olehenri Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Håhå, å kjøre på Sunset for å så møte på To kølsvarte MB SLR og Ferrari 458 Italia som småracer ga meg litt "jizz in maaah pantz! " Også tok jeg meg en tur oppover i Beverly Hills........... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Sølv SLS AMG på vei til byen idag, pretty sweet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Har sett ett par Bentley, en drøss Dodge Vipers, så mange corvetter at de ble kjedelige, 3 packard og utallige andre virkelige klassiske biler. Befant meg plutselig i en mustang på vei inn til Lillestrøm(?) på bil-treff 2500 biler var det mener jeg å huske... Skal få postet ett par bilder her snart. Endret 6. juli 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Svart Ferrari FF på Statoil litt etter sundvollen, vet ikke hva det stedet heter. Men steike for en bil Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Sølv SLS AMG på vei til byen idag, pretty sweet Han som eier den liker ikke å vise seg frem Bor borti nabolaget her. Spottet en grå Ferrari FF idag og jeg mistenker at det er naboen min med 599n som har gjort et lite bytte, skal bli spennende å se Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Enda en E63 AMG i Stavanger! Svart RK30555 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Matt svart Audi R8 på Lund, Kristiansand! Var nok desverre ikke med V10 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Gul Lamborghini Gallardo og en matt svart Porsche Panamera 4S. Skal få lastet opp bilder Lenke til kommentar
Imperal Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Så en litt treg Audi R8 på E-18, da jeg skulle til Tønsberg. Valgte å kjøre forbi den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Så den på Nøtterøy i fjor. Det universelle kul-bil-vinket ble utvekslet begge veier Endret 6. juli 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Rolls Royce Silver Shadow. Edit: riktig vei. Endret 7. juli 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Kjørte bak en Mercedes CLS63 AMG fra tusenfryd og inn mot Oslo sentrum. Rå lyd når den ga på! (Sikle...) Pga litt dårlig reaksjonstid på crapPhonen min, ble det ikke så bra bilde... -KalleKanin Endret 7. juli 2012 av KalleKanin Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Noen dårlige iPhone bilder fra LA Skitrå Lexus Mazdamedratti oppi Beverly Hills Husker ikke hva detta var Annen type Ny Impreza Wrx enn hva vi har her hjemme.. Civic R8 V10 som kom forbi meg, 10 sekunder etter jeg hadde møtt den Meanwhile in Hollywood, så møtte man på dette når man gikk ut av HardRock ikke bilrelatert men læll 1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Haha sinnsykt bra det siste bildet! (null) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Møtte på en hvit RS5 med høyre foten godt plantet ut av lyskrys i Bergen sentrum igår, herrejemini for en awesome lyd når den girer Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Så en Jaguar Xj likbil her om dagen. Da jeg så den tenkte jeg: Ja, nå har jeg sett alt! Kom i motgående felt så rakk ikke ta bilde, men her er et bilde jeg fant på nettet: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ble ikke den omtalt i forrige Autofil, mon tro? Har i hvert fall lest en artikkel om den på norsk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Stemmer. Var i en begravelse i Skedsmo for noen måneder siden og da ble det brukt en av disse.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 I morges nordover på E6 ved Alnabru: Koksgrå Ferrari FF med logo på dørene (hvit tekst). Deretter en ny gul Corvette av et slag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå