Timster Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 koksgrå 458 italia ved asker:) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 En på 18 som råna rundt. Liker når foreldre stoler på ungene sine. Fantastisk lyd i den *drool* 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Var litt ymse som utmerket seg i København, men mest spennende var nok Aston Martin Rapide :-) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nok en splitter ny Ferrari i Drøbak. Denne gangen rød. Så den bare så vidt gjennom vinduet, så jeg fikk ikke sett modell. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Spottet iløpet av uka, han med 350z bor i rett oppi gata Leste ett sted på ett forum her om dagen at tydeligvis så hadde UP samma SL600 som sivil, tviler sterkt da dette er million bil men noen som veit? Fra Gudbrandsdalen? Den 350`n går vel i Kvams området gjør den ikke? Sett den en del på Lillehammer i noen år, om den ikke er blitt solgt videre Jævla fet, kjører nesten av veien når jeg ser`n Desverre nei, den står parkert i nittedal. Rett utenfor oslo, har også vært eid av en i halden tydeligvis. Noen som veit noe om gamp på den? Så på dashbordet her omdagen og var oljetrykk,oljetemp,vanntemp og på a-stolpen så var det ivhertfall turbotrykk hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 To Tesla Roadstere og en E90 M3 er ikke hverdagskost i Molde, men det var oppsummeringen etter to runder i sentrum i dag. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er en MB cl 500, 2010-ish, sølv med rødt interiør som står utenfor Bohus i Arendal. Latterlig lekker bil. Jeg vil ha en sånn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Nyere sølv CL63 AMG i stvg. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Nå som det er sommer og sol her så ser jeg veldig mye fint på veiene. Hot Rods, gammel maserati, Jaguar E-type, gammel lamborghini(aldri sett før, lignet ikke på Contach, Miura eller Diablo), Corvetter. Masse gamle amerikanere også Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) -Kluss- Spottet iløpet av uka, han med 350z bor i rett oppi gata Leste ett sted på ett forum her om dagen at tydeligvis så hadde UP samma SL600 som sivil, tviler sterkt da dette er million bil men noen som veit? Fra Gudbrandsdalen? Den 350`n går vel i Kvams området gjør den ikke? Sett den en del på Lillehammer i noen år, om den ikke er blitt solgt videre Jævla fet, kjører nesten av veien når jeg ser`n Desverre nei, den står parkert i nittedal. Rett utenfor oslo, har også vært eid av en i halden tydeligvis. Noen som veit noe om gamp på den? Så på dashbordet her omdagen og var oljetrykk,oljetemp,vanntemp og på a-stolpen så var det ivhertfall turbotrykk hvis jeg ikke husker feil Da er det fler 350z med Nismo Look som er registrert i Gudbrandsdalen da, om det ikke er denne som har gått her som er solgt. Endret 2. juni 2012 av olehenri Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Møtte en konvoi av siklebare amerikanere på Lade i dag, i enden av Håkon vii s gate, ved Lade Arena. Den første der, den siste i Innheredsveien, 2-3 kilometer etter. Kunne skille ut ymse Mustanger, en Transam, et par camaro og corvetter. Syntes også å kunne identifisere en Chevrolet Bel Air. Må ha vært oppi 30-40 biler totalt. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 I dag har jeg faktisk sett mye fint og noe rart På vei til Frogner så jeg en hvit Corvette(C06,C6,ZR1. Aner ikke hvilken modell. En av de nevte) og en Chrysler Prowler, det var merkelig bil.. På vei hjem så jeg en rød Ferrari 355(tror jeg) og en svart Ferrari California var ikke denne corvetten da? Tilhører faktisk fetteren til min mor. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så en oransj Lambo Gallardo på vei hjem fra Skedsmo. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 I dag har jeg faktisk sett mye fint og noe rart På vei til Frogner så jeg en hvit Corvette(C06,C6,ZR1. Aner ikke hvilken modell. En av de nevte) og en Chrysler Prowler, det var merkelig bil.. På vei hjem så jeg en rød Ferrari 355(tror jeg) og en svart Ferrari California var ikke denne corvetten da? Tilhører faktisk fetteren til min mor. Godt mulig det var den. Kom i motgående felt, så fikk ikke sjekka regnr. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Så en gjeng gutter i 18 års alderen som farta rundt i en splitter ny grå Mercedes E63 AMG. Jeg mener det var RK44447 men mekonomen finner den ikke. (Stavanger) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Bruk heller Vegvesenet sin EU-konttrollfrist. Alle biler kommer opp der. Gir ikke like god info som Mekonomen, men du finner i hvert fall ut modell og registreringsår. http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist Men ved å skrive inn nummeret RK44447 får jeg opp; MERCEDES-BENZ SPRINTER 519CDI/43L KA Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 RK 44446 var det: Merke og modell: MERCEDES-BENZ E 63 AMG Må være fett å råne den. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 har sett mange flotte biler. men, jeg kjørte selv så å få tatt bilde ble ikke noen lett sak. men på fredag så jeg: - ford mustang shelby - ford mustang ht - ford mustang mach 1 - chevrolet nova 2dr - og en t ford. skulle tro det var amcar dag da. hehe og alt dette iløpet av 1 time oO Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 jeg tror jeg så en sort Lexus LFA i Stavanger i finværet idag, ved diagonalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kan godt stemme: http://www.autofil.no/896805/lexus-lfa-i-norge-paa-hvite-skilter Eneste LFA'en i Norge eies av Rune Berge Vik som bor i Stavanger ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå