Vertical^ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er mange biler som ikke er registrert hos Mekonomen tror jeg. Blant annet Porsche GT2 og en Saab 9-3 Viggen som naboen eier Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Kan man ikke sende en sms til brreg eller no sånt noe? @Dassen: ok, takker Endret 23. januar 2012 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Tror man kan sende en SMS med reg.nr til 2822.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Om jeg ikke husker feil er navnet en kryssning av to musikere han liker, Tom Waits og Alice Cooper. Usikker på det... Tror faktisk det er fordi en av favoritt-artistene hans "Tom Waits" har et album som heter "Alice". Så tror nok det er en kobling der :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Om jeg ikke husker feil er navnet en kryssning av to musikere han liker, Tom Waits og Alice Cooper. Usikker på det... Tror faktisk det er fordi en av favoritt-artistene hans "Tom Waits" har et album som heter "Alice". Så tror nok det er en kobling der :-) Her kan dere lese litt mer om Tom Waits, skrevet av forumsbestefaren selv! Tilbake til spotting nå? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Om jeg ikke husker feil er navnet en kryssning av to musikere han liker, Tom Waits og Alice Cooper. Usikker på det... Tror faktisk det er fordi en av favoritt-artistene hans "Tom Waits" har et album som heter "Alice". Så tror nok det er en kobling der :-) Her kan dere lese litt mer om Tom Waits, skrevet av forumsbestefaren selv! Tilbake til spotting nå? Ha ha takk for link. Opphavet er oppklart!! /tråd Nei vent: Spotta en sølvgrå Mercedes 55 eller 63 AMG Wagon på Skedsmokorset i går. Uvisst på om det var ekte vare (var mørkt og kjørte forbi i motgående), men vi kjørte såpass sakte at jeg kjente igjen front, felger og hekk men sånt kan man lime på..: En slik en: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 I går så jeg en hvit passat med blålys i utrykkning, det rare var at det stod Statens Vegvesen på siden. Noen som vet om dette er en offisiell bil og om de har lov til å kjøre utrykkning..= Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 I går så jeg en hvit passat med blålys i utrykkning, det rare var at det stod Statens Vegvesen på siden. Noen som vet om dette er en offisiell bil og om de har lov til å kjøre utrykkning..= Vi har levert en del Passater til politiet med ny type dekor. Det var ikke en slik en du så? http://www.fvn.no/lokalt/Endrer-utseende-pa-de-nye-politibilene-2180575.html Blålys = utrykningsbil som kan bryte mange trafikkregler med lysene på. Er nytt for meg at SVV har blå lys ihvertfall... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Nei, det var ikke den. Helt hvit uten dekor utenom at det stod Statends Vegvesen med logo over på døra. Hadde den nye typen blålys på taket, samt i grillen og påmontert 1000-metre. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Spottet en W212 idag (wow...). Hvit bil, sotede ruter + panorama tak. Så bra ut helt til jeg så bakdelen, med et påklistret AMG-merke og 4 eksospotter. Var gjort altfor mye med bilen etter min mening. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 AMG/M - Sport merke er ok for min del. Men er verre når jeg ser en M5 logo på en taxi, får halvveis ståpikk før jeg ved nærmere undersøkelser oppdager enkel eksospotte og dieselkakling 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Denne muskelbunten kommer seg nok fram i snøværet. Barsk som få denne her ass. Hva koster noe sånnt? *Elendigwagen* Kan vestfoldområdet stemme? Ble forbikjørt av denne på vei til Oslo i sommer, han kom snikende opp bak meg og braste forbi. For en lyd! Dog, for tung - 15 sek senere var han vekke fra bakspeilet igjen Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 AMG/M - Sport merke er ok for min del. Men er verre når jeg ser en M5 logo på en taxi, får halvveis ståpikk før jeg ved nærmere undersøkelser oppdager enkel eksospotte og dieselkakling Haha, nå lo jeg faktisk! Men joa, du har helt rett. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 AMG/M - Sport merke er ok for min del. Men er verre når jeg ser en M5 logo på en taxi, får halvveis ståpikk før jeg ved nærmere undersøkelser oppdager enkel eksospotte og dieselkakling Enda verre er det med de som har full M-styling og M-emblem i tillegg til at det står 520d bakpå.... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Denne muskelbunten kommer seg nok fram i snøværet. Barsk som få denne her ass. Hva koster noe sånnt? *Elendigwagen* Kan vestfoldområdet stemme? Ble forbikjørt av denne på vei til Oslo i sommer, han kom snikende opp bak meg og braste forbi. For en lyd! Dog, for tung - 15 sek senere var han vekke fra bakspeilet igjen Jeg så den på Vinderen, der den stod og lo av biler som ikke kom opp til Holmekollen. Den gjør 0-100 på rundt 5 sek, så jeg vil påstå vekt / krefter er respektabelt. Sier vel heller noe om kjøringen din Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har glemt å melde spotting: Har to ganger den siste uken sett en hvit S6 (hvis det ikke er RS4, ble usikker nå...) med hvit takboks. Meget pent opplegg! Så også en ny Focus ST for noen dager siden, husker ikke fargen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har glemt å melde spotting: Har to ganger den siste uken sett en hvit S6 (hvis det ikke er RS4, ble usikker nå...) med hvit takboks. Meget pent opplegg! Så også en ny Focus ST for noen dager siden, husker ikke fargen. Det har stått både en hvit S4 og en hvit RS4 i gata (begge sedan), så er nok en av de :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Stasjonvogn jeg har sett begge gangene! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Har glemt å melde spotting: Har to ganger den siste uken sett en hvit S6 (hvis det ikke er RS4, ble usikker nå...) med hvit takboks. Meget pent opplegg! Så også en ny Focus ST for noen dager siden, husker ikke fargen. HELT NYE FORD FOCUS ST??? Endret 3. februar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Husker ikke, men mener det var RK skilter iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå