Amberlamps Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Kjøreskolene tjener rått på oss ungdommer kan man se; Synd at den er automat... hadde vært en konge bil å kjørt! Står ofte ganske pene biler utenfor Biltema Regner med du tar med din bil i det du sier der? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Så en DB9 Volante parkert utenfor et hus på Sandsli, nærheten av Flesland. Kjører også en ny Jaguar XKR her i Åsane. Nydelige biler begge to Sikker på at det er en XKR? Vet at det går ett par XK rundt i Åsane, men ingen R. Er mulig det var en XK ja. Så de sølvfargete inntakene på forskjermen og antok det var en XKR, men sjekket nettet nå og den rillen er på XK og Jepp, det var vel tilfeldigvis ikke XK skilter på den? Endret 17. august 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vet ikke. Har sittet på bussen hver gang jeg har sett den. Står ganske ofte parkert her ute med Spar her ute på Hylkje. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Observeres i Bergen by. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Haha, fy faen Billy Bob. Tøffste jeg har sett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Måtte være i ett litt mer lugubert strøk som Nøstet ja.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Really made my day den der. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er i NYC. Egentlig ikke sa veldig mye spennende. Har sett det meste i Oslo tidligere. En modell som ser ut til a vaere populaer er S 550, spesielt med 4Matic. Mange av de parkert pa 5th Avenue. En fornuftig og elegant bil for de rike, antar jeg... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 S-klasse er nok den første bilen jeg hadde kjøpt om jeg ble rik. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Traff på en Dodge Viper cab i Haugesund sentrum idag! Fikk ikke tatt bilde, men legger med et som er helt lik den jeg så! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Traff på en Dodge Viper cab i Haugesund sentrum idag!Fikk ikke tatt bilde, men legger med et som er helt lik den jeg så! Det er jo så kjedelig, begynner jo å komme mange av disse! , har jo sett tre stk bare i sommer her i kristiansand. det er for dårlig, blir jo ikke noe store greiene lengre da Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Så en Ford Mustang GT på vei til skolen idag. Ikke noe spesielt, men det er nå en pen bil iallefall Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Lekker sak det der, Bennythen00b.. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 så en garasje langs kysten på jæren og der var det mye fint.. bildene taler for seg selv : chevy pickup ford mustang dodge challenger 2 corvetter + en god del andre biler fra vw golf til lexus suv... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Her står det BMWer, og du tar bilder av gamle kjerrer fra junaiten? PFT! Egner seg ikke på vei engang. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jærbønder har det alt for godt kan man se Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er vel en bilbutikk? Henger salgslapper i vinduene i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå