Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk ganske gøyalt å forbikjøre slike biler hvis de kjører sakte. Da blir som oftest føreren litt smått irritert og aggressiv. Som igjen fører til at de fleste drar skikkelig på :thumbup:

Gjorde det mot en BMW M6 i Oslo. Han ble faktisk så sinna at han kjørte på rødt lys da vi havnet i et lyskryss :!: (Antar at det var grunnen i hvert fall)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Nesten skummelt hvor mange grombiler som lurer seg frem på Nøtterøy til 17. Mai, som man ikke ser resten av sommeren. Massevis av eldre Ferrari, Masserarti, til og med en Lamborghini Diablo og en Aston DB7. Kom til å tenke på det når jeg så den ene DB9en i går.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Har en hvit og en matt svart her :)

Det er minst to av fotballproffene her i byen som har en R8 - den ene en kabriolet. Og så mistenker jeg at den tredje jeg har sett regelmessig er i en av rugbyproffenes eie.

En Skyline R32 suste forbi meg forrige dagen, forresten. Sjelden bil å se.

Lenke til kommentar

Har en hvit og en matt svart her :)

Det er minst to av fotballproffene her i byen som har en R8 - den ene en kabriolet. Og så mistenker jeg at den tredje jeg har sett regelmessig er i en av rugbyproffenes eie.

En Skyline R32 suste forbi meg forrige dagen, forresten. Sjelden bil å se.

Misunnelig, kun sett en. i en tunnel rett ved oslo, hørte den sykeste lyden bak meg, snur meg ser ingenting, også bare fløy en svart skikkelse forbi også så jeg lyktene :love: og det var den opplevelsen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...