Durochris Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 En av to DMC Delorean jeg har sett i dag. Den jeg tok bilde av kjørte jeg forbi i Sverige og den andre kom mot meg rett etter jeg passerte grensa. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 stvg represent 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 BMW M6 :-) Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Spottet disse tre søte sakene ved 2 anledninger, ene var en BMW 530d GT i burgunderrød farge. Spottet i nærheten av Grålum, på E6. Ble anført av en av våre nye landsmenn, ansiktet virket kjent og har en følelse av at jeg har sett det ansiktet på tv eller noe lignende fra før. Andre var en E39 M5 i dypblå farge, spottet i nærheten av Mortensrud. Fulgte etter denne og lekte litt ved å blunke med lysene. Endte med at han la meg igjen i en støvsky da han blåste avgårde. Tårer i øynene etter lyden fra det eksosanlegget der.. Tredje og siste var en parkert E30 M3 på Shell Express ved E6, i nærheten av Fredrikstad. Endret 19. august 2012 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 åååh damastrød BMW 5-serie GT! (Ikke X6) Den leveres nå som en 520d faktisk. Noen som gidder å sjekke opp hva som ligger under panseret på den? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Så en Aston Martin Cygnet ved Bryn og den nyeste M5'en ved Ekeberg i dag EDIT: Glemte den feteste. Rød 458 Italia rett før avkjøringa til Nordstrand. Kjørte sørover. Endret 17. august 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Så en strøken NSU RO80 i Nydalen (Oslo) i dag. Kan ikke huske å ha sett en "live" før, så sjeldne er de... Spesiell lyd, så tipper den fortsatt var utstyr med wankelmotor. Så også en svart Ferrari FF ved Majorstuen tidligere denne uken. Det er bilen sin det! Endret 17. august 2012 av Solaris Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Møtte en Aston Martin på E18 ved Arendal idag. Fikk ikke sett så nøye på den, da jeg kom inn i en kø pga. en ulykke. Lenke til kommentar
Velstående Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg så en Fisker Karma i Oslo her om dagen, ganske unikt! Har også spottet to Mercedes SLS, en Porsche GT3RS, flere Aston Martin (rapide og vanquish). Så kjører vi 911 (997), Cayenne turbo S og Range Rover... broren min nådde 306 kmt på motorveien mens jeg satt på målt på GPS her om dagen, sykeste! Endret 17. august 2012 av Velstående Lenke til kommentar
Timster Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Så en R63 AMG på fornebu i går. Aldri sett en slik før. Lenke til kommentar
Velstående Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Så en R63 AMG på fornebu i går. Aldri sett en slik før. Det var en negerkvinne som kjørte? Kjenner den familien der... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Spottet disse tre søte sakene ved 2 anledninger, ene var en BMW X6M i burgunderrød farge. Spottet i nærheten av Grålum, på E6. Ble anført av en av våre nye landsmenn, ansiktet virket kjent og har en følelse av at jeg har sett det ansiktet på tv eller noe lignende fra før. Om det er denne du mener å ha bilde av, må jeg skuffe deg. Det er 5-serie GT med M-merker - noe den aldri har kommet med fra fabrikk. Edit: Det er for øvrig en 530d xDrive, tilhørende en mann med et navn jeg aldri har hørt om, og som Google ikke klarer å lete opp som kjendis. Endret 17. august 2012 av OML/Skavold Lenke til kommentar
T.A Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Så en strøken NSU RO80 i Nydalen (Oslo) i dag. Kan ikke huske å ha sett en "live" før, så sjeldne er de... Spesiell lyd, så tipper den fortsatt var utstyr med wankelmotor. Så også en svart Ferrari FF ved Majorstuen tidligere denne uken. Det er bilen sin det! Ung kar som kjørte? Så nemlig en svart Ferrari idet jeg måtte løpe til t-banen, hehe. Usikker på om det faktisk kan ha vært en FF. Endret 17. august 2012 av T.A Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Da er det to Mercedes SLS her i stavanger, i samme postnummer til og med. Naboen til min onkel som har handlet. Han tørr ikke kjøre den til jobb for å vise seg fram, så han har en Fiat 500 i tillegg Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ung kar som kjørte? Så nemlig en svart Ferrari idet jeg måtte løpe til t-banen, hehe. Usikker på om det faktisk kan ha vært en FF. Det så jeg dessverre ikke da den passerte på andre siden av gaten. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Spottet disse tre søte sakene ved 2 anledninger, ene var en BMW X6M i burgunderrød farge. Spottet i nærheten av Grålum, på E6. Ble anført av en av våre nye landsmenn, ansiktet virket kjent og har en følelse av at jeg har sett det ansiktet på tv eller noe lignende fra før. Om det er denne du mener å ha bilde av, må jeg skuffe deg. Det er 5-serie GT med M-merker - noe den aldri har kommet med fra fabrikk. Edit: Det er for øvrig en 530d xDrive, tilhørende en mann med et navn jeg aldri har hørt om, og som Google ikke klarer å lete opp som kjendis. Det forklarer litt, kunne liksom ikke helt forstå verken plasseringen eller formen på bilen. Ligna på X6, men samtidig ikke helt lik. Trodde ikke 5-serie GT var så stor over bakenden, men kan være at den så litt stor ut fra 1-serien min! Navnet forøvrig tror jeg har en sammenheng med Star Autoco gutta som det var reportasje på for ikke så lenge siden.. Mente ansiktet var kjent men. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Har ikke alle M bilene Quad potter uansett? Så om du ikke ser 4 enderør i stumpen på den, så er det ikke M bil..? Endret 19. august 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Skulle likt å kjørt samme stil på Golfen min. Noe så stilig! 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg må si matt hvit med sort tak er hakket råere. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kommet en Cayenne som Taxi på Lillehammer nå, matt sort! Tøff til å være Cayenne Diesel riktignok men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå