Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksosrør? Eksos-sluttstykke? 4 eksos-sluttstykker? Jeg så en bil med fire eksos-sluttstykker idag, helrått.

Så også en Volkswagen Golf, samt Polo av samme bilmerke. Alt i alt en meget spennende hverdag. Fikk ikke tatt noen bilder av nevnte biler, men hvis man googler "Volkswagen Golf" eller "Polo" så finner man kanskje noen bilder andre personer har tatt med sine egne kameraer, dog en annen plass i verden. Så det blir ikke helt det samme, men dere får ta til takke med det dere får.

Lenke til kommentar

Ha ha lol, ikke gni det inn da.. :D

Eksosrør? Eksos-sluttstykke? 4 eksos-sluttstykker? Jeg så en bil med fire eksos-sluttstykker idag, helrått.

Enderør?

Så også en Volkswagen Golf, samt Polo av samme bilmerke. Alt i alt en meget spennende hverdag. Fikk ikke tatt noen bilder av nevnte biler, men hvis man googler "Volkswagen Golf" eller "Polo" så finner man kanskje noen bilder andre personer har tatt med sine egne kameraer, dog en annen plass i verden. Så det blir ikke helt det samme, men dere får ta til takke med det dere får.

Du som har Nikon burde ta flere bilder :tease:

Lenke til kommentar

Beklager, har gått over til Canon for lenge siden. Avataren henger igjen slik stjernene gjør på himmelen selvom de har sluknet for lenge siden.

Angående det å ta flere bilder, så anser jeg fotografering imens jeg kjører scooter som en risikosport. Fokusere, stille iso, blender, lukkertid og slette overflødige bilder imens jeg håndterer beistet av en scooter blir nok litt for mye for the copz.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Beklager, har gått over til Canon for lenge siden. Avataren henger igjen slik stjernene gjør på himmelen selvom de har sluknet for lenge siden.

Angående det å ta flere bilder, så anser jeg fotografering imens jeg kjører scooter som en risikosport. Fokusere, stille iso, blender, lukkertid og slette overflødige bilder imens jeg håndterer beistet av en scooter blir nok litt for mye for the copz.

DET skulle jeg gjerne sett bilde av ha ha

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så en "ny" BMW X3 med M-pakken idag, bilen har iallefall kommet seg siden forrige generasjon!

Synd den var i "maling-som-tørker-på-veggen-kjedelig-sølv" :-)

Lenke til kommentar

Noen som ser hvilken godsak dette er?

Fikk ikke tatt noe bedre bilde, jeg ble helt ukonsentrert når jeg så den lekre jenta i 20 års alderen som klatret inn i en ny Cayenne Turbo. I jelly.

Sted: Stavangerområdet.

Jeg har sett to slike på samme dag, den ene var sannsynligvis den du postet, og den andre var hvit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...