Vertical^ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Splitter ny Range Rover Sport. Den ligner dog ikke som på de bildene jeg finner hos Google. "Range Rover" sto over skiltet, og "Sport" sto i en firkantet aliminiums-skilt på høyre side. I tillegg sto det noe annet inn dette skiltet, men klarte ikke å tyde hva det var. Synes det sto noe som "...biography". Utblåserne var også veldig rart formet, så lurer på om det er en modell med bodykit. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Autobiography. Er ikke mer enn utstyrs- og stylingpakke fra Land Rover, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nei, jeg kjørte fra oslo til sverige, også moren min kjørte fra svinesund til malmø-svinesund, så kjørte jeg resten hjem. Er ikke 18 enda -.- Funfact: Norske øvelseskjøringsregler sier at du ikke har lov til å øvelseskjøre i sverige, men svenske regler sier du har. Og du er jo i sverige, ergo du har lov utifra hva jeg har skjønt har du lov og øvelseskjøre der med en trafikklærer. Men når vi var i sverige spotta jeg 2 ganger en bil med "øvningskjør" bakpå. Men har du noen godkjente kilder som jeg kan megle med til mamma? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Rød Lotus Esprit ruller rundt på prøveskilter i Stavanger. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Stavanger. Tipper den har tatt turen fra Jær-områdene, mye slike kjekke ting der. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Nissan Cima, Eneste på skilter i Norge visstnok, og V8!! BØØS! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 California nummer to i Stavanger. Den andre er sølv. 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Audi R8 creme fraiche babies http://www.youtube.com/watch?v=NaNyQBjX5Pc http://www.youtube.com/watch?v=Dr4lk2K76JU hore taxien blokka hele good parten med fronten fram mot lyskrysset så var bare å redigere skiten.. Endret 30. april 2012 av Charlo 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Fikk æren av å være med å kjøre disse bilene fra Oslo til Gjøvik i dag. Forfra: SL 350, CLS 63 AMG og ML 250. CLS-en kan ikke beskrives! 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ver det de som sto på Aker Brygge i helgen? Var innom og titta litt he he.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 SLen er deilig! Siste helgen i mai skal jeg på en helgetur til Gøteborg med en SLS AMG. Skal bli skoj Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ver det de som sto på Aker Brygge i helgen? Var innom og titta litt he he.. Det var det! Kjempegøy å hente de på formiddagen i dag! SLen er deilig! Siste helgen i mai skal jeg på en helgetur til Gøteborg med en SLS AMG. Skal bli skoj Kos deg! SLS-en kommer hit på tirsdag, i tillegg til en SLR. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Så denne på E6 ved Ås i går: Noen som vet akkurat hvilken modell det er? Ikke vanlig Mustang hvertfall! Shelby GT500 Cab eller no? EDIT: Tror bilen var fra Sveits. Endret 30. april 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hørte et drønn bak meg i Rælingstunnellen i går: DB9. Aldri feil, og det overrasker meg like mye hver gang jeg ser den hvor lav og bred den er.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ver det de som sto på Aker Brygge i helgen? Var innom og titta litt he he.. Det var det! Kjempegøy å hente de på formiddagen i dag! SLen er deilig! Siste helgen i mai skal jeg på en helgetur til Gøteborg med en SLS AMG. Skal bli skoj Kos deg! SLS-en kommer hit på tirsdag, i tillegg til en SLR. I forbindelse med M-B/Ducati-greiene, går jeg ut fra? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Oouh, Ducati. Håper du tar en masse bilder, Runar! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Rart de fortsatt pusher dette Ducati-samarbeidet - det skal jo opphøre rimelig snart, om det ikke allerede har gjort det, etter at Audi kjøpte opp Ducati. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Dette arrangementet har vært planlagt en stund, og de ser på det som en slags avskjed. Lenke til kommentar
trra Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Kjørte akkurat gjennom Porsgrunn, kom en Porsche boxter bak meg(nedtur å eie når man må ligge bak en Skoda ) og samtidig kom det en Ford mustang av nyeste typen mot meg og noe jeg tror er en Ferrari F40 Endret 30. april 2012 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå