Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å poste bilder selv, i stedet for å klage på alle som ikke gjør det. :p

 

Går 3-4 vipere her i Sandnes-området òg, på norske skilter. "Billige" (alt er relativt) og bra tilgang mtp. amcar-import.

 

Er noen "bønder" det ute som har helt utrolig råe biler. Synd dem må holde seg i Sandnes...

Lenke til kommentar
Hva med å poste bilder selv, i stedet for å klage på alle som ikke gjør det. :p

 

Går 3-4 vipere her i Sandnes-området òg, på norske skilter. "Billige" (alt er relativt) og bra tilgang mtp. amcar-import.

 

Er noen "bønder" det ute som har helt utrolig råe biler. Synd dem må holde seg i Sandnes...

Står mye fint her i Sandnes ja, men dessverre lever mange av dem et liv i garasjen. :p Naboen min har sikkert 5 2-er Golfer han driver å fikser opp, men ingen Porscher. :p

Lenke til kommentar

Okei kan ta det litt spesielle jeg har sett i Norge først:

Lamborghini Diablo (på vei til Sverige, i østfold)

Lamborghini Countach (En rett ved meg som eier den, den er helt svart med sorte felger, villt tøff)

Ford GT (Også en i nærheten som eier den, var innom statoil en tur når jeg var der, vill lyd.)

Aston Martin DB9

Aston Martin DB7 (slapp den forbi meg for å så prøve å henge meg på, funket dårlig i mammas peugot 206 men fy fasan for en lyd. Regner med at db7en lå rett over 200 på den langstrekningen :S)

Aston Martin Vantage (Venn av pappa eier en så den har jeg fått sitte på en tur med, skal kjøre den etter sommeren =D lyden er nesten alt)

Div Ferrarier

 

Så fra min beste ferie noensinne hvis man tenker bil, Italia. Uten å være klare over det hadde vi booka hotell de tre siste dagene i en skikkelig snobbedel. Var en sånn eviglang vei med strand/bar/mat/butikker på den ene siden og hoteller på den andre. Vi hadde hjørneterrase over veien. MEN poenget, når jeg en kveld satt der hørte jeg en syyk lyd. (veien var et felt hver vei). Midt i veien kom en lamborghini Murciélago LP640 roadster, i sort. Den lagde en syk lyd helt til en liten fiat tror jeg det var la seg foran og forhindret at han kunne dra på noe mer. Hadde så gåsehud.

 

Det var flust av ferrier der og en Lamborghini Murciélago stoppet pent og pyntelig rett utenfor hotellet vårt mens han ventet på at porten til nabohotellet skulle åpnes slik at han kunne parkere =) Bilder kommer.

Lenke til kommentar

blir ikke så veldig bra bilder med et mobilkamera når bilen suser forbi, ofte ganske fort...

 

forsøkte å ta et bilde av av en veldig strøken 450 SL (R107) her om dagen. den sto parkert, men eieren var på vei inn i bilen da jeg fikk dratt fram mobilen. det blidet ble ikke veldig bra akkurat. hjalp jo heller ikke at jeg sto et lite stykke unna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Er ikke alle som behendig har med seg kamerat når en bil kjører forbi. Noe av problemet ligger i at de kjører.

Kanskje ikke så lett å ta bilder, men uten bilder så er denne tråden totalt meningsløs.

Lenke til kommentar
Er ikke alle som behendig har med seg kamerat når en bil kjører forbi. Noe av problemet ligger i at de kjører.

Kanskje ikke så lett å ta bilder, men uten bilder så er denne tråden totalt meningsløs.

Hvorfor? Et dårlig mobilbilde har liten verdi. Dessuten funker mobilkameraet som regel utrolig dårlig hvis objektet er i bevegelse.

 

Hvis du ikke vet hvilken bil det refereres til foreslår jeg at du bruker bildesøk i Google...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...