Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Kjenner gutten som tryna på sykkelen. Ble hjernerystelse etter hva jeg fikk med meg, men ellers bra.

Angrer stort på at jeg ikke dro til messa!

Fine bilder, Bjellesau :)

Uff, nei hjernerystelse er ikke bra :nei: Bra han tok på seg hjelmen før han skulle inn igjen :)

Bor du på Fetsund eller? Da kunne du jo nesten gå til messa, da :tease:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Mye lekkert der ja.

Var i Oslo i kveld og på veien hjem kjører jeg forbi messa. Der kommer den ene Countach'en på prøveskilter forbi meg. Ikke i enorm fart, men han ga på litt fordi han nettopp kom ut på veien og jeg hørte godlyden godt nok.. :)

Spotta forøvrig en svart Ferrari FF i Lillestrøm på fredag. Den er bare deilig!!

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på skoletur i Praha for et par ukers tid siden. Fikk ikke knipsa noe, iom. at bilene føyk forbi, og det ikke fantes fotgjengerfelt. Var altså opptatt med å snike meg gjennom luker i trafikken for å komme over veien...

Men jeg spotta i alle fall mange Mercedes S-klasser AMG (disse rulla det mange av...). Så en 7-serie hybrid. Så et par-tre Bentleyer, et par-tre Porscher, et par-tre Hummer limoer, en Ferrari av no slag, en Aston Martin DB9 og en Maserati Quattroporte. Sikkert noen kule biler jeg har glemt.

Jeg vet at disse postene uten bilder er lite kule, men tenkte jeg skulle nevne det. Mye fint å se i sentrale strøk av Praha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hehe, en del fint i Praha ja, men det jeg husker best ifra der var en gjeng som kjørte noen 1000ccm Quads som noen idioter midt i gatene.

Typisk flat pedal og hoppe igjennom hele veikrysset via opphøyingen inn mot krysset.

Lenke til kommentar

Spotta (og hørte til den grad!!) en litt mørk gul/gull TVR på Hvam i ettermiddag. Så ikke helt klart hvilken modell det var for noe, men jeg gjetter på en Cerbera/Chimaera..

Korrekt, det er en Chimaera. Kjenner eieren litt, han som driver Oslo Felgretting som eier den. Helt latterlig rå bil :D Endret av WheelMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...