Tåkefyrste Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Tragisk med folk som dytter på M3, M5, AMG osv på bilene sine helt uten grunn. Så en C180 "AMG" her forleden dag, klarte ikke å dy meg, måtte bare kjøre forbi han. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jepp, det er altfor mange som tror bilen blir raskere ved bruk av emblem... Though, det ble vel gjort en test som viste at racing-striper faktisk gjorde en bil raskere... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Uff, det er så fælt. Har også noe sterkt imot M-Pakken til BMW, greit at du får litt tøffere styling, men hva er vitsen med å dekke bilen i M-merker? Jeg har faktisk gått mot strømmen, fjernet motoremblemet på min bil, selvom jeg faktisk har stor motor. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Uff, det er så fælt. Har også noe sterkt imot M-Pakken til BMW, greit at du får litt tøffere styling, men hva er vitsen med å dekke bilen i M-merker? Jeg har faktisk gått mot strømmen, fjernet motoremblemet på min bil, selvom jeg faktisk har stor motor. Enig og derfor får du en + av meg. Ser også den trenden på bilene vi importerer. Mange av de bilene med stor motor og Quattro (f.eks) velger å få bilen uten modell og motorbetegnelse, sikkert også for en cleanere look. Synes det er trist å se en BMW M med 120hester diesel, eller en en skikkelig grom A4 med S-felger og S-styling og så har den 122 hesters bensin... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har faktisk gått mot strømmen, fjernet motoremblemet på min bil, selvom jeg faktisk har stor motor. Jeg er så uendelig glad for at det verken står Passat eller TDI bakpå min bil Prøvde å få mine foreldre til å droppe det på XC60en, men fikk ikke gjennomslag. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har faktisk gått mot strømmen, fjernet motoremblemet på min bil, selvom jeg faktisk har stor motor. Jeg er så uendelig glad for at det verken står Passat eller TDI bakpå min bil Prøvde å få mine foreldre til å droppe det på XC60en, men fikk ikke gjennomslag. Nattens mulm og mørke Hårføner + pianotråd/fiskesnøre 30 meter skjøteledning Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg bor ikke i samme by som de, så det er ikke noe stort problem for min del. Synes bare det var unødvendig å ta det med.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Uff, det er så fælt. Har også noe sterkt imot M-Pakken til BMW, greit at du får litt tøffere styling, men hva er vitsen med å dekke bilen i M-merker? Jeg har faktisk gått mot strømmen, fjernet motoremblemet på min bil, selvom jeg faktisk har stor motor. M-pakka på den nye BMW 520 er jo tøffere en standard versjonen. Kan ikke drive å pelle av alle M-merkene. Er ikke så billig å velge den feteste motorpakka i Norge heller. Men å lime på M-merker selv, det er fælt! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er enig i at eksteriørpakker er kule, men å kalle det M-sport, R-Line, S-line, R-dezign og what not er flaut når du kjører en bil med 50 hester. Av alle pakkene som er til BMW så synes jeg 3'ern har den kuleste: Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Så en splitter ny Ferrari FF når jeg gikk hjem fra skolen på fredag. Bil til 3.7mill, np! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nye ML, og nye CLS. Har sett både en svart og sølvgrå ML, jeg synes det er en utrolig lekker bil. Virker mye større enn forgjengeren også. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Så Ferrari'en igjen i dag. "boner" Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tragisk med folk som dytter på M3, M5, AMG osv på bilene sine helt uten grunn. Så en C180 "AMG" her forleden dag, klarte ikke å dy meg, måtte bare kjøre forbi han. Herlig bil du har Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har faktisk gått mot strømmen, fjernet motoremblemet på min bil, selvom jeg faktisk har stor motor. Jeg er så uendelig glad for at det verken står Passat eller TDI bakpå min bil Prøvde å få mine foreldre til å droppe det på XC60en, men fikk ikke gjennomslag. D5 merket fikk stå i hele 2 dager på min C30 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 * Nja. Men uansett så er det lissom fortsatt "bare" en Porka. Like spennende designmessig som VW Golf etter min mening, men kjørefølelsen er nok bedre.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nye 911 er den første jeg virkelig har sansen for. Mye mulig det er den snasne girkassa som fikk meg på hugget. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Screw you all! 911 er fantastisk. Vil ha. Nå. Helst i går. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Så en DN-registrert Ferrari 599 GTB i Grimstad på lørdag. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nye M3 stv ved Rema 1000 på vallemyrene i porsgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå