Haganeset Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 butikk og butikk, hørte rykter om en som importerte og solgte dem privat, men mulig det er butikk vet ikke jeg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvor på jæren? Bor i klepp på Jæren, så det hadde vært spennende a tatt seg en tur bort dit Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ligger vel en butikk som selger mye gromt gammelt amerikansk bak ... "negerblokkene" kremt, mellom Klepp st. og Klepp liksom ... Så en kliss ny S8 feilparkert på Forus i går, men han har sikkert råd til boten, en en Porsche 911 997, og en skamsenket Ascona rat-look med 9x15 RSL-Cult-felger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Negerblokkene?? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Negerblokkene?? De der gule blokkene på venstre hånd, når du kjører fra Klepp St. mot Klepp ... rett før rundkjøringen. Ligger en bilforhandler bak der, gjorde i hvert fall det før, som selger mye gromt innen Amcar og MC. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Aah, der ja! Vært der før, men fikk ikke tid til å ta bilder. Da får jeg vel få tatt noen bilder om en stund tenker jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kanskje ikke så veldig stort, men for Irn-bru-fans som bryr seg så var denne Hummer H2-en innom skolen vår istad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva i svarte er Irn-Bru? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 IRN-BRU er en fruktholdig brusdrikk, brusen har en skarp oransje farge. Merket IRN-BRU eies av AGBarr p.l.c fra Glasgow og blir sett på som et nasjonalt ikon i Skottland, der den er det mest solgte dagligvareproduktet i landet. I Skottland selges det mer av IRN-BRU enn Coca-Cola. En av to husholdninger i Skottland kjøper IRN-BRU hver dag. IRN-BRU er i dag hovedsponsor for Scottish Football League. Navnet IRN-BRU er en avledning av Iron-Brew, som fabrikanten i to omganger ikke fikk bruke. Først fordi det ikke egentlig er et brygg, men en leskedrikk, og dernest at den ikke inneholder jern (iron). Produktet er nå på vei ut i verden. Den har opplevd stor vekst i England og Storbritannia og finnes nå i Australia, Russland, Polen, USA og er også lansert i Norge i mai 2008. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Aha... Aldri sett. Får smake en eller annen gang. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hehe. Det er ikke så mange butikker som har den og de som har den har den som oftest i lite antall og som oftest utenfor kjøleskapet. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvor på jæren?Bor i klepp på Jæren, så det hadde vært spennende a tatt seg en tur bort dit hellvik ellar rondt der.. husker ikke helt navnet på den plassen, men ikke lange kjøreturen fra klepp! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kjørte forbi en rød Lamborghini Countach på vei inn til Oslo (fra Drammen). Veldig tøff bil! ;-) Jeg kjørte forbi en rød Lamborghini Countach på vei inn til Oslo (fra Drammen). Veldig tøff bil! ;-) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 kjørte inn til byen igår kveld, så hørte jeg noe syke brumming og vræææl, og voops fløy det en aston martin db9 cab forbi. nice bil det, spesielt når det er to stk her i byen. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 på lørdag så jeg 2 oransje biler på en Shell stasjon langs E6 på Kløfta! 1 Lotus Exige 1 Lamborghini Gallardo ! sinnsykt fete Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så en stressa fyr i en svart Ferrari Testarossa som prøvde å vri bilen opp en fortauskant utenfor et hotell Han endte med å stjele en liten haug med planker og rygge bilen opp. Han hadde vel en halv centimeter før frontleppa tok nedi Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg så en Volvo V70 3.2 i går det er den eneste registrerte i landet med 3.2 liters motor ifølge volvo selv.. Endret 1. oktober 2008 av Carman Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg så en Volvo V70 3.2 i går det er den eneste registrerte i landet med 3.2 liters motor Kult! 3,2 er bare wow =) Endret 1. oktober 2008 av DSG Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) så den når jeg var ute å gikk tur med noen venner... ganske stilig bil i grund! 19" hadde den også.. jeg snek meg til å ta noen bilder.. skal se om jeg får lastet opp noen flere Endret 1. oktober 2008 av Carman Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 3,2 er da ikke så kult. En helt "greit" motorisert bil med FWD. Hvor mange Audi, BMW og MB har man ikke sett med 3,X-litere? Veldig lite spennende, egentlig. Hadde det vært en T6 kunne det vært litt morsommere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå