Solaris Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sannsynligvis ikke dyreste taxien i byen. Vet at det går et par GL-er med V8-diesel. De startet vel på 1,4-ish da de ble solgt her... Fullt mulig. Det stod ikke noe åpenbart i hekken på den, så kan jo godt være en 211hk diesel, som koster fra 1 million med fulle avgifter. Som taxi får man så vidt jeg vet 40% reduksjon i engangsavgiften, så prisen til slutt kan jo bli relativt grei. På den annen side kan det jo også være en Turbo S til 2,5 million, selv om det er lite trolig. Uansett, første Porsche med taxilampe som jeg har sett. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 F12berlinetta i Italia. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 3 dørs lyseblå vingebil på compomotive felger på parkeringsplassen uttafor hybeln. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så en blå F10 M5 ved Bjerke, utrolig digg bil! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så den i Belgia i forrige uke. Kraftpakke! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Stod en Rolls Royce Ghost på Årvoll i dag. Blå med sølvfarget panser/tak/bakluke. Kan ikke skjønne annet enn at det var mafiaboss for en av gjengene i byen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Han hadde vel ikke rå til Phantom Den Ghosten lå ute på finn.no får ikke så alt for lenge siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 1M Coupe, Skyline R2 på hvite skilt og en dønn strøken Datsun 240Z Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Grå X6 med Hartge styling i Ålesund.. Må si det kledde bilen ekstremt bra! Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Maserati Quattroporte ved stokke og en Alpina B12 e31 8-serie ved larvik. Sistnevne kan det umulig være mange av i landet:D Tilsvarende bare i vinrød. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Pokker den er bare skamdeilig den Alpinaen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 rød Camaro og Sølvgrå CLS AMG, begge med hissige motorer midt i Stavanger sentrum Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja det nytes godt av oljepengene. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg så en slik skjønnhet (Audi R8) for en times tid siden i Tromsø. Dessverre fikk jeg ikke tatt noe bilder. Den var hvit som på dette bilde. Endret 8. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Maserati Quattroporte ved stokke og en Alpina B12 e31 8-serie ved larvik. Sistnevne kan det umulig være mange av i landet:D Tilsvarende bare i vinrød. Kjenner eieren. En fantastisk bil! Det er eneste B12 5.7 i landet, men det er flere 5.0. Endret 8. september 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
norgi Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg så en slik skjønnhet (Audi R8) for en times tid siden i Tromsø. Dessverre fikk jeg ikke tatt noe bilder. Den var hvit som på dette bilde. Har sett den allerede et par ganger, i sentrum og Tromsdalen så regne med vi får flere muligheter. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg så granadaen til magnor i kristiansand for en drøy uke siden Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mener jeg spotta TMK9C ved sørlandsparken rundt 8-tiden! Var hvertfalt en Forester med gull WRX felger(?) og ganske grei lyd WRX Felger får jeg ikke over bremsene, er OZ ultraleggera felger Var sikkert meg ^^ Bare si ifra hvis du vil se bilen up close en dag Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Denne sto på gårdsplassen til naboen: Mener noe sa her før at han var biljournalist? Så da kan dere vente dere en artikkel om den nye M6'en til 2,3 mill Endret 11. september 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hva med å ringe på og spørre om du kan få sitte på? Steike for en fin bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå