olehenri Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bor i Sandnes, fyren jobber høyst sannsynlig på Forus. Som sagt, den hadde skikkelig grom lyd, så at det er noe annet enn original motor som står i kan godt være mulig. Denne regner jeg med. Den som står ved siden av den tror jeg også har Skyline motor og er helrød, men fant ikke noe særlig bilde av den.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 That's the one, svarte hjulbuelister og hvite felger :-) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Unnskyld at jeg sier det, men den røde greia der er noe av det mest gjennomførte jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 En sølv og en rød Ferrari F430 på Mekjarvik. Begge på prøveskilt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) GT86 i Ski. Tok bilde når eiern kom bort "Liker du nye bilen min?" Hehe, trodde han skulle bli sur, men var en hyggelig kar med ny bil Ganske fet "M5"! ... nei, er bare en 520. Endret 15. oktober 2012 av Durochris 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Synes ikke panseremblemet var noe fint. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Haha, den BMWen er naboen min sin bil.. Vanlig 520i om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 For en trist, trist sjel.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Så en E-klasse med to doble enderør, tipper det var noe mafiafolk. Sjekka nr. på Mekonomen, 125hk diesel, hihi. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Porsche 356? Artig bil i hvert fall! Endret 19. oktober 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Feeet Porsche! Volvo P1800 som rulla forbi skolen i dag.. Snakk om fin Volvo Lenke til kommentar
T.A Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spottet en svart Gran Coupe igjen ved Gaustad, mest sannsynlig samme bil som jeg har sett tidligere. Den er rett og slett fantastisk, flere som snudde seg etter den! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Oslo: Svart FF med manglede skilt foran. Tror eieren at han bor i USA (Florida, New Jersey, o.l.)? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Mange som kjører uten skilt forran, man bare ser ikke alltid etter det Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det er påbudt i Norge. Veldig sjelden jeg ser biler uten. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg ser denne titt og ofte og irritere meg litt. Fant den ikke på mekonomen sine sider, men ser når at jeg kan sjekke EU-kontroll frist. Men jeg må spørre meg selv, hvorfor i alle dager velger folk å importere en bulkete gammel (-99) MICRA?! Finnes det et stort avgifts hull? EDIT: Burde kanskje presisere at helt nye biler her i Rogaland får RK51xxx/52xxx pdd.. Endret 24. oktober 2012 av bIsk0p Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Typisk konebil. Bulkete og j*vlig. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ser denne titt og ofte og irritere meg litt. Fant den ikke på mekonomen sine sider, men ser når at jeg kan sjekke EU-kontroll frist. Men jeg må spørre meg selv, hvorfor i alle dager velger folk å importere en bulkete gammel (-99) MICRA?! Finnes det et stort avgifts hull? EDIT: Burde kanskje presisere at helt nye biler her i Rogaland får RK51xxx/52xxx pdd.. Sikker på at den er importert? Skiltene kan jo være stjålne og så har bilen fått nye ? Vist ikke er det nok bare en polakk som har tatt den med seg, og omregistrert den etterhvert :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sikker på at den er importert? Skiltene kan jo være stjålne og så har bilen fått nye ? Vist ikke er det nok bare en polakk som har tatt den med seg, og omregistrert den etterhvert :-) Jeg søkte den opp neste EU-kontroll, og da kom det fram at det var en 1999 Micra, så skiltene stemmer med bilen. Godt mulig at noen har tatt den med seg fra hjemlandet sitt (eller etter utenlands opphold), men det må jo koste mer ei avgifter enn det koster å kjøpe den bilen.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ser denne titt og ofte og irritere meg litt. Fant den ikke på mekonomen sine sider, men ser når at jeg kan sjekke EU-kontroll frist. Men jeg må spørre meg selv, hvorfor i alle dager velger folk å importere en bulkete gammel (-99) MICRA?! Finnes det et stort avgifts hull? EDIT: Burde kanskje presisere at helt nye biler her i Rogaland får RK51xxx/52xxx pdd.. Sikker på at den er importert? Skiltene kan jo være stjålne og så har bilen fått nye ? This. Noen stakk av med frontskiltet mitt og jeg kjører nå på splitter nye bergensskilter (SV..) Ble stoppet i Kongsberg for "mistenkelige skilter." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå