Mr. Bojangles Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Volvo S60r, 370 hk 4x4. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Så kjent ut. Hvor så du den? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så kjent ut. Hvor så du den? Så den på Klepp. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Så kjent ut. Hvor så du den? Så den på Klepp. Kanskje der jeg har sett den ja.... men hva er det gule "elg" skiltet for noe? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ser ut som en svensk versjon av Ferrari-merket. Istedenfor hest er det en elg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Ser ut som en svensk versjon av Ferrari-merket. Istedenfor hest er det en elg Ja ser slikt ut Er en knall rød XC90 som kjører rundt med et stort "elg" klister her... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ser ut som en svensk versjon av Ferrari-merket. Istedenfor hest er det en elg Ligner jo mer på Lamborghini Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 så noen gosaker på min tur i dag Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Corvetten i garasjen var pen, men hva er de beltevognene som står ved siden av den? Hvor tok du dette bildet? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Corvetten i garasjen var pen, men hva er de beltevognene som står ved siden av den? Hvor tok du dette bildet? Bildet er tatt i min hjemby Notodden, på et sted som heter Strupa Han som bor der, samler på en del motoriserte ting, så han har denne beltevognen kun for samleverdien Kan se om jeg får tatt noen flere bilder i dag. Lenke til kommentar
drz Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Wee sort 360 i sverige idag med ettermontert eksos og en spoiler som faktisk (ja, I don't believe myself) passet bilen =D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) For et par dager siden, tror det var på tirsdag, kom intet mindre enn 14 dritlekre biler av merkene Ferrari, Lamborghini, Porsche, Mercedes og BMW kjørende gjennom lille Hof (lite sted med 3000 inbyggere fordelt utover et ganske stort område ), samtidig :O Trodde jeg var kommet til himmelen først i rekka kom det en Ferrari Enzo, og jeg tenkte "WOW!", men som om ikke det var nok kom det jo enda flere luksusbiler kjørende etter, trodde øynene mine skulle falle ut Endret 15. august 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 For et par dager siden, tror det var på tirsdag, kom intet mindre enn 14 dritlekre biler av merkene Ferrari, Lamborghini, Porsche, Mercedes og BMW kjørende gjennom lille Hof (lite sted med 3000 inbyggere fordelt utover et ganske stort område ), samtidig :O Trodde jeg var kommet til himmelen først i rekka kom det en Ferrari Enzo, og jeg tenkte "WOW!", men som om ikke det var nok kom det jo enda flere luksusbiler kjørende etter, trodde øynene mine skulle falle ut Ikke si meg at du ikke rakk hånden etter telefonen og tok et bilde? Enzo for pokker! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg rakk ikke å ta bilde bilene kom så fort, at når de passerte stod jeg der bare å måpte, men i ettertid angrer jeg på at jeg ikke tok bilde Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Kjøreskolene tjener rått på oss ungdommer kan man se; Synd at den er automat... hadde vært en konge bil å kjørt! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Q7 med treliters diesel er faktisk dørgende kjedelig å kjøre. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kan vel være like så greit, fartsgrensene og veiene her i Norge er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Dessuten er Q7 blant de SUV-ene som ser anstendige ut, sammen med Q5. Så en X6 forrige helg, fikk dessverre ikke tatt bilder. Skulle likt å høre hva Jeremy Clarkson hadde sagt om en X6. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Q7 er vel om mulig den styggeste av premium-suv-ene. Fysj... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Synes den er helt ålreit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Q7 med treliters diesel er faktisk dørgende kjedelig å kjøre. Sikkert bedre enn en Toyota Avensis med jeg-vet-ikke-hvor-kraftig-men-fortsatt-bedrøvelig-diesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå