Amberlamps Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 En blodsenka Chevrolet Suburban med store krom lavprofils dekk. Ikke noe pen bil, men kult at noen gjør det! ååhh lurer på om jeg har sett den. Farge? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Fikk nettopp tilsendt dette av en kompis på biltur. Noen som har det! Wiesman Endret 21. oktober 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så en Q7 med 20-21" svarte felger og svart karbonpanser. To doble enderør og sotete vinduer. Gangstah Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så en Q7 med 20-21" svarte felger og svart karbonpanser. To doble enderør og sotete vinduer. Gangstah Thats gangstah Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Blodsenket matt sort BMW 320 med røde striper, detaljer, spoiler, kanter (you get it) i Tønsberg. Med sorte felger med rød kant. Det var faktsik beyond blodharry. ..og automatgir - det var liksom kremen på kaka. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg kjørte bak en hvit BMW 2002 Turbo i Skien. I sin tid var dette en bil forbundet med råskap nesten uten like. For å sette det i perspektiv, så var dette BMW M3 på syttitallet. Endret 22. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Timster Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så en Q7 med 20-21" svarte felger og svart karbonpanser. To doble enderør og sotete vinduer. Gangstah Thats WHACK! Spotta både tesla roadster og lambo gallardo på vei fra drammen til hønefoss. Rakk ikke å ta bilde da dessverre:( Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Selveste Lunde sin. Stavanger. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så en svart Ferrari 458 Italia i dag. Var ute å øvelseskjørte så jeg aner ikke hvor jeg var, men jeg skulle hvertfall fra Drammen til Oslo. Så den var på E18 et sted mellom Drammen og Oslo. Den Ferrarien er så pen! Var gule kalipera på den Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Møtte en orange Lamborghini Murcielago i Siljan av alle ting. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 ååhh lurer på om jeg har sett den. Farge? Du vet om du har sett den! Er rød.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hauk? Det er mye mulig. De hadde en sådan bil lagt ut på finn.no for en liten stund tilbake, men jeg er ikke helt sikker på om de fikk solgt den. Bilen har vært mye av og på markedet i regi av Hauk. Endret 24. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
T.A Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sølv CL (c216). Fyttikatta for en bil... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 ååhh lurer på om jeg har sett den. Farge? Du vet om du har sett den! Er rød.. Haha, så den igjen på Mekjarvik igår ja. Skikkelig stilig når en senkes heeelt ned. Så forøvrig 1M´n igjen idag og en mørkeblå DB9 med beige topp. - Stavanger. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Det kom en slik bil kjørende forbi meg i Oslo i dag: Bilen heter visstnok Aston Martin Cygnet. Endret 24. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Det kom en slik bil kjørende forbi meg i Oslo i dag: Bilen heter visstnok Aston Martin Cygnet. Sikker på at det ikke bare var en ombygd C1? Endret 25. oktober 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Det var definitivt ingen Citroen, og heller ingen Mini. Hele fronten, med grill og luftinntak var identisk med bildet ovenfor. Dessuten prydet emblemet til Aston Martin foran på panseret. Er ikke Cygnet en utleiebil som kun eiere av en Aston Martin får bruke mens deres bil er på verksted, eller noe i den duren? Endret 25. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det var definitivt ingen Citroen, og heller ingen Mini. Hele fronten, med grill og luftinntak var identisk med bildet ovenfor. Dessuten prydet emblemet til Aston Martin foran på panseret. Er ikke Cygnet en utleiebil som kun eiere av en Aston Martin får bruke mens deres bil er på verksted, eller noe i den duren? http://no.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_Cygnet Muligens det er en "styla" Toyota iQ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå