet opp i den signaturen Jeg vet ikke tall på leverte biler, men jeg har sett minst 3 forskjellige. Det er nok flere med amerikanske specs enn europeiske tror jeg.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ved bekkefare bydelshus (i Stavanger) så stod det i går 2 Cayenner, en panamera, en eller to Q7, 3-4 X5, samt noen nyere audi/bmw personbiler. Lurer litt på hva som skjedde der.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Trenger det å ha skjedd noe spesielt? Syns de bilene er noe jeg ser daglig her i Stavanger. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Rimelig sikker på at det var en samling av et slag, stort sett er det veldig lite biler på dette området. Nå stod det såpass mange av det dyrere slaget. Men det stemmer at bilene ellers er rimelig dagligdags kost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå