Hotel Papa Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De har nå fortsatt en ekstra antenne på taket da. Har du sett de nye med det. Har ellers hørt at de ekstra antennene skulle bort eller gjøres "mindre synlig" Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har også hørt det, men den jeg så hadde en ekstra antenne... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De har nå fortsatt en ekstra antenne på taket da. Har du sett de nye med det. Har ellers hørt at de ekstra antennene skulle bort eller gjøres "mindre synlig" Inntil det nye nødnettet er oppe har de nok fortsatt en eksta antenne... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tja, la oss bare si at at noen av Passatene leveres med ekstra antenne, andre gjør ikke det Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tja, la oss bare si at at noen av Passatene leveres med ekstra antenne, andre gjør ikke det Nettopp! Har merket at at flere av passatene har ikke ekstra antenner av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så en merkelig, men tøff bil i byen idag. Lignet litt på gamle-Scirocco, bare mye bøsere (breiere) og rundere former. Samt fire eksospotter bak. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Så en merkelig, men tøff bil i byen idag. Lignet litt på gamle-Scirocco, bare mye bøsere (breiere) og rundere former. Samt fire eksospotter bak. NVM! Endret 22. september 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Så en merkelig, men tøff bil i byen idag. Lignet litt på gamle-Scirocco, bare mye bøsere (breiere) og rundere former. Samt fire eksospotter bak. 4 eksospotter: + + + = WIN!!! Endret 22. september 2011 av Mister Gnu 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Eksosrør? Eksos-sluttstykke? 4 eksos-sluttstykker? Jeg så en bil med fire eksos-sluttstykker idag, helrått. Så også en Volkswagen Golf, samt Polo av samme bilmerke. Alt i alt en meget spennende hverdag. Fikk ikke tatt noen bilder av nevnte biler, men hvis man googler "Volkswagen Golf" eller "Polo" så finner man kanskje noen bilder andre personer har tatt med sine egne kameraer, dog en annen plass i verden. Så det blir ikke helt det samme, men dere får ta til takke med det dere får. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ha ha lol, ikke gni det inn da.. Eksosrør? Eksos-sluttstykke? 4 eksos-sluttstykker? Jeg så en bil med fire eksos-sluttstykker idag, helrått. Enderør? Så også en Volkswagen Golf, samt Polo av samme bilmerke. Alt i alt en meget spennende hverdag. Fikk ikke tatt noen bilder av nevnte biler, men hvis man googler "Volkswagen Golf" eller "Polo" så finner man kanskje noen bilder andre personer har tatt med sine egne kameraer, dog en annen plass i verden. Så det blir ikke helt det samme, men dere får ta til takke med det dere får. Du som har Nikon burde ta flere bilder Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Beklager, har gått over til Canon for lenge siden. Avataren henger igjen slik stjernene gjør på himmelen selvom de har sluknet for lenge siden. Angående det å ta flere bilder, så anser jeg fotografering imens jeg kjører scooter som en risikosport. Fokusere, stille iso, blender, lukkertid og slette overflødige bilder imens jeg håndterer beistet av en scooter blir nok litt for mye for the copz. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen ganger er det lov å bruke den grønne knappen da Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Beklager, har gått over til Canon for lenge siden. Avataren henger igjen slik stjernene gjør på himmelen selvom de har sluknet for lenge siden. Angående det å ta flere bilder, så anser jeg fotografering imens jeg kjører scooter som en risikosport. Fokusere, stille iso, blender, lukkertid og slette overflødige bilder imens jeg håndterer beistet av en scooter blir nok litt for mye for the copz. DET skulle jeg gjerne sett bilde av ha ha Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg sa forleden at jeg spotta en BMW M3 e92 i rød Vel her er den: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30545676 . Husker jeg så at den ikke hadde emblem og nyrer (så den kun forfra) Endret 22. september 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvorfor kan den ikke registreres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Så en "ny" BMW X3 med M-pakken idag, bilen har iallefall kommet seg siden forrige generasjon! Synd den var i "maling-som-tørker-på-veggen-kjedelig-sølv" :-) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Så en Cadillac XLR i går på Ullevål. Må være den tristeste sportsbilimporten her til lands. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som ser hvilken godsak dette er? Fikk ikke tatt noe bedre bilde, jeg ble helt ukonsentrert når jeg så den lekre jenta i 20 års alderen som klatret inn i en ny Cayenne Turbo. I jelly. Sted: Stavangerområdet. Jeg har sett to slike på samme dag, den ene var sannsynligvis den du postet, og den andre var hvit. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Range Rover Evoque! "hva søren er det der?..." var ikke like fet som på bilder. Den er også litt for liten til å være så matcho som den vil være. Litt sånn boler med liten tissetass. - Stvg. Endret 24. september 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Porsche 911 GT RS på vet til Oslo i går. Flyttet seg greit når den dro på... Endret 24. september 2011 av CFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå