Mikkel™ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Kan nevne det at lederen på jaktlaget kjører en Landrover Range Rover Sport. 2006 mod. 4.2L supercharged. Helvete for en sexy bil 390 hest kommer godt med oppi skogen Edit: Må nesten legge til at han har 2. En til seg selv og en til kona. Han har og en Touareg han bruker litt nå og da ... Folk har for mye penger Endret 9. oktober 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ikke ATV? Tipper man kommer bedre frem med det, jeg har ihvertfall ikke noe problem med å komme frem i skogen med ATV`n til brodern, kommer frem stort sett over alt med den Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En Ferrari 360 spyder, en Ferrari F430, og en ukjent Ferrari, alle i den velkjente rødfargen.. Pluss en sølvfarga Mercedes SLR. Hvis noen lurer på hvor jeg så all denne moroa på en reinværsdag, så var det Autostrada i skien Fikk ikke tatt noen bilder siden de holdt på å lesse av en drøss med nye biler der Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En Ferrari 360 spyder, en Ferrari F430, og en ukjent Ferrari, alle i den velkjente rødfargen.. Pluss en sølvfarga Mercedes SLR. Hvis noen lurer på hvor jeg så all denne moroa på en reinværsdag, så var det Autostrada i skien Juks! I det siste har jeg spottet en Jaguar XJ og den nye Range Rover Evoque. Sistnevnte ser meget spesiell ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fikk glimtet en Bentley Continental i går. Tror faktisk at bilen hører til her i byen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Ikke ATV? Tipper man kommer bedre frem med det, jeg har ihvertfall ikke noe problem med å komme frem i skogen med ATV`n til brodern, kommer frem stort sett over alt med den Vi har to yamaha grizly og http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=31088367 like this Endret 9. oktober 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg så en Aston Martin DB9 cabriolet med taket nede i går. Det var jo solskinn, men det må ha vært 10 grader eller noe. Så også en svart strøken Jaguar E-type, men denne hadde taket oppe. Begge spottet i rundkjøringa på Tåsen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det går helt fint å kjøre med caben nede nå. Trenger ikke vri mye på varmeapparatet før det holder deg varm nedi der Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dette gliset av en traktor spottet jeg utenfor Ullevål Stadion. Mon tro om det er en landslagspiller som eier den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, er nok ikke det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ble nysgjerrig, og for første gang brukte jeg REGNR til 2282. Folk som vil kan jo gjøre det selv så jeg slipper å legge ut navnet. Men det er ikke en fotballspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ble nysgjerrig, og for første gang brukte jeg REGNR til 2282. Folk som vil kan jo gjøre det selv så jeg slipper å legge ut navnet. Men det er ikke en fotballspiller. Du kunne faktisk spart deg for de pengene å sjekket brreg :-) Pant i bilen ;-) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha, jeg må le av jantelov-Norge innimellom ass. Du skal ikke tro folk ikke får vite hvor mye av bilen din du har lånt! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lånte fjær gutter og jenter. Ikke la dere imponere for meget. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bryr meg aldri om slikt. Men det er litt interessant å vite hvilke biler fotballspillere kjører. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Fikk glimtet en Bentley Continental i går. Tror faktisk at bilen hører til her i byen. Sikkert denne: Fant også et annet bilde jeg ikke vet om jeg har lagt ut; 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor sensurerer man egentlig skiltplatene? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 En Ferrari 360 spyder, en Ferrari F430, og en ukjent Ferrari, alle i den velkjente rødfargen.. Pluss en sølvfarga Mercedes SLR. Hvis noen lurer på hvor jeg så all denne moroa på en reinværsdag, så var det Autostrada i skien Juks! Detaljer Så SLR´n på vei dit fra Oslo da Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har fått ny bilforretning i bygda og jeg går daglig forbi denne som står utstilt i butikken. Parkert ved siden av står en Lamborghini Countach 5000 og en Dogde Viper som ikke er til salgs. De har også en skikkelig "traktor" som sikkert mange av våre lokale bønder sikler etter da den har firehjulstrekk og kan heves foran i ulendt terreng. Den er dessverre ikke utstilt i butikken men er også til salgs her. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det frontnummerskiltet på den Diabloen, noen som vet om man fremdeles kan få det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå