Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Om jeg ikke husker feil er navnet en kryssning av to musikere han liker, Tom Waits og Alice Cooper. Usikker på det...

Tror faktisk det er fordi en av favoritt-artistene hans "Tom Waits" har et album som heter "Alice".

Så tror nok det er en kobling der :-)

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil er navnet en kryssning av to musikere han liker, Tom Waits og Alice Cooper. Usikker på det...

Tror faktisk det er fordi en av favoritt-artistene hans "Tom Waits" har et album som heter "Alice".

Her kan dere lese litt mer om Tom Waits, skrevet av forumsbestefaren selv! :) Tilbake til spotting nå? :)

Lenke til kommentar

Her kan dere lese litt mer om Tom Waits, skrevet av forumsbestefaren selv! :) Tilbake til spotting nå? :)

Ha ha takk for link. Opphavet er oppklart!!

/tråd

Nei vent: Spotta en sølvgrå Mercedes 55 eller 63 AMG Wagon på Skedsmokorset i går. Uvisst på om det var ekte vare (var mørkt og kjørte forbi i motgående), men vi kjørte såpass sakte at jeg kjente igjen front, felger og hekk men sånt kan man lime på..:

En slik en:

post-116700-0-96965600-1327441643_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I går så jeg en hvit passat med blålys i utrykkning, det rare var at det stod Statens Vegvesen på siden. Noen som vet om dette er en offisiell bil og om de har lov til å kjøre utrykkning..=

Vi har levert en del Passater til politiet med ny type dekor.

Det var ikke en slik en du så?

http://www.fvn.no/lokalt/Endrer-utseende-pa-de-nye-politibilene-2180575.html

Blålys = utrykningsbil som kan bryte mange trafikkregler med lysene på. Er nytt for meg at SVV har blå lys ihvertfall...

Lenke til kommentar

Denne muskelbunten kommer seg nok fram i snøværet. Barsk som få denne her ass. Hva koster noe sånnt?

*Elendigwagen*

Kan vestfoldområdet stemme? Ble forbikjørt av denne på vei til Oslo i sommer, han kom snikende opp bak meg og braste forbi. For en lyd! Dog, for tung - 15 sek senere var han vekke fra bakspeilet igjen :p

Lenke til kommentar

AMG/M - Sport merke er ok for min del. Men er verre når jeg ser en M5 logo på en taxi, får halvveis ståpikk før jeg ved nærmere undersøkelser oppdager enkel eksospotte og dieselkakling :roll:

Haha, nå lo jeg faktisk! Men joa, du har helt rett.

Lenke til kommentar

AMG/M - Sport merke er ok for min del. Men er verre når jeg ser en M5 logo på en taxi, får halvveis ståpikk før jeg ved nærmere undersøkelser oppdager enkel eksospotte og dieselkakling :roll:

Enda verre er det med de som har full M-styling og M-emblem i tillegg til at det står 520d bakpå....

Lenke til kommentar

Denne muskelbunten kommer seg nok fram i snøværet. Barsk som få denne her ass. Hva koster noe sånnt?

*Elendigwagen*

Kan vestfoldområdet stemme? Ble forbikjørt av denne på vei til Oslo i sommer, han kom snikende opp bak meg og braste forbi. For en lyd! Dog, for tung - 15 sek senere var han vekke fra bakspeilet igjen :p

Jeg så den på Vinderen, der den stod og lo av biler som ikke kom opp til Holmekollen. Den gjør 0-100 på rundt 5 sek, så jeg vil påstå vekt / krefter er respektabelt. Sier vel heller noe om kjøringen din :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har glemt å melde spotting:

Har to ganger den siste uken sett en hvit S6 (hvis det ikke er RS4, ble usikker nå...) med hvit takboks. Meget pent opplegg!

Så også en ny Focus ST for noen dager siden, husker ikke fargen.

Det har stått både en hvit S4 og en hvit RS4 i gata (begge sedan), så er nok en av de :-)

Lenke til kommentar

Har glemt å melde spotting:

Har to ganger den siste uken sett en hvit S6 (hvis det ikke er RS4, ble usikker nå...) med hvit takboks. Meget pent opplegg!

Så også en ny Focus ST for noen dager siden, husker ikke fargen.

HELT NYE FORD FOCUS ST???

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...