Amberlamps Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ser denne titt og ofte og irritere meg litt. Fant den ikke på mekonomen sine sider, men ser når at jeg kan sjekke EU-kontroll frist. Men jeg må spørre meg selv, hvorfor i alle dager velger folk å importere en bulkete gammel (-99) MICRA?! Finnes det et stort avgifts hull? EDIT: Burde kanskje presisere at helt nye biler her i Rogaland får RK51xxx/52xxx pdd.. Sikker på at den er importert? Skiltene kan jo være stjålne og så har bilen fått nye ? This. Noen stakk av med frontskiltet mitt og jeg kjører nå på splitter nye bergensskilter (SV..) Ble stoppet i Kongsberg for "mistenkelige skilter." Det er så kjipt å få helt nye skilter på en eldre fin bil. Ser så import ut... "kjøpt den brukt ja" Blir spiker og superlim på mine skilter om jeg noengang kjøper noe slikt! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvis jeg blir stoppet av purken fordi jeg kjører med DK skilter i Ålesund, så skal jeg le av dem.. Det er da ingen selvfølge at man har lokale skilter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Får man nye skilter pga skiltene er stjålet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jepp. For å forhindre misbruk etc. av det gamle nummeret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Godt mulig at noen har tatt den med seg fra hjemlandet sitt (eller etter utenlands opphold), men det må jo koste mer ei avgifter enn det koster å kjøpe den bilen.. Pga. bruksfradraget er det ikke så ille, på en 99-modell utgjør det 73% og roughly ender avgiftene på 15000 med en 1-liters motor :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 10 000,- så har du bilen ferdig registert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jaja, nå er den eldre (pre facelift) og kjørt et godt stykke, men uansett ser poenget ditt at det er omtrent like billig å bare kjøpe en ny alder og kjørelengde tatt i betraktning. Fordelen med og omregistrere den er jo å beholde en bil som du allerede kjenner til (på godt og vondt) og samt at du slipper å kvitte deg med den. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Sånn da, til og med nyere modell, kjørt litt langt per år. Men mye mindre enn mye annet .. Vil tro det koster mer å ta med seg bilen (kan ikje bruke den som unnskyldning for stort flyttelass..) oppover og registere (må jo ta eu-kontroll i tillegg til avgiftene...) enn å selge og kjøpe ny.. EDIT: Men for å unngå mer off topic, så legger jeg saken død.. Kan evt ta det videre i Bilkafen Endret 25. oktober 2012 av bIsk0p Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 For de av dere som ikke hadde anledning til å dra på Autoshowet i helgen på Lillestrøm varemesse så kan jeg godt legge ut noen bilder? Tok en del bilder av tykt og tynt da jeg måtte besøke messa og se etter Tee-Zee... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg så denne på ferjekaia i hirtshals forrige fredag kveld Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ok da kommer bildene fra messa fortløpende: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Matte biler og store stereoer? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Countach og Diablo? Jatakk 458 Italia? Neitakk Mye bra bilder! Keep em flowing! Endret 28. oktober 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Countach og Diablo? Jatakk 458 Italia? Neitakk Mye bra bilder! Keep em flowing! Lambo? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Miura <3 Jeg bare elsker gamle lamboer! Jeg VET at jeg skal inn på oslo motorshow til neste år, skal ha perm for å dra dit samma hva! Den BMW 2002 turboen, er d den wisefab'en ? Endret 28. oktober 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Synes baby-Countachen var fet Noen som så på showet til Petter Solberg? Det kom en vakt bort til tribunen å snakket med de andre vaktene, "Dere må trekke dere litt opp på tribunen, Petter kjører mye fortere enn det han sa". Måtte trekke på smilebåndet da ja Synd for han som trynet med motorsykkel, kalde dekk når man skal spinne Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kjenner gutten som tryna på sykkelen. Ble hjernerystelse etter hva jeg fikk med meg, men ellers bra. Angrer stort på at jeg ikke dro til messa! Fine bilder, Bjellesau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå