Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Så denne Vipern i nærheten av Aker Brygge i stad:

 

Skal panseret ha så store glipper? Eller er denne skadet på noe vis?

Nei, skal ikke være sånn... hva som har skjedd der er vanskelig å si, men hvis man sammenligner med andre biler (feks denne) ser man at det er mye tettere enn på bildet. Kanskje frontfangeren har fått seg en smell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så denne Vipern i nærheten av Aker Brygge i stad:

 

Skal panseret ha så store glipper? Eller er denne skadet på noe vis?

Nei, skal ikke være sånn... hva som har skjedd der er vanskelig å si, men hvis man sammenligner med andre biler (feks denne) ser man at det er mye tettere enn på bildet. Kanskje frontfangeren har fått seg en smell?

 

Et uheldig møte med en fartsdump eller en bit av E18, kanskje? Jävlar vilka vägar dom har i Norge! :!:

Lenke til kommentar

jeg bare MÅ legge ut noen bilder av biler fra usa^^ gidder ikke legge ut noen corvette/mustang biler da de er allemannseie i usa (ca. like stor prosent av befolkningen som kjører Passat i Norge som Mustang i USA)

 

En rolls royce phantom like ved Fox` lokaler i Beverly Hills

f_rolls1m_ab004ca.png

 

en aston martin vantage utenfor Fox` lokalet

f_astonm_3622405.jpg

 

Han tok seg visst en liten ekstra runde..

f_aston2m_1a49510.jpg

 

Continental GT og S55 (eller 65/63, husker ikke) AMG på hotellet vi bodde på

f_bentley1m_2b49666.jpg

 

sjelden Rolls Royce Phantom?

f_rolls2m_5b78e21.jpg

 

Noen Bentleyer og Rolls`n

f_bentley2m_f734e87.jpg

 

Hmm.. denne lotusen har jeg aldri sett før ;P

f_lotusm_a7d7a6d.jpg

 

Haha det var litt morro å se på når han parkeringsmannen skulle "parkere" denne F430 ien, starta og stoppa den hele tiden for å høre motorlyden og for å få oppmerksomhet fra alle som gikk forbi (alle stoppet jo opp og sa "oh, look at that car" osv) :!: stod ved siden av ræva på den når han starta den osv, kjente det vibrerte i kroppen for å si det sånn..

f_f430m_4790ef4.jpg

 

vantage roadster

f_vantageroadm_f17756e.jpg

 

Tyber..

f_tyberm_7b8ee7c.jpg

 

og en BMW M3 318i !!

f_m3m_580f026.jpg

 

vel dette var "alt" jeg gadd å legge ut:) spotta også SLR, Gallardo, R8 osv men fikk ikke tatt bilde : ( AMG r var det sykt mange av der borte. spesielt invandrere fra mexico likte å dra ut av lyskryssa med CL 55 amg ene sine osv (jeg likte så klart det, herlig lyd)

 

aner ikke hvordan jeg legger dem inn i rullgardin, noen modder som kan gjøre det? :blush:

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

fins jo ikke bilavgifter borti der så bilene blir latterlig billige :love: så at du fikk en splitter ny BMW M3 der til 60 000 dollar med utstyr, med dagens kurs (5,15) blir det 309 000 kr...

 

edit: nå er jeg veldig usikker på om dette er inkl Tax(14%) i og med at amerikanerne ikke lar deg se taxen FØR at du står i kassa og skal betale, så du kan få deg prishoppsjokk i kassa for å si det sånn, noe jeg fikk ^^

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

hehe second that:) selve standarden på de "vanlige" bilene var vel lavere enn i Norge (veiene sugde hardt de og, hvem sier at norge har dårlige veier?) men tror også det kan ha noe med at toppsjefene der borte tjener ganske godt at det var endel av de fine bilene, og at bunnlønnen er ganske lav så man ser mange "epa-biler"

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

Større marked, lavere priser. Sverige har heller ikke bilavgifter på nybilsalg. Likevel koster de fleste Volvo-er 50 prosent mer (-mva) i Sverige sammenlignet med USA. Skulle Volvo og Saab tatt samme pris i USA som i Sverige hadde de ikke fått solgt mange biler. De sliter jo hardt nok der borte som det er.

Lenke til kommentar
hehe second that:) selve standarden på de "vanlige" bilene var vel lavere enn i Norge (veiene sugde hardt de og, hvem sier at norge har dårlige veier?) men tror også det kan ha noe med at toppsjefene der borte tjener ganske godt at det var endel av de fine bilene, og at bunnlønnen er ganske lav så man ser mange "epa-biler"

Jepp, det er flere fattige og flere rike - men mindre "vanlige folk". Her i Norge er jo ingen direkte fattige, til og med folk som steker burgere kan ha bil+leilighet+stort TV; i forhold til i USA der dem tjener "minimum wage" (som er 5,5$?).

 

 

Men for å komme tilbake til emnet:

Så en ufattelig fet Golf III på Madla her om dagen. Kanskje ikke så rått, men den var ufattelig lav og brei. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...