Vertical^ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Satt faktisk i den Evoque'n på Bilmessa for litt siden. Utrolig god komfort, og mye kult utstyr. Bagasjerommet er helt tragisk smått, og det samme er benplassen bak. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) En BMW 550i F10 i Bamble, og en Masearti GranTurismo i Porsgrunn. Må være så rått å ha 550i! Jeg ville hatt den i Touring, uten M-pakke alt kledd i beige eksteriørfarge og beige interiør sammen med lyse trelister. Selvfølgelig UTEN modellbetegnelse. Bare å yppe seg jaa Syns du det er jalla med M-pakka på de nye 5er bilene? Nei formulerte meg litt feil. Men med tanke på at jeg ville ha en anonym 550i, så hadde jeg ikke valgt M-pakken som gjør den mer merkbar. M-pakken er nydelig på stasjonsvogna slik som denne: Spotta forøvrig en F11 535 (xdrive,d,i - no idea) touring idag med noen skiiikkelig kjipe vinterfelger. Merkelig at eksospottene på en slik bil ikke er krommede heller. Endret 11. november 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Evoque er litt som Audi A1 mener jeg. Sånn man gir til kona Victoria Beckham var vel med på å designe den elns? Husker ikke Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Viper Evoque Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg liker at du har oljetemperaturen oppe på infodisplayet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Mener at Hellestø har solgt over 50 stk av den her i stvg. Mange som vil ha en upraktisk, liten SUV. Hadde kjøpt den selv så jeg skal ikke si noe Såpass ja, jeg tviler ikke et sekund... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Jeg liker at du har oljetemperaturen oppe på infodisplayet. haha, kan ikke begynne å ha det gøy før jeg er oppe i 90 grader! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Spotta nye 1-serie igjen idag med det meste av utstyr. Så meektig bra ut...! Fikk også opp en nyere 750i på siden av meg. Dagens bilde, nye 640i og en 911 som også hadde lyst til å være med på bildet. Ja, og en matt Fiat 500! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tror jeg spotta Amberlamps i Golfen her om dagen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Tror jeg spotta Amberlamps i Golfen her om dagen Waddduuup Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Så en dame i 70-årene bak rattet på en Subaru Impreza me full WRX styling Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Snerten liten el-bil i parkeringshuset på jobben (Oslo). Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Så en BMW M3 CSL igår , dog ombygd. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Satt faktisk i den Evoque'n på Bilmessa for litt siden. Utrolig god komfort, og mye kult utstyr. Bagasjerommet er helt tragisk smått, og det samme er benplassen bak. Enig med deg. Evoque fremstår som en kul konebil for å kjøre barna på fotballtrening. Når det er sagt var det utrolig stilig design på bilen og jeg tror setene (sportsetene) vipper Volvo av tronen når det gjelder komfort i min bok. Så en Porsche 997 og en Jaguar XK i dag på Tåsen. Endret 15. november 2011 av Dassen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Fikk prøvesitte den nye Mini Coupé på søndagen. En snerten liten sak, men ikke noe for meg. Den minst attråverdige Mini-modellen i mine øyne. Ellers var helgen krydret med synet av to Aston Martiner (V8 Vantage og V12 Vantage), en Rolls Royce Silver Cloud, en Range Rover Evoque og et assortert utvalg Porscher. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er nå ikke helt sikker da men nærmeste jeg fant, av det jeg så igår på grorud lignet på en lyseblå metallic Ferrari 599. Kan godt hende det var alt annet men det som lignet mest, fikk bare sett ett kort øyeblikk da jeg satt på bussen -.- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fant dette rett ved haugesundsgata Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Så den på mekjarvika for noen uker siden. Ikke akkurat så pen så det gjør noe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva slags modell og fabrikat er det der? Ser ut som en nascar med japsestyling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå