Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven jeg sleit for å ta dette bilde ^^

 

Kamera ville ikke starte når jeg kom bak den, så måtte restarte telefonen, når jeg endelig fikk opp kameraet igjen ble det grønt lys, så måtte kjappe meg :D

 

For de som ikke ser, så er det altså en SLS AMG.

 

post-34686-0-59791000-1344107160_thumb.jpg

 

Nydelig farge.

 

Uheldighvis mangler den vingedørene.

Lenke til kommentar

Sett mye fint på vei mot Tjøme i sommer. Aston Martin, Jaguar, Porsche, Ferrari og mye tysk snadder. I går kveld så jeg en Panamera kjøre om kapp med en S5, de må ha ligget i minst 150 km/h i 70-sonen. Var en motorsyklist som krasjet samme sted tidligere i sommer, mange som kjører alt for fort der.

 

Har vært på jobben, så har ikke hatt mulighet til å knipse noe, men fant denne herligheten ute i skogen da jeg luftet bikkja er om dagen:

post-39786-0-28988300-1344147747_thumb.jpg

post-39786-0-72750400-1344147810_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Så to stykk røde Honda NSX på vei opp til Oslo, helt latterlig fet drømmebil. Så også en strøken Jaguar E-type på en rasteplass jeg stoppet på for å fikse en radiatorslange. Viste seg at han hadde samme problem som meg etterhvert, da det rant kjøleveske ut fra alle kanter. Han måtte dessverre fortsette turen bakpå Falcken, men jeg kjørte videre med litt gaffateip. :)

Kom også over en fyr på veien som tipset meg om at kanel i kjøleveska gjør susen hvis du har sprekk i radiator/slanger. Høres komisk ut, noen som vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

To Honda NSX. En i Trondheim rød eller svart. En i Steinkjer, svart med 3dje partsfelger. Står mange SUVer her på Sjusjøen med emblemene AMG og M**, men det er jo helt vanlig i disse traktene :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...