Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært i London i en uke nå. Masse snacks der, dog har jeg ingen bilder. Utenfor hotellet vårt sto det en Lamborghini Murcielago med hekkvinge, svarte felger og sentereksos. Var det en LP640 eller? Sto og en Ferrari 599 der.

 

Ellers i byen så jeg et tonn med Rolls Royce Phantoms, Bentley Contineltal(GT, cabrio og 4-dørs), Porsche Carrera GT, Aston Martins(DB9, DBS, V8 Vantage, DB7 og en snasen DB4), og en Bugatti Veyron(parkert :( ).

 

Kameraet lå på rommet 98% av turen så bilder finnes ikke :(

Lenke til kommentar
Q7, i tillegg til X5; ML og Cayenne, er de eneste SUV-ene jeg faktisk kunne vurdert om jeg skulle hatt en bil i det segmentet. De japanske SUV-ene ser billige og kjedelige ut IMO.

 

Helt enig med deg der! Du har god smak må jeg si! :thumbup:

 

Hvis du skal ha en skikkelig SUV så har du bare et valg, Range rover vouge =) (kan ikke nexte for at q7en er tøff)

 

Kan vel være like så greit, fartsgrensene og veiene her i Norge er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Dessuten er Q7 blant de SUV-ene som ser anstendige ut, sammen med Q5. :)

 

Så en X6 forrige helg, fikk dessverre ikke tatt bilder. Skulle likt å høre hva Jeremy Clarkson hadde sagt om en X6. :p

 

Jeremy synes X6en så heelt for j**** ut =) Snakket om den i en av de siste episodene i top gear S11 som gikk på tv i england rett før sommeren

Lenke til kommentar
Q7, i tillegg til X5; ML og Cayenne, er de eneste SUV-ene jeg faktisk kunne vurdert om jeg skulle hatt en bil i det segmentet. De japanske SUV-ene ser billige og kjedelige ut IMO.

 

Har du sett de nyere Lexusene?

 

Lexus-suv er bil for hjemmeværende kvinnfolk som tar hånd om unger og innkjøp mens mannen er på jobb :)

Lenke til kommentar
Q7, i tillegg til X5; ML og Cayenne, er de eneste SUV-ene jeg faktisk kunne vurdert om jeg skulle hatt en bil i det segmentet. De japanske SUV-ene ser billige og kjedelige ut IMO.

 

Helt enig med deg der! Du har god smak må jeg si! :thumbup:

 

Hvis du skal ha en skikkelig SUV så har du bare et valg, Range rover vouge =) (kan ikke nexte for at q7en er tøff)

 

Kan vel være like så greit, fartsgrensene og veiene her i Norge er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Dessuten er Q7 blant de SUV-ene som ser anstendige ut, sammen med Q5. :)

 

Så en X6 forrige helg, fikk dessverre ikke tatt bilder. Skulle likt å høre hva Jeremy Clarkson hadde sagt om en X6. :p

 

Jeremy synes X6en så heelt for j**** ut =) Snakket om den i en av de siste episodene i top gear S11 som gikk på tv i england rett før sommeren

Godt å høre at flere samme synspunkt om Q6. :)

 

Hehe, fint å høre at Jeremy ikke likte den. Må ha gått noe fryktelig galt i designavdelingen til BMW. Er forøvrig på episode 4 nå i S11, så regner med at X6-en dukker opp snart.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Q7, i tillegg til X5; ML og Cayenne, er de eneste SUV-ene jeg faktisk kunne vurdert om jeg skulle hatt en bil i det segmentet. De japanske SUV-ene ser billige og kjedelige ut IMO.
Har du sett de nyere Lexusene?

Lexus-suv er bil for hjemmeværende kvinnfolk som tar hånd om unger og innkjøp mens mannen er på jobb :)
Har sett flere slike kvinner i Range Rover på Oslo vest.
Lenke til kommentar
Q7, i tillegg til X5; ML og Cayenne, er de eneste SUV-ene jeg faktisk kunne vurdert om jeg skulle hatt en bil i det segmentet. De japanske SUV-ene ser billige og kjedelige ut IMO.

 

Har du sett de nyere Lexusene?

 

Lexus-suv er bil for hjemmeværende kvinnfolk som tar hånd om unger og innkjøp mens mannen er på jobb :)

 

Det er fordi kvinnfolk har stil :cool: Q7en ser ut som et misfoster som var resultatet av en maskin svikt på fabrikken.

Lenke til kommentar
Så en DB9 Volante parkert utenfor et hus på Sandsli, nærheten av Flesland. Kjører også en ny Jaguar XKR her i Åsane. Nydelige biler begge to :)

Sikker på at det er en XKR? Vet at det går ett par XK rundt i Åsane, men ingen R.

 

Er mulig det var en XK ja. Så de sølvfargete inntakene på forskjermen og antok det var en XKR, men sjekket nettet nå og den rillen er på XK og :p

Lenke til kommentar
Så customcar supraen kjøre i notodden i natt. Fikke ikke tatt bilde siden jeg kjørte...

 

Den var i Skien òg her om dagen. Synes ikke den var så spesiell jeg.

 

Rullet inn en Maybach 62 på Hydro Texaco her om dagen. Fy faen, for en stor bil. :p

Igrunn enig det. Liker bedre cleane eksemplarer, uten alle disse stickersene.

 

Noen nye bilder; (tatt i Notodden)

 

nice-car.jpg

 

11659d1059955698-s-idag-resize-of-img_9165.jpg

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...