bIsk0p Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 De to jeg har sett har vært stasjonsvogn. Passat regner jeg med. En svart og en grå/sølvgrå. Så helt vanlige ut, ikke sota ruter eller noe annet. Var ganske sikker på at de måtte være sotet med tanke på å beskytte de som eventuelt får være med tilbake til statsjonen.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det spiller vel ingen rolle med sivilbil? Da ser det jo bare ut som en helt vanlig bil med passasjerer. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Milanobeige BMW 730d i Gjerdrum.. definitivt en av de penere Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det spiller vel ingen rolle med sivilbil? Da ser det jo bare ut som en helt vanlig bil med passasjerer. Tror fremdeles det er regler på det, sivilbilene kan jo bli brukt litt mer oppmerksomhets tiltrekkende oppdrag også.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 En gammel Rolls Royce utenfor Oslo, et par nyere BMW 7-serie, en eldre SL 55AMG og ett dusin Porsche Panamera. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ikke vanvittig fett, men litt morsomt. Sto en Range Rover utenfor en Coop-butikk i byen, noen hadde tydeligvis vært bølle og fjerna n-en i "Range". Så på bakluka, rett over skiltet..: "RAGE ROVER" Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Ser gøyal ut den Leafn Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mørke blå/lilla (er farge blind ) Aston Martin på e18 ved Møller bil/Ikea/avkjøringen til Nesøya Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha. Zoomet inn på høyre siden av bildet og lurte på hva det var som var så spennende med hunden, og så oppdaget jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha, tok si tid før jeg og gjorde det! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hæ, hva er det jeg går glipp av! Ser det ikke. Er det felgene som er greia? Endret 2. desember 2011 av FixedFrequencies Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hæ, hva er det jeg går glipp av! Ser det ikke. Er det felgene som er greia? Japp Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Synes det er like morsomt med dama i bakgrunnen som tilsynelatende prøver å dytte bilen Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg lurer på hva i allverden har de gjort med stansforbudskiltet? :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Syns de kunne ha fiksa den voldsomme sprekken på fasaden i bygget rett bak der, i ca 3 etg. Ser jo ikke ut Endret 2. desember 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
Timster Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Så en svart Ferrari 458 Italia her om dagen, dessverre stakk den av så ravende fort at jeg ikke fikk tatt bilde av den. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Etter en stor sak i Trønder-Avisa om råning i Steinkjer (aldri vært så stor aktivitet i kommentarfeltet verken før eller etter, kan jeg garanterte) er det enkelte 240-er som putrer rundt i Innherreds-området med "Ja di må bærre klag... Æ råne læl!!" i bakruta. Gjør dagen min hver gang! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Etter en stor sak i Trønder-Avisa om råning i Steinkjer (aldri vært så stor aktivitet i kommentarfeltet verken før eller etter, kan jeg garanterte) er det enkelte 240-er som putrer rundt i Innherreds-området med "Ja di må bærre klag... Æ råne læl!!" i bakruta. Gjør dagen min hver gang! En på Verdaln som har en golf med presis det samme i bakruta Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Var på Bavaria Kr.sand i går, prøvekjørte en 2011 520d med sportsautomat. Henter en tilsvarende bil i touring utgave til tirsdag! For en bil <3 Endret 3. desember 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå