Påsan Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Så denne bilen parkert utenfor huset mitt mens eier av denne bilen var opptatt med å stjele min snøfreser. Ønsker derfor å komme i kontakt med eier av denne bilen. Satser på at vi kan få til det, da en eks mil G-wagen med camo og hvit førerdør, samt lettmetall felger burde stikke seg litt ut i Oslo/Bærum. Utfordringen er sendt til dere alle - Hvem ser denne bilen først! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Tok bilde av denne i dag når jeg var ute å kjørte en tur. Den forsvant desverre ned en sidevei rett etterpå, så jeg fikk aldri tatt fler bilder. Endret 22. desember 2012 av Apox Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Fy faen, brb bytte boxer.. Glad jeg ikke må kjøpe bakdekk til den der, sattan! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fet bil! Gaffateip på fangeren? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ser ut som han har prøvd å fest et skilt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Er nok for skiltene ja, han hadde gjemt vekk de inni bilen så jeg, normal størrelse Norge RZ skilter, også ett sett som ligna på tollskilter Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ferrarien at blitt sett under Lillyhammer innspillingen som foregår her nå, så da blir den visst å se i sesong 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ble forbikjørt av en Bentley Continental GT og en Ferrarri FF i alpene mens vi satt i taxien til/fra flyplassen, samt stod en M3 E90 utenfor hotellet =) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er endel snasne biler i privat garasjen på Tjuvholmen Bla nye range roveren, bentley continental GT, porscher osv Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er i Monaco for øyeblikket. Mye nam-nam, men Ferrari F12 er det det mest spesielle for min del så langt. Fantastisk nydelig bil. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Sjelden jeg blir så oppspilt av å spotte en bil, men Karma'en jeg støtte på i dag ga meg grunn til å cruise rolig forbi og bare nyte linjene. For en tilstedeværelse denne bilen har!!! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Nå står det en blå Subar BRZ hos naboen Syns det så mye lavere ut en GT86? Den så hvertfall skamfet ut bakfra! Endret 4. mars 2013 av Durochris Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg er 90% sikker på at jeg så en tesla model s ved nadderud stadion idag Jeg er 90% sikker på at jeg så en Model S på E6 like ved Ikea Furuset retning Oslo for et par uker siden. Men tror den hadde tyske skilter? (Blir en nordmann tatt i en tyskregistrert bil vanker det vanligvis et par hundre tusen i avgifter, men en Model S har vel 0 i avgifter ) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kjører en norsk regga ROSA høyrekjørt skyline rundt i Stavanger for tiden. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Hilste på han med Mercedes SLSn som bor i nabolaget idag, men han så bare rart på meg... Ikke at det var rart det var heller ikke var han og nummerskiltet var noe nyere. Det er pokker meg to SLSer i samme nabolaget her nå. Sjukt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg vil ha en SLS Electric Drive Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 så mange fine biler i monaco da jeg var der. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Ny Jaguar et eller annet som likbil, i Fredrikstad. Med kors på taket og greier. Endret 13. april 2013 av CFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå