Amberlamps Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Håpe vi får spottet denne i Stavanger snart http://www.dn.no/dnBil/article2392072.ece 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Disse to røverne møtte jeg på en liten søndagstur i formiddag: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Gjør mye av seg de der Alpina-emblemene. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Spottet iløpet av uka, han med 350z bor i rett oppi gata Leste ett sted på ett forum her om dagen at tydeligvis så hadde UP samma SL600 som sivil, tviler sterkt da dette er million bil men noen som veit? 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så en Hvit M1 coupe (usikker på om det er påbygg eller real deal..) over løkkeveien i stavanger i går. Har også sett den svart matte Hermann 7-serien på ny, finn bil selv om jeg ikke liker 7-serien.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Spottet iløpet av uka, han med 350z bor i rett oppi gata Leste ett sted på ett forum her om dagen at tydeligvis så hadde UP samma SL600 som sivil, tviler sterkt da dette er million bil men noen som veit? Stemmer det at det er en sivil S600 - jeg lurer på om det var en lensmann i trøndelag, men jeg er ikke 100% sikker på stedet da det er en stund siden jeg så den. Tror jeg skrev om den i forumet her også for noen år tilbake.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Kjørte bak en Porsche 911 gt3 rs, flunkende ny, i Grimstad igår kveld. Rå bil! Var hvit med røde detaljer. LS-skilt eller noe lignende. Legger inn et krystallklart bilde sånn at alle kan se hvordan den så ut. Endret 14. mai 2012 av Wiciwato 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Så en Hvit M1 coupe (usikker på om det er påbygg eller real deal..) over løkkeveien i stavanger i går. Har også sett den svart matte Hermann 7-serien på ny, finn bil selv om jeg ikke liker 7-serien.. Real deal. Tror jeg har et bilde av den bak i tråden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Denne sto parkert rett nede i gata mi i dag. Er ikke så spesiell bil for øvrig, var vel en 320 tror jeg, men nummerskiltet var litt ... spesielt. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så en pen lambo miura for noen dager siden. Den var så herlig <3 Så den på ringveien utafor Ullevaal Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kjørte bak en Porsche 911 gt3 rs, flunkende ny, i Grimstad igår kveld. Rå bil! Var hvit med røde detaljer. LS-skilt eller noe lignende. Legger inn et krystallklart bilde sånn at alle kan se hvordan den så ut. Er en del rederimillionærer i Grimstad.. Skulle vaske bilen innvendig i vinter, og på sjappa var det en fyr som leverte inn sin Porsche Panamera, for så å kjøre av gårde i en flunkende ny Ferrari... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Stemmer. Har sett en Panamera suse rundt fra tid til annen. Svart med svarte felger? Har også sett en Ferrari 430 Scuderia nede på havna. Du kan se den i mitt søte videoklipp på youtube fra ifjor sommer: Får satse på å bli rederimillionær. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Stemmer. Har sett en Panamera suse rundt fra tid til annen. Svart med svarte felger? Har også sett en Ferrari 430 Scuderia nede på havna. Du kan se den i mitt søte videoklipp på youtube fra ifjor sommer: Får satse på å bli rederimillionær. Schmud video Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Spotta hvit R8 & Hvit scuderia på e18 ved Ikea & Møller bil i Asker. Har sett den scuderiaen før, veldig ung sjåfør :O Ser ut som han var rundt 20-25 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kjørte over Valdresflya på lørdag i 8 tia, kom ned på sia mot Vågå var det bildetagning av 3 nye volvo modeller. Fikk desverre ikke tatt noen bilder, og ble vinka vekk med en gang. De hadde tydeligvis blitt frakta dit med lastebil, og skulle på noe fotoshoot eller noe. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så aston Martin v12 vantage på nationaltheatret. Og en blå Ferrari scuderia på Holmlia (leste i vg at den var kjøpt ulovlig), Porsche ser jeg hver dag (Ullevaal) og så så jeg en Lamborghini murcielago rett utenfor der jeg bor Kjørte over Valdresflya på lørdag i 8 tia, kom ned på sia mot Vågå var det bildetagning av 3 nye volvo modeller. Fikk desverre ikke tatt noen bilder, og ble vinka vekk med en gang. De hadde tydeligvis blitt frakta dit med lastebil, og skulle på noe fotoshoot eller noe. Vågå? Er du fra området rundt? Otta etc? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 En hvit R8 Spyder suste forbi meg mens jeg tuslet bort til puben tidligere i kveld. Rakk ikke ta bilde, men jeg har sett den relativt ofte her i byen. Tror det er en av byens profesjonelle rugby-spillere som kjører den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Så en strøken rød BMW Z4 Coupe (M?) på vei til jobb idag, sjeldent syn må jeg si. Ellers stod det en sliten Hummer H1 på Sven Kvia Sandnes. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Så aston Martin v12 vantage på nationaltheatret. Og en blå Ferrari scuderia på Holmlia (leste i vg at den var kjøpt ulovlig), Porsche ser jeg hver dag (Ullevaal) og så så jeg en Lamborghini murcielago rett utenfor der jeg bor Kjørte over Valdresflya på lørdag i 8 tia, kom ned på sia mot Vågå var det bildetagning av 3 nye volvo modeller. Fikk desverre ikke tatt noen bilder, og ble vinka vekk med en gang. De hadde tydeligvis blitt frakta dit med lastebil, og skulle på noe fotoshoot eller noe. Vågå? Er du fra området rundt? Otta etc? Nei er ikke det, var på ferie og kjørte forbi der på veg hjem Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Støtte på en Lotus Elise på Lørdag, plukket den opp like ved festningen i Trondheim. Måtte skru ned musikken for å få med meg murringen i den, siden den for øyeblikket lot seg holde følge i en treg koreaner.... Endret 15. mai 2012 av Ingeniør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå