Timster Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Rolls Royce Phantom i sølv ved Tønsberg forrige uke:) Få biler som steker hardere enn den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ene kjøreskolen i området har fått seg en Hyndai Veloster, så direkte stygg ut sett skrått bakfra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 En nyere S6 som jobber rett bortforbi meg her på Forus i går Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) C7 eller C6? C7-utgaven av S6 er det foreløpig bare noen heldig utvalgte som har prøvd. Den og S7 og S8 lanseres i mai i år.. *dog: har du gode kontakter kan du sikkert importere et eksemplar før mai. Jeg husker å ha sett forrige S8 over et halvt år før den offisielt ble lansert.. Endret 17. februar 2012 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Klassetur til Berlin Så også den nye F10 M5, en Supra og S63 AMG, men fikk ikke tatt bilde EDIT: Så også en BMW Z8(For 1. gang) inni en trailer Kompis sitt bildet: lgnordheim's Razzi Endret 17. februar 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Oslo: Ferrari FF med store "Powered by Bioethanol"-merker på sidene. Som om en 1,9 tonn bil med V12 blir så mye mer mijøvennlig med et slikt drivstoff. Minner mest om et pinlig Stordalen-stunt. Endret 17. februar 2012 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 ^ Tragisk, ja.. latterlig egentlig. Tror jeg så en S63 W221, men rakk kun å se fronten. Så skal ikke si jeg er sikker. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Oslo: Ferrari FF med store "Powered by Bioethanol"-merker på sidene. Som om en 1,9 tonn bil med V12 blir så mye mer mijøvennlig med et slikt drivstoff. Minner mest om et pinlig Stordalen-stunt. Da vet du sikkert og at nettopp Stordalen har bestilt en FF. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Så en FF i London på tirsdag. Proporsjonene på den bilen er helt vanvittig. På en positiv måte. Edit: Siden dette er carspottingtråden kan jeg jo legge til de Rolls-Roycene, Bentleyene, AMGene, Porschene, de andre Ferrariene og den ene McLaren MP4-12Cen jeg så også, men i London er dette særdeles vanlig kost. Disse to røverne her, derimot, de tok jeg noen bilder av ved Castell Coch nord for Cardiff for en liten stund siden. 100% strøkne. Brukes til bryllupsoppdrag: Endret 18. februar 2012 av OML Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 En slektning solgte en strøken folkevognbuss (fra slutten av 60-tallet) for noen år siden. Den var kun sommerkjørt og hadde stått i garasje hele vinteren. Var derfor rustfri. Ikke en bil jeg ville ha kjøpt og brukt tid på, men det er jo fint at det finnes entusiaster som liker slike også. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Lillehammer for ett par uker siden, ser denne rett som det er og stortsett i nærheten av der den er på bildet, ofte på kino denna figuren der Forøvrig så vekket den meg også i fjor sommer da den fyra opp på parkeringa utafor blokka mi en dag Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 AWD = vinterbil. My kind of guy, det der! Slipper å måke innkjørselen da bilen tar hånd om det ha ha. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Mangler skiboks. Ja, det stemmer. Får høre med Jan Olsson eller hva han nå heter Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Mangler skiboks. Ja, det stemmer. Får høre med Jan Olsson eller hva han nå heter Jon Olsson: 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det bildet var bare fullt av win! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Sykt.. Hva med en Agera R med skiboks? Vet dog ikke helt hva jeg synes om mønsteret han har valgt. Endret 20. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
tNy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja, det er en AMG! Den har allerede skifta alle dørene for rust.. Ikke alle biler som må det etter 4 år.. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1779136.ece Sjeldent syn i Trondheim? Kjører i kollektivfeltet forresten. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå