Wisd0m Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Kjørte forbi en Saab 9-5 (ny modellen) i dag, pen bil! Gikk så fort i venstrefila at jeg ikke rakk å ta opp telefonen... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Går en Turbo AWD her i stvg av den. Årets kjøp Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Så en hvit, nyere model S6 i stavanger i dag. NICE!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kjørte bak en mørk blå 2011 S4 i helgen. Ikke mye brukt den blåfargen på S4'er - veldig lik den de kaller Scubablå i dag (husker ikke hva den het før) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Totalt irrelevant. Endret 23. januar 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Åjo - glemte jo å si at jeg har spotta denne (skjønt "spotting" er vel ikke helt riktig ord): Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Stod mellom 3 karriere valg for et par år siden, bilselger, brønnteknikk og IT. Valgte vist feil, fuuuuuu Endret 23. januar 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ble smått kåt på å leke meg med den girspaken. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvilken modell er det? =\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvilken modell er det? =\ Audi R8 V10 . Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Denne muskelbunten kommer seg nok fram i snøværet. Barsk som få denne her ass. Hva koster noe sånnt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Hvilken modell er det? =\ Audi R8 V10 . .. Spyder. For anledningen i en hotellobby. Offtopic: Jeg må bare spørre. Hvem faen er denne Alice alle (bortsett fra IT-Henrik) venter på? Jeg venter på at ex'en min Alyse skal ta kontakt igjen fordi hun er blitt dritfin, men Alice har jeg ingen formening om... Endret 23. januar 2012 av Bjellesau Mr Gnu 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Stod mellom 3 karriere valg for et par år siden, bilselger, brønnteknikk og IT. Valgte vist feil, fuuuuuu Importør er enda bedre Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Offtopic: Jeg må bare spørre. Hvem faen er denne Alice alle (bortsett fra IT-Henrik) venter på? Jeg venter på at ex'en min Alyse skal ta kontakt igjen fordi hun er blitt dritfin, men Alice har jeg ingen formening om... Det er nok en tribute til vår kjære forumbestefar "tom waits for alice" som pensjonerte seg for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Denne muskelbunten kommer seg nok fram i snøværet. Barsk som få denne her ass. Hva koster noe sånnt? Gitt at det er en ekte 55 AMG, nypris er vel over 2 mill. som personbil. Beist. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Offtopic: Jeg må bare spørre. Hvem faen er denne Alice alle (bortsett fra IT-Henrik) venter på? Jeg venter på at ex'en min Alyse skal ta kontakt igjen fordi hun er blitt dritfin, men Alice har jeg ingen formening om... Det er nok en tribute til vår kjære forumbestefar "tom waits for alice" som pensjonerte seg for en tid tilbake. Ah ok - han vet jeg faktisk om he he. Kom noensinne Alice til Tom? Skikkelig offtopic, dette her, men nå får jeg ikke ro i sjela. Du får slette innleggene mine dersom dette er helt tåpelig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Har ikke sjekka opp om dette er en AMG men Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 SLK 200 Kompressor sier Mekonomen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Tenkte meg nesten det Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Offtopic: Jeg må bare spørre. Hvem faen er denne Alice alle (bortsett fra IT-Henrik) venter på? Jeg venter på at ex'en min Alyse skal ta kontakt igjen fordi hun er blitt dritfin, men Alice har jeg ingen formening om... Det er nok en tribute til vår kjære forumbestefar "tom waits for alice" som pensjonerte seg for en tid tilbake. Ah ok - han vet jeg faktisk om he he. Kom noensinne Alice til Tom? Skikkelig offtopic, dette her, men nå får jeg ikke ro i sjela. Du får slette innleggene mine dersom dette er helt tåpelig. Om jeg ikke husker feil er navnet en kryssning av to musikere han liker, Tom Waits og Alice Cooper. Usikker på det... Hvorfor får jeg ikke noe opp på mekonomen med den Geländewagen jeg postet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå