Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Splitter ny Range Rover Sport.

Den ligner dog ikke som på de bildene jeg finner hos Google. "Range Rover" sto over skiltet, og "Sport" sto i en firkantet aliminiums-skilt på høyre side. I tillegg sto det noe annet inn dette skiltet, men klarte ikke å tyde hva det var. Synes det sto noe som "...biography".

Utblåserne var også veldig rart formet, så lurer på om det er en modell med bodykit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg kjørte fra oslo til sverige, også moren min kjørte fra svinesund til malmø-svinesund, så kjørte jeg resten hjem. Er ikke 18 enda -.-

Funfact: Norske øvelseskjøringsregler sier at du ikke har lov til å øvelseskjøre i sverige, men svenske regler sier du har. Og du er jo i sverige, ergo du har lov :p

utifra hva jeg har skjønt har du lov og øvelseskjøre der med en trafikklærer. Men når vi var i sverige spotta jeg 2 ganger en bil med "øvningskjør" bakpå. Men har du noen godkjente kilder som jeg kan megle med til mamma?

Lenke til kommentar

Ver det de som sto på Aker Brygge i helgen?

Var innom og titta litt he he..

Det var det! Kjempegøy å hente de på formiddagen i dag! :D

SLen er deilig!

Siste helgen i mai skal jeg på en helgetur til Gøteborg med en SLS AMG. Skal bli skoj :D

Kos deg! SLS-en kommer hit på tirsdag, i tillegg til en SLR. :wee:

Lenke til kommentar

Ver det de som sto på Aker Brygge i helgen?

Var innom og titta litt he he..

Det var det! Kjempegøy å hente de på formiddagen i dag! :D

SLen er deilig!

Siste helgen i mai skal jeg på en helgetur til Gøteborg med en SLS AMG. Skal bli skoj :D

Kos deg! SLS-en kommer hit på tirsdag, i tillegg til en SLR. :wee:

I forbindelse med M-B/Ducati-greiene, går jeg ut fra? :)

Lenke til kommentar

Kjørte akkurat gjennom Porsgrunn, kom en Porsche boxter bak meg(nedtur å eie når man må ligge bak en Skoda :p) og samtidig kom det en Ford mustang av nyeste typen mot meg og noe jeg tror er en Ferrari F40

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...