Hotel Papa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Dette er nok den styggeste bilen jeg har sett på ganske lenge! Hva er greia med at det bare er ett sete i den? Om el-biler skal se så stygge ut, nei fy faen. 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nissan Cima, Eneste på skilter i Norge visstnok, og V8!! BØØS! Er den RHD fra Japan? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Dette er nok den styggeste bilen jeg har sett på ganske lenge! Hva er greia med at det bare er ett sete i den? Om el-biler skal se så stygge ut, nei fy faen. Sett på større hjul. Da ville den sett ut som en mini-varebil. Forresten jeg syntes den så kul ut for å være en elbil. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 I forbindelse med M-B/Ducati-greiene, går jeg ut fra? Jeg hørte noen nevne Ducati, men slik jeg forsto det er det (dessverre) ingen Ducati-sykler der. Men jeg skal bort dit en tur snart, og skal ta bilder, så da ser vi hva som har kommet! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det sto hvertfall så i invitasjonen. Skal visst være torsdag/fredag, så det kan jo hende de kommer da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ah, da snakker vi om to forskjellige arrangementer. Jeg snakker om «1. mai-løpet» eller hva det nå kalles, hvor Amcar-biler og motorsykler kjører Mjøsa rundt. Mercedes-Benz har en liten «stand» underveis, hvor disse superbilene står plassert. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det stod en svart matt Hermann (BMW 5-serie) utenfor Bunnpris i Stavanger sentrum for 7 min siden, NICE! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Spottings i Oslo/Akershus. Dama ville ha is i Oslo så vi kjørte 80km for den gleden...: Dodge Viper Audi S5 (eller en veldig god etterlikning) BMW M3 forrige gen. SLS Roadster (gammel gubbe bak rattet) og en eller annen coupe bak (med en gamal kjerring bak rattet) - begge på prøveskilter ved Vika i Oslo Svart Nissan GT-R ved Fetsund Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Hvordan kan folk holde, særlig en hvit, bil slik? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hadde denne utenfor hos meg i dag, så vidt jeg husker har den rundt 500-600 gamp. Var med å fraktet denne bilen for en liten stund siden, yter ca 400 gamp Prøvekjørte den for en stund siden, sykt 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Kjørte forbi Eleanor i dag! Love of my life Jo, og en 1M på Tyrigrava. Endret 2. mai 2012 av Hotel Papa 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kjørte forbi Elanor i dag! Love of my life Jo, og en 1M på Tyrigrava. Kan du ikke stave navnet til dama heller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Hæ, hva snakker du om? Ikke vær kjip å rediger i quoten...... Endret 2. mai 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Nissan Cima, Eneste på skilter i Norge visstnok, og V8!! BØØS! Er den RHD fra Japan? Stemmer Hadde denne utenfor hos meg i dag, så vidt jeg husker har den rundt 500-600 gamp. Synd han ikke hadde GT-R`n sin med seg da Men den står vel for salg hos Bjørnstad Bil om dagen.. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 spotta en aston martin usikker på modell. Kan hende det var en one-77 men jeg tviler sterkt. Hadde ihvertfall lik rompe og noe skrift rett over skiltet , rundt bygdøy allè i 13 tia også en 200sx s13 på strømmen, driftebil med prøve skilt rundt 500hk og en silvia med tydeligvis 600hk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Spotta en ABT-hekka Golf. Den andre jeg har sett: Ironisk nok så spotta jeg den andre Golfen med komplett ABT-styling 10 minutter senere men fikk ikke tatt bilde.. Var ellers på besøk hos en kompis som kjører DTM-edition A4. Synes den er verdt noen bilder og så er jeg lei meg for at bilder ikke tar opp lyd: (måtte skjule skiltene på oppfordring fra ham) Endret 4. mai 2012 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Den ABT golfen har jeg også sett!! Med mindre det er flere, så holdern til på Årvoll. Kul skolebil da Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ferrari 360 utenfor Plantasjen Storo. Begynner å bli "gammel" bil, men grei skute uansett. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Speaking of Ferrari: så en rød 458 tidligere i uika ved Strømmen. Sjåføren bak rattet var en gammel jubb som ligna på Nils Vogt evt Trygve Hegnar. Stemmer det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Nye CLS i Stavanger, denne var i hvit med svære feite hvite felger. Så rimelig badass ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå