Boris Yeltsin Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så denne herligheten i Mexico for ett par uker siden. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nettopp vært i London. Forbered dere på en haug med bilder i kveld! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) En eldre herremann i Lillehammer byttet bort sin Evo 8 i går, mot en relativ strøken og NICE E46 M3 3,2l , så han drev å putra rundt i den i går kveld Tror det var denne http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=36319839 Endret 4. august 2012 av olehenri Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Alpina B10 V6 stasjonsvogn idag Noen bekjente som har eid den, er V8 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvit Audi R8 mot Rælingstunellen. Hadde "Oslobilsenter" som reklame bak og på sidene. Og det jeg tror var en Lotus Esprit. Spottet i Fetsund. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dæven jeg sleit for å ta dette bilde ^^ Kamera ville ikke starte når jeg kom bak den, så måtte restarte telefonen, når jeg endelig fikk opp kameraet igjen ble det grønt lys, så måtte kjappe meg For de som ikke ser, så er det altså en SLS AMG. Nydelig farge. 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Så en Aston Martin DB9 som dro på ganske godt ved broen ved Gamla Stan i Stockholm. Godt med lyd i den! Ellers en Ferrari 430, men det kuleste var nok en Lamborghini Countach i sort. Og såklart noen ymse Porsche (911 turbo, 911, Cayenne og Cayenne Turbo) på Stureplan. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dæven jeg sleit for å ta dette bilde ^^ Kamera ville ikke starte når jeg kom bak den, så måtte restarte telefonen, når jeg endelig fikk opp kameraet igjen ble det grønt lys, så måtte kjappe meg For de som ikke ser, så er det altså en SLS AMG. Nydelig farge. Uheldighvis mangler den vingedørene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det får ikke jeg gjort noe med Ser jo håret på han som kjører, er ikke akkurat yngste fola i stallen, så han kjørte som ei kjerring. Fikk ikke hørt godlyd Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Skal man kjøpe slik bil hadde jeg gitt f i vingedørene selv. Er jo lyden man vil høre! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 En øl i Sørkedalsveien på majorstua i Oslo ga meg følgende spottinger i løpet av en god time: Audi S5 coupe Aston Martin DB9 nyere BMW M3 cab Mercedes SLK 55 AMG Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Sett mye fint på vei mot Tjøme i sommer. Aston Martin, Jaguar, Porsche, Ferrari og mye tysk snadder. I går kveld så jeg en Panamera kjøre om kapp med en S5, de må ha ligget i minst 150 km/h i 70-sonen. Var en motorsyklist som krasjet samme sted tidligere i sommer, mange som kjører alt for fort der. Har vært på jobben, så har ikke hatt mulighet til å knipse noe, men fant denne herligheten ute i skogen da jeg luftet bikkja er om dagen: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Så to stykk røde Honda NSX på vei opp til Oslo, helt latterlig fet drømmebil. Så også en strøken Jaguar E-type på en rasteplass jeg stoppet på for å fikse en radiatorslange. Viste seg at han hadde samme problem som meg etterhvert, da det rant kjøleveske ut fra alle kanter. Han måtte dessverre fortsette turen bakpå Falcken, men jeg kjørte videre med litt gaffateip. Kom også over en fyr på veien som tipset meg om at kanel i kjøleveska gjør susen hvis du har sprekk i radiator/slanger. Høres komisk ut, noen som vet? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Var i Fagernes for litt siden og denne kom plutselig kjørende. Trodde det var en Ferrari, men det viste seg å være en Iso Grifo. Sjelden bil og dønn strøken. Peneste bilen jeg har sett i Norge på en stund. 5 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Dæven. Aldri hørt om en gang, men den hadde mange riktige detaljer. Likte især speilene, gjellene og lyktene som ligger "under" panseret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Bertone design, så slår som regel ikke feil. Det som slår feil dog er en amerikansk motor i en italiensk bil :nei2: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 To Honda NSX. En i Trondheim rød eller svart. En i Steinkjer, svart med 3dje partsfelger. Står mange SUVer her på Sjusjøen med emblemene AMG og M**, men det er jo helt vanlig i disse traktene Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Svart Honda NSX, Stavanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så en rød ACS3 E90 i Sandnes igår Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 NSX her også, i Oslo. Jeg rakk ikke ta bilde, men det nå ha vært denne: http://www.detailersclub.no/forum/topic/9452-wash-wax-honda-nsx/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå