Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Kan nevne det at lederen på jaktlaget kjører en Landrover Range Rover Sport. 2006 mod. 4.2L supercharged. Helvete for en sexy bil :dribble: 390 hest kommer godt med oppi skogen

 

Edit: Må nesten legge til at han har 2. En til seg selv og en til kona. Han har og en Touareg han bruker litt nå og da ... Folk har for mye penger :hmm:

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Ferrari 360 spyder, en Ferrari F430, og en ukjent Ferrari, alle i den velkjente rødfargen..

Pluss en sølvfarga Mercedes SLR.

 

Hvis noen lurer på hvor jeg så all denne moroa på en reinværsdag, så var det Autostrada i skien :)

 

Fikk ikke tatt noen bilder siden de holdt på å lesse av en drøss med nye biler der :thumbdown:

Lenke til kommentar

En Ferrari 360 spyder, en Ferrari F430, og en ukjent Ferrari, alle i den velkjente rødfargen..

Pluss en sølvfarga Mercedes SLR.

 

Hvis noen lurer på hvor jeg så all denne moroa på en reinværsdag, så var det Autostrada i skien :)

Juks! :tease:

 

I det siste har jeg spottet en Jaguar XJ og den nye Range Rover Evoque. Sistnevnte ser meget spesiell ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ble nysgjerrig, og for første gang brukte jeg REGNR til 2282. Folk som vil kan jo gjøre det selv så jeg slipper å legge ut navnet. Men det er ikke en fotballspiller. :)

Du kunne faktisk spart deg for de pengene å sjekket brreg :-)

Pant i bilen ;-)

Lenke til kommentar

Har fått ny bilforretning i bygda og jeg går daglig forbi denne som står utstilt i butikken. Parkert ved siden av står en Lamborghini Countach 5000 og en Dogde Viper som ikke er til salgs. De har også en skikkelig "traktor" som sikkert mange av våre lokale bønder sikler etter da den har firehjulstrekk og kan heves foran i ulendt terreng. Den er dessverre ikke utstilt i butikken men er også til salgs her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...