Tee-Zee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kan ikke huske å ha sett så mange Lamborghinier i Italia i det hele tatt. Lamborghini-kjøperne er nok ikke de samme som velger Ferrari, Aston Martin eller Maserati. Oksemerket har definitivt en mer flashy profil, og passer nok derfor bedre inn i USA. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så en hvit Honda Integra på vei Nord på E6 ved Son ca. 15:30!!! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 I dag så jeg er Porsche GT3 RS i hvit med røde detaljer. Noe ala denne bare i hvit. Den var på vei sørover på E6. SKulle sikkert til Porsche senteret i SOn Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så en Porsche "parkert" i skulderen på motorveien i retning Stavanger i går, ganske pen også. Prøvde å ta bilde av den (kø kjøring), men det gikk dårlig og fikk heller ikke sett nøye på bilen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Nå står bilen til programmet "Luksusfellen" parkert utenfor min leilighet i Oslo. Og nei, de er heldigvis ikke på utkikk etter meg. Tidligere denne uken observerte jeg en Lotus Elise (disse bilene er knøttsmå), en BMW 7-serie, en Panamera og en BMW 6-serie. Endret 3. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så en Porsche "parkert" i skulderen på motorveien i retning Stavanger i går, ganske pen også. Prøvde å ta bilde av den (kø kjøring), men det gikk dårlig og fikk heller ikke sett nøye på bilen. Dama mi kjørte også forbi den, var vist noe tauing og greier på gang når hun kjørte forbi. Sånn den var nok rimelig død :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dama mi kjørte også forbi den, var vist noe tauing og greier på gang når hun kjørte forbi. Sånn den var nok rimelig død :-) Dagen etter stod en Q7 parkert på akkurat samme plass. Så en Infiniti M35S på motorveien i går, noen som vet hva den blir drevet av? Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2 av bilene jeg så vei til Trondheim igår. Så mye annet, men kun disse jeg fikk ok bilde av. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så to svarte range rovere og en Porsche Cockster i dag. De stod lina opp sånn at det så ut som bodyguard biler. Tror nok det var tilfeldig. Var tross alt på Vinderen, hvor 3/4 biler er store luksus suver. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dama mi kjørte også forbi den, var vist noe tauing og greier på gang når hun kjørte forbi. Sånn den var nok rimelig død :-) Dagen etter stod en Q7 parkert på akkurat samme plass. Så en Infiniti M35S på motorveien i går, noen som vet hva den blir drevet av? 300-ish hesters V6, tror jeg. Så to svarte range rovere og en Porsche Cockster i dag. De stod lina opp sånn at det så ut som bodyguard biler. Tror nok det var tilfeldig. Var tross alt på Vinderen, hvor 3/4 biler er store luksus suver. To svarte tullebiler og en fantastisk sportsbil, altså? Hva er egentlig galt med Boxster? I mine øyne er det en av de beste bilene man kan kjøpe nå. (No shit!) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Ah, det var snakk om en Cayman. Som er en boxster med tak. Endret 4. oktober 2011 av Dassen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så en svart 300sx med flotte felger i går, måtte dessverre kjøre fra den når den la seg bak politiet.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg spotta denne i øyekroken, "VAR DET 1M??!?!" Jeg måtte bare snu bilen og se nærmere. NAM! - Stavanger sentrum. Endret 5. oktober 2011 av Amberlamps 9 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En svart Ferrari 458 spottet i sentrum i Oslo. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det skal være en Mercedes SLS i Stavanger. Noen her som har spottet den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det skal være en Mercedes SLS i Stavanger. Noen her som har spottet den? Nope ;( Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Spottet en parkert BMW M5 idag, men igjen så har jeg ingen bilder å bidra med. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Rød Lamborghini Diablo på E39. Feeet lyd! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvit Murcielago i Stortingsgaten. Rå bil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå