Takkformeg Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har den breddingen så er det mest sannsynlig en M3 (MEST SANNSYNLIG) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Spotta en AE86/GT86 igår i grå metallic på lund i Kr.sand! Så ikke om det var Toyota eller Subaru Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Så denne awesome doningen på E6 sørover mellom Ås og Vestby MORGAN 3 WHEELER. Maks gjennomført. Kjørte med skinnjakker, lue og sånn kule briller. Smilte til dem, og de smilte tilbake Er så koselig med sånn mennesker! Endret 10. oktober 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så faktisk en slik nede i Sandnes sentrum for halvannen måned si :-) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Denne tror jeg holder til i området. Så den på Ryen for 1-2 uker siden også. Men da i motsatt felt. Tøff sak! Motorsykkel den går som? Sjekke regnr. og den er fritatt for EU. Hadde en blankpolert V-motor foran Endret 10. oktober 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så denne awesome doningen på E6 sørover mellom Ås og Vestby MORGAN 3 WHEELER. Maks gjennomført. Kjørte med skinnjakker, lue og sånn kule briller. Smilte til dem, og de smilte tilbake Er så koselig med sånn mennesker! Mulig jeg tar feil, men det var trolig Hallan som kjørte den eller en i kretsen hans.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så denne awesome doningen på E6 sørover mellom Ås og Vestby MORGAN 3 WHEELER. Maks gjennomført. Kjørte med skinnjakker, lue og sånn kule briller. Smilte til dem, og de smilte tilbake Er så koselig med sånn mennesker! Mulig jeg tar feil, men det var trolig Hallan som kjørte den eller en i kretsen hans.. Hallan, hvem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Merak Deilig bil, fælt navn. Clarkson kjørte vel en rød Merak i en challenge noen sesonger tilbake. Ellers har jeg sett en nydelig E30 i Kjeller-området, Lillestrøm. Må nesten være en M3, men kom aldri nærme nok. Var på rød skilter. Klin lik, men uten kit'et foran: Jo han gjorde vel det, den hørtes ikke så god ut, litt ut i episoden. Han endte jo opp i grøftekanten tilslutt Var fet lyd i den V6eren, men veldig spesiell, ganske skarp Endret 10. oktober 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hallan var tidligere importør av Morgan, Ferrari og Maserati. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hallan var tidligere importør av Morgan, Ferrari og Maserati. Og en veldig trivelig fyr Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ... 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er en på nabobygget som har en strøken Datsun Fairlady Z(S30) med twin-turbo(?) . Rå lyd og rå bil, liker den selv om jeg ikke er særlig glad i eldre biler, spesielt asiatiske. Minner en del om denne bare rød: Hvor er du i fra? Vet det går en horvelig strøken en i landet som er Rød og med Skyline GT-R motor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bor i Sandnes, fyren jobber høyst sannsynlig på Forus. Som sagt, den hadde skikkelig grom lyd, så at det er noe annet enn original motor som står i kan godt være mulig. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ... Nice! Skulle bare hatt franske lykter i tillegg. Var forøvrig i London nettopp, og som flere andre har nevnte tidligere: Det er en ganske drøy by bilmessig. Det florerte av Astoner, Porscher og Ferrarier. Spesielt i de dyrere områdene rundt Kensington og omegn. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ... Nice! Skulle bare hatt franske lykter i tillegg. Var forøvrig i London nettopp, og som flere andre har nevnte tidligere: Det er en ganske drøy by bilmessig. Det florerte av Astoner, Porscher og Ferrarier. Spesielt i de dyrere områdene rundt Kensington og omegn. Ja, London er insane! Drar dit på ferie bare for å gå rundt og spotte biler Kommet i prat med mange hyggelig parkeringshusvakter også. Forteller hvilke biler som er vanskelig å kjøre og hvem de liker best. De må kjøre bilene fra hotellet til p-huset.. Fikk også lov å komme inn i p-huset til et hotell. Måtte legge igjen kamera :/ Der sto det : Aventador, SLS, 599, Italia, Lp670-4 SV, Gallardo og noen Rolls. Alle disse sto på rekke og rad! Den chrome blå Bugatti Centenaire forlott London dagen får jeg kom Var der i slutten av ferien i år. Mange av vaktene sa jeg må komme i juni neste år. Da hadde dem alle Buggatiene der Så da blir det tur i juni neste år + Monaco en gang i juli Carspotting Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Haha. Jeg er nok ikke så ivrig på carspotting at jeg drar noe sted for å gjøre det. Mer at jeg glaner når jeg ser dem på gata og irriterrer meg fordi jeg ikke har kjørt dem. Kanskje jeg har blitt for bortskjemt de siste årene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fatter ikke at jeg brukte tid på å ta mobilen opp fra lomma, men Ålesunds styggeste bil(felger) ble spottet i dag.. Fortjener ikke plass på siden her en gang. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 BRZ på oddemarka auto i krsand Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Den tilhører Oddemarka auto så man kan muligens prøvekjøre den? Var vel DN skilter på den Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Stemmer at den hadde DN skilter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå